ELo Też z tym wojowałem. Temat znany lakiernikom Ja u siebie demontowałem błotniki, dokładne czyszczenie malowanie i wszystkie czary mary niezbędne przy tym zabiegu.Nie malowałem całego błotnika, miałem odpryski na rancie i rdza jeszcze nie wyszła na zewnątrz błotnika. Robił mi to kolega, lakiernik i nadkola od wewnątrz zabezpieczył mi dodatkowo masą bitumiczną. Niestety niewiele to pomogło, po trzech miesiącach znowu to samo, tzn pierwsze odpryski lakieru na wewnętrznej stronie. Nie wiem jakie masz szerokie koła, ja już przesiadłem się z 235 na 225, no i niestety kamyczki wystrzeliwane z opony uderzają w wewnętrzną stronę nadkola i stąd ten problem. Rozwiązanie: nauczyć się z tym żyć i co jakiś czas podejmować doraźne działania. zmienić opony na takie od kolażówki może są jakieś nakładki na nadkola, nie wiem jeszcze się nie rozglądałem sprzedać auto Miałem puga, nie wiedziałem co to rdza, francuz plastikowy był Pzdr