Skocz do zawartości

Coolturek

Użytkownik
  • Zawartość

    62
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    5

Ostatnia wygrana Coolturek w Rankingu w dniu 21 Styczeń 2013

Coolturek posiadał najczęściej polubioną zawartość!

Reputacja

12 Dobra

1 obserwujący

O Coolturek

  • Tytuł
    Zaawansowany użytkownik
  • Urodziny 28.08.1984

Samochód

  • Model
    Audi A4 B6
  • Rocznik
    2003
  • Silnik
    Benzyna + LPG
  • Pojemność
    2.0
  • Moc KM
    130 KM
  • Nadwozie
    Sedan

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Koszalin

Ostatnie wizyty

2999 wyświetleń profilu
  1. Widzę, że auto jeszcze wisi...ale nadal nie ma mi kto go zobaczyć ;-)
  2. Dzięki za odpowiedź ale auta już dawno nie ma ;-)
  3. Witam, czy byłby ktoś chętny do pomocy w obejrzeniu autka w okolicach Warszawy ? Mieszkam w Koszalinie i trochę za daleko jest by jechać i w razie czego wrócić bez... Podaję link: https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a6-2-0-benzyna-130km-ID6ySmp5.html#xtor=SEC-8 Dzięki
  4. Cześć. Chciałbym kupić a6 c5 z 2004 roku z silnikiem benzynowym 2.0. Miałem taki w a4 zagazowany i było ok. Gaz jest zamontowany 3 letni, więc nie przeszkadza mi to, znam tą instalację. Natomiast przeraża mnie trochę przebieg, bo jest 360 tysięcy. Jest realny i fajnie, ale nie chciałbym za rok np. robić remontu silnika. Czy mam się czego obawiać ? Jak to w nich jest z wytrzymałością ? Czy brać bo i tak nigdy nie wiadomo jaki tak na prawdę jest przebieg... Dzięki za podpowiedzi !!!
  5. Pali sie kontrolka check, pomocy!!

    Ja nie wiem, ale może to Ci pomoże: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16804/P0420/001056
  6. Pali sie kontrolka check, pomocy!!

    Pisali już na forum jakie programy warto zakupić, jest to kwestia indywidualna i dostosowana do potrzeb. Poszukaj a na pewno coś sobie dobierzesz. Ja korzystam z programów VWTOOL, VAG-COM 311-2 oraz Polski Vag 4.9. Z katalizatorem to nie wiem ale błąd z mieszanką paliwa też miałem i była to cały czas wina zużytego reduktora, po regeneracji problem zniknął...Możesz sobie zakupić kabel za 50zl do vaga oraz prawdopodobnie za drugie 50zl kabel do swojego sterownika gazowego. Zobaczysz sam, jak Ci działa gaz, błędów możesz nie mieć ale po ciśnieniu gazu w czasie jazdy zobaczysz czy wszystko chodzi dobrze. W moim przypadku z ustawionego 1.0 spadało aż do 0.4-0.5... Po regeneracji przy mocnym butowaniu max. do 0.8-0,9. Przy okazji polecałbym wymienić obydwa filtry gazowe: stały i ciekły.
  7. Pali sie kontrolka check, pomocy!!

    Cewka na pewno sprawna ? Ja bym proponował podłączenie do komputera. A najlepiej, kupno kabla i zainstalowanie programu, sam będziesz sobie mógł sprawdzać błędy. Kupiłem kabel na alledrogo za 50zl i do prostego sprawdzania błędów i ich usuwania w zupełności wystarczy i zapobiega bezsensownemu wydawaniu kasy na mechaników w wielu przypadkach:) Też miałem błąd cewek dwukrotnie ale nie pamiętam czy sam się ten błąd usuwa czy trzeba po wymianie usunąć... Swoją drogą znam przypadki, że przy dołożonej instalacji gazowej ciągle świeci się kontrolka check, mnie by to chyba za bardzo denerwowało Sprawdzałeś sterownik gazu czy nie ma błędów ?
  8. Pali sie kontrolka check, pomocy!!

    Patrzyłeś VAGiem ? Sprawdzałeś błędy na sterowniku gazowym ? Kody błędów dużo powiedzą. Bo tak strzelać to trochę bezsensu ... Cewki są drogie ale pamiętaj o tej akcji fabrycznej co wspomniałem wcześniej
  9. Pali sie kontrolka check, pomocy!!

    Nie rozłącza Ci gazu przypadkiem ? Sprawdź ciśnienie na reduktorze czy nie słabnie przy wciśnięciu gazu, bo możliwe, że nie wyrabia reduktor. Wówczas tak jak Adamas napisał zrób regenerację reduktora a nie kupuj nowego. Ewentualnie sprawdź wtryski gazowe. Komputer mi pokazywał brak zapłonu na którymś cylindrze, losowo. Co prawda przy okazji okazało się, że cewka padła ale to już dodatkowy temat W tym modelu są wadliwe i jest akcja fabryczna w serwisie audi, jak masz oryginalne to Ci wymienią na nowe pozbawione wad. Pzdr!
  10. Ok, nie ma problemu. Pisz mi już PW jakby co
  11. Aha, no to nieźle, rzeczywiście trzeba uważać ... A mieszkam w Koszalinie. Możesz podjechać, zapraszam Jak będziesz zainteresowany to mogę podjechać i zobaczyć czy nadal istnieje, podejrzewam, że tak i dam znać. Z tego co wiem, to można u nich wybrać różne opcje w zależności od chęci i zasobu portfela
  12. Cholera, wiedziałem, że w końcu o to spytasz Nie pamiętam dokładnie, było to jakieś 3 lata temu, wydaje mi się, że mogło to być w granicach 150-200zl.
  13. Wiesz co, ja podjechałem do warsztatu gdzie takie coś montują. Więc mi po prostu zrobili, nie wiem szczerze mówiąc jak ten układ wygląda niestety :/ Ale dobre jest to, że można dłużej przytrzymując włączyć tryb serwisowy, czyli oddając gdzieś samochód do serwisu nikt nie musi wiedzieć o tym zabezpieczeniu Zobacz gdzieś u siebie, znajdziesz pewnie warsztat, który robi takie cuda
  14. Może odcięcie komputera ? Ukrycie gdzieś "miejsca" które musisz zewrzeć z czymś metalowym (np. ramą fotela) i dopiero wtedy możesz odpalić auto. Zawsze to trochę więcej czasu zejdzie na znalezienie tego miejsca. Polecam ukryć też gdzieś, gdzie nie widać, że często czegoś dotykasz Dodatkowa dioda informuje o dodatkowym zabezpieczeniu poza immobilizerem.
  15. Diagnostyka A4 b6

    Siema. Ja korzystam z VAG-COM Release 311-2, Polski VAG 4.9 i VWTOOL. Bo czasem nie mogę się połączyć z niektórymi modułami
×