Skocz do zawartości

Decybel

Użytkownik
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

Ostatnia wygrana Decybel w dniu 13 Kwietnia 2017

Użytkownicy przyznają Decybel punkty reputacji!

Samochód

  • Model
    Audi A4 B6
  • Rocznik
    2001
  • Silnik
    Benzyna + LPG
  • Pojemność
    3.0
  • Moc KM
    wystarczająca
  • Nadwozie
    Sedan

Profile Information

  • Lokalizacja
    NRW

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Decybel

Newbie

Newbie (1/14)

1

Reputacja

  1. <facepalm> na "auto" ci nie świecą kontrolki, bo po co miałyby to robić? skoro klimatronic wybiera ilość, temperaturę i kierunek nadmuchu? A co do pierwszego pytania - tam gdzie się świeci kontrolka tam dmucha.
  2. wszystko będzie pasować
  3. Coś mi tu bredzisz kolego... Multi jest bezstopniowe, czy też jak to nazywają anglojęzyczne publikacje od Audi - infinite gears. Czyli albo masz tip-tronica albo licząc ze wstecznym masz na myśąli te 6 pozycji przełączania półautomatycznego.
  4. Wielokliny zapewne łyse, obróciło je w ramionach kawałek i załapały spowrotem (dlatego na 2 sekundy przestały działać, bo rzeczywiście ramiona stały, ale silnik i mecvhanizm chodziły), a potem jak złapały to już były przstawione o ten kawałek, którego ramiona nie przejechały i dlatego teraz pozycja "zerowa" nie pasuje.
  5. Od podłączenia się pod VAGa? Tak jak przy każdym tego typu problemie? A tak już odrobinę poważniej, to powiem Ci kolego z własnego doświadczenia z walką z tym draństem, (co prawda w kilka lat starszym A4, ale sądzę że Audi dalej powiela swoje tragicznie nieprzemyślane rozwiązania w tym układzie, który w zamyśle był ciekawy) - odpuść i jedź na diagnozę, bo jak zaczniesz sam szukać , bez wskazówek od komputera to nie znajdziesz, a nawet jeśli znajdziesz, to potem nie zrobisz bez niego adaptacji i wylądujesz w punkcie w którym jesteś teraz...
  6. Gdybyś się kolego przepucował jakie masz radio/zmieniarkę/gramofon/czy na dwie kasety, czy ma autorevers i te inne bajery.... wiesz, żebyśmy nie musieli zgadywać...... Bo jedynie jak mogę Ci pomóc aktualnie, bazując na Twoich informacjach, to mogę trzymać kciuki, żeby Cię ktoś pokierował do fachowego warsztatu....
  7. Odgadnąć - jest szansa.... gorzej dla kogoś kto by chciał próbować, że wynosi ona chyba +/- 1:10000.... Odczytać ten kod można, aczkolwiek jeśli się tym nie zajmujesz to nie masz możliwości zrobić tego samodzielnie. Podzwoń po warsztatach gdzie robią elektromechanikę, albo car-audio. Ewentualnie mogę Ci dać namiar na gościa, który wiem, że ma odpowiedni sprzęt, bo sam myślałem kiedyś że będę potrzebował kod zczytać z mojej navi, ale na szczęście się okazało, że jak wyjąłem radio to był kod na obudowie napisany (ale robiłem rozeznanie, bo myślałem że nie mam kodu ), tyle że on ma warsztat na drugim końcu województwa od Ciebie, więc najpierw bym w okolicy popytał.
  8. Według rozmiaru gum to chyba wystarczająco zbliżone do serii, że można wykluczyć... A zegary masz seryjne/wyskalowane tak jak seryjne? I pamiętajmy, że ok. 10% "do góry" to jestr normalne ustawienie prędkościomierzy u większości producentów aut :)
  9. Ja w swojej trzylitrówce mam STAGa Premium 300-6 i zero powodów do narzekania. Świetna konfiguirowalność centralki i bardzo dobre autonastawy powodują, że od czasu zamontowania nie trzeba było interface'u pod centralkę podpinać. Jak chcesz to mogę Ci podać dokładnie z jakimi wtryskami, parownikiem i zbiornikiem/wielozaworem to pracuje.
  10. Oh, sorry, myślałem że to RNS-D.... Paradfoksalnie ty masz na 99% więcej szczęścia, bo w Twoim RNS-E to mega popularna bolączka, że wyświetlacz przerywa/przyciemnia się/nie włącza się wcale Nie wiem na ile Twoja wiedza na temat ogólnie pojętej elektroniki pozwala Ci rozwiązać ten problem samemu, ale problem sam w sobie jest prosty - winowajcą jest taśśma wyświetlacza (tzw. ribbon cord)... Jej ścieżki ulegają spękaniu lub przetarciu, co można przy odrobinie wprawy naprawić przy użyciu na przykład lakieru ze srebrem, ale niejednokrotnie zdarza się, że taśma z biegiem czasu zmieniła swoje położenie w złączu przy wyświetlaczu, a wtedy: -wyjmujemy radyjko -zdejmujemy obudowę i odpinamy wiązkę zasilającą (PAMIĘTAĆ O KODZIE!!!) -odkręcamy 3 wkręty u dołu mocujące wyświetlacz i delikatniego odsuwamy od radia, uważając by nadmiernie nie naciągać/ skręcać/wyginać taśmy..... -odpinamy brązowe złącze wtykowe, w którym zamocowana jest taśma, oglądamy jej stan i z zaciśniętymi kciukami dokładnie wsuwając jej koniec w złącze składamy wszystko do kupy i voil'a p.s. zdarza się że bezpośrednio po podłączeniu wyświetlacz dalej nie działa.... spróbujcie wtedy jeszcze kilkukrotnie zamknąć/otworzyć wyświetlacz i włączyć/wyłączyć radio Jak ocenicie że to się przyda to mogę Wam przygotować foto instrukcję, tyle że RNS-E akurat aktualnie nie posiadam na wartacie, ale na przykładzie RNS-D na powiedzmy
  11. Co do radia.... A próbowałeś naciskać przycisk "DISPLAY" w lewym górnym rogu radia? Tam przełącza się tryby pracy wyświtlacza dzienny/nocny/off....
  12. Siema Wszystkim użytkownikom/użytkowniczkom Mam na imię Michał i jestem świeżo upieczonym posiadaczem A4 (dodam, że puki co - zadowolonym posiadaczem). Mieszkam i pracuję w Koln (NRW, DE).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie