Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 19.08.2011 uwzględniając wszystkie działy

  1. Hej Zawór recyrkulacji spalin (EGR), zawraca część spalin do silnika celem wymieszania ich z powietrzem i ponownego dopalenia w wyższej temperaturze, wyższa temperatura = lepsze ( dokładniejsze spalanie ), dokładniejsze spalanie = czystsze spaliny, czystsze spaliny = ekologia tak pokrótce. Tak jak mówisz spaliny, które kierowane są do ponownego spalenia poprzez zawór EGR pozostawiają ślady ( nagar ) na kolektorze dolotowym, dlatego nie jest tam czyściutko tylko delikatnie mówiąc czarno, uwierz mi, że właśnie dlatego chciałem przeżegnać się lewą nogą. Niektórzy zaślepiają tenże zawór i twierdzą, że auto lepiej się zbiera itp. itd, Jak jest w rzeczywistości nie wiem , nie sprawdzałem. Swój zdemontowałem przy 160kkm, bo mi O-ring puścił, wyczyściłem wypiłem za zdrowie silnika i złożyłem wszystko do kupy. To, że auto przegonisz to bardzo dobrze, spaliny kierowane są na turbawkę a nie do silnika poprzez EGR. Wracając do sedna sprawy to że słychać ten dźwięk raz mnie,j raz bardziej, taki po prostu urok. Póki auto się zbiera, nie kaprysi, nie szukaj dziury w całym, szkoda zdrowia,kasy i czasu. Pzdr.
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie