Skocz do zawartości

Coolturek

Użytkownik
  • Postów

    62
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    5

Ostatnia wygrana Coolturek w dniu 21 Stycznia 2013

Użytkownicy przyznają Coolturek punkty reputacji!

O Coolturek

  • Urodziny 28.08.1984

Samochód

  • Model
    Audi A4 B6
  • Rocznik
    2003
  • Silnik
    Benzyna + LPG
  • Pojemność
    2.0
  • Moc KM
    130 KM
  • Nadwozie
    Sedan

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Koszalin

Ostatnie wizyty

3 971 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Coolturek

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later Unikat
  • One Year In Unikat

Najnowsze odznaki

12

Reputacja

  1. Widzę, że auto jeszcze wisi...ale nadal nie ma mi kto go zobaczyć ;-)
  2. Dzięki za odpowiedź ale auta już dawno nie ma ;-)
  3. Witam, czy byłby ktoś chętny do pomocy w obejrzeniu autka w okolicach Warszawy ? Mieszkam w Koszalinie i trochę za daleko jest by jechać i w razie czego wrócić bez... Podaję link: https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a6-2-0-benzyna-130km-ID6ySmp5.html#xtor=SEC-8 Dzięki
  4. Cześć. Chciałbym kupić a6 c5 z 2004 roku z silnikiem benzynowym 2.0. Miałem taki w a4 zagazowany i było ok. Gaz jest zamontowany 3 letni, więc nie przeszkadza mi to, znam tą instalację. Natomiast przeraża mnie trochę przebieg, bo jest 360 tysięcy. Jest realny i fajnie, ale nie chciałbym za rok np. robić remontu silnika. Czy mam się czego obawiać ? Jak to w nich jest z wytrzymałością ? Czy brać bo i tak nigdy nie wiadomo jaki tak na prawdę jest przebieg... Dzięki za podpowiedzi !!!
  5. Ja nie wiem, ale może to Ci pomoże: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16804/P0420/001056
  6. Pisali już na forum jakie programy warto zakupić, jest to kwestia indywidualna i dostosowana do potrzeb. Poszukaj a na pewno coś sobie dobierzesz. Ja korzystam z programów VWTOOL, VAG-COM 311-2 oraz Polski Vag 4.9. Z katalizatorem to nie wiem ale błąd z mieszanką paliwa też miałem i była to cały czas wina zużytego reduktora, po regeneracji problem zniknął...Możesz sobie zakupić kabel za 50zl do vaga oraz prawdopodobnie za drugie 50zl kabel do swojego sterownika gazowego. Zobaczysz sam, jak Ci działa gaz, błędów możesz nie mieć ale po ciśnieniu gazu w czasie jazdy zobaczysz czy wszystko chodzi dobrze. W moim przypadku z ustawionego 1.0 spadało aż do 0.4-0.5... Po regeneracji przy mocnym butowaniu max. do 0.8-0,9. Przy okazji polecałbym wymienić obydwa filtry gazowe: stały i ciekły.
  7. Cewka na pewno sprawna ? Ja bym proponował podłączenie do komputera. A najlepiej, kupno kabla i zainstalowanie programu, sam będziesz sobie mógł sprawdzać błędy. Kupiłem kabel na alledrogo za 50zl i do prostego sprawdzania błędów i ich usuwania w zupełności wystarczy i zapobiega bezsensownemu wydawaniu kasy na mechaników w wielu przypadkach:) Też miałem błąd cewek dwukrotnie ale nie pamiętam czy sam się ten błąd usuwa czy trzeba po wymianie usunąć... Swoją drogą znam przypadki, że przy dołożonej instalacji gazowej ciągle świeci się kontrolka check, mnie by to chyba za bardzo denerwowało Sprawdzałeś sterownik gazu czy nie ma błędów ?
  8. Patrzyłeś VAGiem ? Sprawdzałeś błędy na sterowniku gazowym ? Kody błędów dużo powiedzą. Bo tak strzelać to trochę bezsensu ... Cewki są drogie ale pamiętaj o tej akcji fabrycznej co wspomniałem wcześniej
  9. Nie rozłącza Ci gazu przypadkiem ? Sprawdź ciśnienie na reduktorze czy nie słabnie przy wciśnięciu gazu, bo możliwe, że nie wyrabia reduktor. Wówczas tak jak Adamas napisał zrób regenerację reduktora a nie kupuj nowego. Ewentualnie sprawdź wtryski gazowe. Komputer mi pokazywał brak zapłonu na którymś cylindrze, losowo. Co prawda przy okazji okazało się, że cewka padła ale to już dodatkowy temat W tym modelu są wadliwe i jest akcja fabryczna w serwisie audi, jak masz oryginalne to Ci wymienią na nowe pozbawione wad. Pzdr!
  10. Siema. Ja korzystam z VAG-COM Release 311-2, Polski VAG 4.9 i VWTOOL. Bo czasem nie mogę się połączyć z niektórymi modułami
  11. Witam. Chciałbym się dopiąć do tematu i zapytać co ile trzeba wymieniać rozrząd w modelu silnika ALT z 2003 roku ? Jest to A4 B6 2.0 benzyna w gazie z 2003 r. Rozrząd był wymieniany przy kupnie autka w 2010r 41tys km temu (przez sprzedającego) Przy okazji prosiłbym również o wypisanie co najlepiej wymienić i jakiej firmy (oczywiście w rozsądnych cenach ). Dzięki, Pozdrawiam.
  12. No dobrze, dzięki, zerknę.Nie mam oczywiście pewności, że ten używany był sprawny w 100%, działał mi przez całą zimę, więc ... i tak usunąłem wszystkie błędy. Dzięki za podpowiedź z modułem ABS. Widziałęm filmik na youtube jak ktoś sobie właśnie wykręcał i naprawiał taki moduł. Nie pomyślałem o tym. Jak znajdę chwilę to zerknę. Może w weekend ? Dzięki raz jeszcze.
  13. Wymieniałem z kolegą. I tak, lewe tylne koło, czujnik abs. Co prawda wymieniłem na oryginalny ale niestety używany. Nowy ok.350zl a zamienników nie widziałem, jak już jakieś były to nie pasowały. Czyżby taki pech, że ten który wstawiłem znowu się zepsuł ? :/
  14. 290-- ------- Left Rear ABS Wheel Speed Sensor -G46 Open or Short to B+ SPORADYCZNY Czujnika świateł STOP nie sprawdzałem. Ale to mogłoby mieć coś wspólnego z tym właśnie kodem ?
  15. No właśnie, ja się podepnę pod temat. Mam to samo, w zeszłym roku wymieniłem czujnik abs i całą zimę przejeździłem w spokoju, zaczęło się lato i znowu sporadycznie świeciły się kontrolki ABS/ESP i znowu ten sam błąd na VAGu. Teraz pali mi się praktycznie cały czas (zawsze rano jak odpalę samochód). Dziwne, bo miałem awaryjne hamowanie w tym czasie gdy kontrolki się paliły, abs zadziałał ... Przed wymianą czujnika sprawdzałem wianek, wyglądał ok, ale może trzeba go sprawdzić dokładniej. Poruszasz inny problem, ktory powinien byc w oddzielnym temacie. Poczatkowy problem dotyczy kontrolek hamulca, a Ty piszesz o kontrolkach ABS/ESP. Zakladam nowy temat.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie