Skocz do zawartości

Alko-maty

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    42
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana Alko-maty w dniu 14 Grudnia 2016

Użytkownicy przyznają Alko-maty punkty reputacji!

Reputacja

10 Dobra

O Alko-maty

  • Tytuł
    Użytkownik

Samochód

  • Model
    Audi A6 C5
  • Rocznik
    2000
  • Silnik
    Benzyna
  • Pojemność
    2.4
  • Moc KM
    165
  • Nadwozie
    Sedan

Profile Information

  • Lokalizacja
    Warszawa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Jeżeli wątek jest w dalszym ciągu aktualny oraz zaglądasz na forum, to moim zdaniem można zerknąć właśnie na ten konkretny egzemplarz, pytanie czy przebieg jest oryginalny bo skóry we wnętrzu wyglądają na bardzo zniszczone, szczególnie w przypadku fotelu kierowcy.
  2. Wszystko zależy jak stary jest lpg, jeżeli tak jak piszesz ma 3 lata i jest dobrany na odpowiednich podzespołach, to raczej bym sie nie obawiał bo jeszcze trochę na nim pojeździsz. wersja 2.0 miała swoje bolączki, natomiast w praktyce należy do trwałych i raczej niezawodnych jednostek. Masz może link do ogłoszenia auta które chcesz kupić?
  3. Generalnie ten model robi bardzo dobre wrażenie, jednak czy zadajesz sobie sprawę z potencjalnych kosztów utrzymania/napraw Audi A8 z silnikiem 4.0 TDi? Jeżeli nie to najpierw dokładnie o tym poczytaj, aby potem nie być rozczarowanym i przerażonym.
  4. Akurat tutaj najlepiej jeżeli wypowie się ktoś z Warszawy i poleci konkretny serwis zajmujący się instalacją lpg. W przypadku tego silnika raczej nie oszczędzał bym na podzespołach, warto aby były one z wyyższej półki co w praktyce może trochę kosztować.
  5. Prawdopodobnie zaciął się pływak i dlatego masz błędny pomiar paliwa, musisz go po prostu wymienić na nowy, to dosyć częsta i popularna usterka. Koszty naprawy nie powinny być wysokie.
  6. Co prawda zdjęcie nie chce się do końca załadować, ale podejrzewam że chodzi Ci o zwykłe uszczelkę lampy, tak? Poszukaj w sklepach z częściami, artykułami motoryzacyjnymi bo tam jest największa szansa ze ja dostaniesz do danego modelu.
  7. Jaki przebieg oraz czy turbo było wcześniej regenerowane/wymieniane? Zacznij od banalnych rzeczy jak filtr paliwa, plus rzecz jasna komputerowa diagnostyka bez której ani rusz. Zauważyłeś nadmierne kopcenie auta lub pocenie się turbiny? Podaj kilka dodatkowych szczegółów abyśmy mogli jeszcze coś doradzić.
  8. Być może jeden z silniczków będzie wymagał także wymiany, ale to już sprawdzisz po diagnostyce komputerowej, podejrzewam że sama adaptacja klatek powinna tutaj spokojnie dać radę i pozbyć się problemu.
  9. Najpierw sprawdź jaki olej dokładnie zaleca producent do tego motoru, jednak w miejsce 5w30 możesz przejść na pełen syntetyk 5w40 Motula, dokładnie jest to X-cess który cieszy się bardzo dobrą opinią śród Użytkowników na forum.
  10. Jeżeli możesz to popraw link lub po prostu wstaw parametry, podzespoły i firmę bo dopiero wtedy będziemy mogli powiedzieć coś więcej. Ma być to instalacja lpg do turbobenzyny 1.8 jak w awatarze?
  11. Polecam w takim razie tak jak pisałem powyżej: sprawdzić wężyk podciśnienia, plus wyczyścić zawór EGR bo ten błąd wskazał komputer. Daj znać czy po tych zabiegach wszystko jest już w porządku.
  12. Jeżeli jest to jednostka 1.9 TDi to moim zdaniem warto sprawdzić i wyczyścić odmę która może być zapchana oraz intercooler co tłumaczyłoby spadek mocy i przejście w tryb awaryjny auta. Druga kwestia to sprawdzenie wężyka podciśnienia, czy jest dobrze podłączony.
  13. Przyczyn stuków w samochodzie może być wiele i obstawiałbym raczej jedną z części układu zawieszenia, jednak z perspektywy forum ciężko powiedzieć coś więcej i warto podjechać na stację diagnostyczną i sprawdzić wahacze, łożyska czy uleje, które mogą być wybite.
  14. A płyn chłodniczy sprawdzany? Co z termostatem? Jeżeli na przemian leci zimne i gorąco powietrze to obstawiałbym w pierwszej kolejności iż do wymiany będzie właśnie termostat. Daj znać na forum jeżeli już go sprawdzisz i wymienisz czy wszystko jest w porządku.
  15. Jeżeli dopiero co kupiłeś auto, to dla świętego spokoju wymień rozrząd i będziesz wtedy wiedział jakie części posiadasz. Nie musisz tego robić i spokojnie możesz dobijać kolejne km i sprawdzać na bieżąco stan paska. Producent zaleca wymianę co 120 tyś km.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.