wojtcem
Użytkownik-
Postów
19 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Samochód
-
Model
Audi A4 B7
-
Rocznik
2007
-
Silnik
Benzyna
-
Pojemność
2.0T
-
Moc KM
200
-
Nadwozie
Sedan
Profile Information
-
Lokalizacja
Gołdap
Ostatnie wizyty
1 888 wyświetleń profilu
Osiągnięcia wojtcem
Newbie (1/14)
0
Reputacja
-
jeżeli dobrze pamiętam to ja zmieniłem tylko końcówkę...najlepiej zapisz sobie wartość jaką masz oryginalnie i próbuj pozmieniać zgodnie z sugestiami programu jeżeli nie wejdzie to znaczy że się nie da ja mam wersję usa więc może u mnie jest coś inaczej z tym zamykaniem centralnego...
-
ok fajnie że mogłem pomóc Pozdrawiam
-
ja mam co prawda B7 ale u mnie był problem taki, że wskaźnik pokazywał dobrze aż do 1/4 baku potem samochód mi gasł...okazało się że pływaczek się zawieszał i jakieś tam ustrojstwo razem z pływaczkiem i jak pokazywał 1/4 to tak naprawdę już nic tam nie było...daj mechanikowi niech sprawdzi najpierw to może...
-
u mnie wygląda to tak - mimo, że jest zaznaczone że końcówka 64 jest "nie dla USA" u mnie weszło bez problemu, wcześniej była końcówka 32 chyba bo powyżej 15km/h zamykał się zamek. Teraz się nie zamyka ale szyby z pilota działają Sorry, że tak późno odpisuję ale miałem kłopoty z oprogramowaniem i z czasem
-
siemanko - chciałem pomóc jednemu z kolegów na forum odnośnie zamykania okien z kluczyka, podłączyzłem się VAGiem do samochodu...iiiii kiedyś wchodziło się w opcje, potem numer 46 i kodowanie i wyskakiwały możliwe zmiany kodowania z podpowiedziami programu - teraz powgrywałem nowe wersje programu, które dostałem od tych ziomków od VAGa - i nie ma podpowiedzi tylko czyste kodowanie numerkami. To ja coś przeoczyłem/źle zrobiłem zrobiłem czy to nowy program tak działa?? (nie odtykałem programu od pół roku więc może o czymś zapomniałem) ??
-
ja nie miałem w wersji amerykańskiej - potrzebny jest komputer z programem do audi - jeżeli masz to reszta to już jest 5 minut roboty, ale w tej chwili nie pamiętam w jakiej części progmu, jeżeli jesteś zainteresowany to mogę pogrzebać i popatrzeć...pamiętam, że w wersji amerykańskiej opcja ta jest zamienna z samozamykaniem się centralnego zamka po ruszeniu...odezwij się na priv to sprawdzę co i jak jeżeli potrzebujesz
-
jak zrobic swiatła dzienne z długich tzw skandynawskie
wojtcem odpowiedział(a) na stanlej temat w Audi A4 B7 (2004-2008)
ja mam wersje B7 USA - wyłączyłem światła mijania - ustawiłem skandynawskie, ale bardziej odpowiadała by mi opcja zapalonych halogenów jako dziennych więc czekam na odkrycie takiej opcji Pozdro -
ja podiję temat - kupiłem drugi kluczy na allegr0 (taka sama częstotliwśc) i zaprogramowałem tak jak na filmiku wyżej....wszystko gra centralny otwiera i zamyka, więc pojechałem i dorobiłem grot...grot otwiera drzwi i normalnie wchodzi do stacyjki - odpalam a fura odpala i gaśnie...to chyba immo?? czy to się da zaprogramowac jakoś ?? Gdzieś czytałem że trzeba przekręcic jeden raz i czekac aż się kluczyk sam ogarnie, czy tak?? P..S. - w okienku kilometrów zapala mi się napis SAFE
-
Witam - jak w temacie po każdym wyjeździe z myjni palą się te dwie kontrolki, samochód jest słabszy i zmienia biegi (tiptronic) dopiero po mocnym podkręceniu obrotów...Na dodatek wczoraj (samochód na podwórku i 10 cm śniegu) z rana też niestety tak się stało i na dodatek jeszcze się zaświecił CHECK ENGINE..... Po pojeżdżeniu troszkę w tą i spowrotem, zgaszeniu i ponownym odpaleniu kontrolki gasną (czasami dzieje się tak po 2 albo 3 odpaleniu). Wygląda na to, że gdzieś dostaje się wilgoć - czy ktoś wie gdzie są czujniki tych kontrolek?? Gdzieś na elektroda.pl wyczytałem że moduł sterujący komputera jest pod podszybiem po stronie kierowcy czy tam trzeba szukać?? Z góry dziekuję za wszelką pomoc ) Wojtass
-
....no i poszło...) najpierw się wystraszyłem, że nic się nie dzieje bo wcisnąłem wew obieg i + w temp. i nic, ale po oglądnięci filmiku jeszcze raz i ogarnięciu, że ja mam "dwustrefówke" doszedłem do wniosku iż trzeba wcisnąć wew obieg i obydwa + temp. ) Zmieniła się także temperatura zewnętrzna "na nasze" więc wszystko jest ok ) Stokrotne Dzięki Jeżu Wielka Piona ) Pozdrawiam )
-
"...master Joda..." czyt. mistrzu Jeżu ) zrobiliśmy wszystko tak jak mówiłeś/pisałeś iiiiiii wszytko gra ) jeszcze tylko podpowiedz jak przełączyć stopnie na celcjusze (ale to już nie jest jakieś mega ważne) i już będzie po robocie ) WIELKIE dzięki Jeżu )
-
ok - dzieki - podjadę i będziemy próbowali coś tam powpisywać ) zobaczymy jak to będzie Pozdrawiam P.S. - dam znać co z tego wyszło )
-
no więc tak pod 17 jest: software coding - 0023264 workshop code - 09401 importer number - 441 (chyba bo tu zdjęcie jest niewyraźne) i gość zmieniał w pierwszej pozycji dójkę na jedynkę chyba i mu wskoczyło zrobił DO IT i niby ok ale w samochodzie nic się nie działo i po ponownym wejściu w to - cyfry wróciły tak jak było na początku. Do tych dwóch pozycji poniżej on nie może wejść o to chodziło Jeżu??
-
Jeżuniu - mistrzu VAGa mój kochany ) nie mam pojęcia o co pytasz ....oddałem samochód mechanikowi, on mi zainstalował manetkę i mówi że coś tam przestawiał (mile na kilometry ale mu odrzucało) - gdzie co i jak to nie wiem....napisz mi o co mam sie pytać i wtedy będę wiedział co i jak )
-
siemnko - włąśnie zamontowałem manetkę (dzięki Jeżu ) ) ale teraz mam kolejne problemy: pokazuje mi spalanie, średnią prędkość i ile jeszcze przejadę ale w związku z tym, że wersje mam USA wszystko to jest w jednostkach amerykańskich. W instrukcji jest napisane, że żeby wejść w głębsze ustawienia komputera (m.in. tam gdzie można przestawić jednostki trzeba wcisnąć i przytrzymać RESET na manetce i wtedy wyskoczy MENU....u mnie nic się nie dzieje....Czy mechanior coś źle podłączył czy ja mam jakąś ubogę wersję?? Jeżeli mam ubogą wersję to gdzie w VAGu jest zmiana jednostek (mechanik mówił że coś tam próbował VAGiem ale mu odrzucało - może gdzieś coś źle wpisywał) prosze o radę )