Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 21.03.2013 uwzględniając wszystkie działy

  1. ELo Nigdy sucho tam nie będzie, śladowe ilości oleju zawsze się tam znajdą. Posprawdzaj wszystkie opaski i zaciski na tym przewodzie. Pomiędzy wymianami oleju musisz coś dolewać? Duże ilości oleju w rurze IC mogą świadczyć o problemach z puszczającą odmą bądź kończących się uszczelniaczach w turbawcde. Kod Twojego silnika to AVF? Pzdr
    1 punkt
  2. ELo Jeżeli nie masz błędu w sterowniku to oznacza, że nie jest to błąd stały tylko przejściowy. Podłącz Vaga i sprawdź napięcia, jakie są na krańcówkach. Samochód musi stać na prostym podłożu, bez bagaży, pasażerów kierowcy i najlepiej z pełnym bakiem. Napięcia powinny mieścić się w zakresie 2,2-2,8V, różnica pomiędzy tyłem, a przodem nie może być większa, niż 0,6V. Najlepiej tak ustawić krańcówki, aby wskazywały to samo napięcie w granicach takich jak wyżej. Ja u siebie ustawiłem 2,4V. Jeżeli masz możliwość to podepnij Vaga i online sprawdź wartości w czasie jazdy, najlepiej w warunakch takich, w jakich wywala Ci błąd. Pzdr
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie