Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 01.01.2012 uwzględniając wszystkie działy

  1. Włącznik z samochodu wyjmujesz poprzez wciśnięcie go i obrócenie w prawo ( jakieś 5 minut ), potem wyciągasz go do siebie, wypinasz wtyczkę i już jest twój. Następnie wyczepiasz zatrzaski od ringu z symbolami świateł i ściągasz go. Potem są trzy zatrzaski, które trzymają pokrętło do obudowy, śmiało możesz je wypinać pojedynczo nic nie połamiesz. Po wypięciu zatrzasków pokrętło wysunie się na około centymetr, musisz wtedy obrócić pokrętło o jeden stopień w prawo i dopiero wtedy wysuniesz pokrętło z ośką z obudowy. Pozostało jeszcze dostać się do płytki, która nadal siedzi w obudowie. Będziesz potrzebował czterech cienkich blaszek lub drucików. Nad gniazdem wtyczki znajdują się cztery zatrzaski, odblokowujesz je poprzez wsunięcie w nie przygotowanych wcześniej blaszek drucików, gdy to zrobisz wysuwasz włącznik z obudowy. Wymieniasz diody, składasz wyłącznik , montujesz w aucie i cieszysz się działającym podświetlaniem. Do lutowania użyłem małej lutownicy kolbowej. Powodzenia Pzdr
    1 punkt
  2. Mam to za sobą. Aby było profesjonalnie potrzeba: kosz do 2 din - 250 zł półkiweszeń z zapadkami (jesli nie fabryczne radyjkio dedykowane do kosza) 50 zł moduł klimy do 2 din (jest węższy bo tunel zwęzą sie ku dołowi) - 350 zł popielnica ( inna niz przy 1 din) 120 zł tunel środkowy ( mozna ten od 1 dina wyciąć) ?? ewentualnie przy nieoryginalnym radyjku od Audi) kratki-ramki dopasowywujące - 50 zł przejściówka antenowa z separatorem i wzmacniaczem - 10do 15 zł moduł zasilania tyłu audio - 50 60 zł radyjko 2 DIN ze złaczkami ISO ??? trochę czasu bo śrubki wszystkie będą pasowały. Pozdrowienia bo warto, a jak sie nie pobędziesz kompletu od 1 DIn (odzysk 600-700 zł) mozna zawsze wrócic.
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie