Skocz do zawartości

trajcu

Użytkownik
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Samochód

  • Model
    Audi A4 B6
  • Rocznik
    2001
  • Silnik
    Diesel
  • Pojemność
    1900
  • Moc KM
    130
  • Nadwozie
    Sedan

Profile Information

  • Lokalizacja
    Opole

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia trajcu

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Problem leży pewnie po stronie wskaźnika. U mnie jest podobny problem. Po wymontowaniu pompki i oczyszczeniu pompki problem został. Kilometry mi pokazuje do przejechania na tym co mam wyświetlone na fis. Na wskaźniku który wariuje nic niestety nie moge okreslic ile mam paliwa.u Mnie jak rozebrałem jak docinałem ten cały pływak i bylł zabity brudem. Wyczyściłem pływak i nic to nie dalo. Zapewne wskaźnik Ci się zaciął w zegarach . U mnie jest tak ze jak zatankuję to wędruje do góry ale strasznie wariuje góra, dół . Niestety mogą być do rozebrania zegary. Ja się w to nie bawię bo mi fis pokazuje i jest bezbłędny co do km. Jeśli Ci nie przeszkadza że nie pokazuje wskaźnikiem( jezdze na tym trasy ponad 1000km i mnie nie zawiodlo) To to olej.jak jednak chcesz to zrobic rozbierz licznik albo kup używany i bedzie zapewne ok. 100% nie daje ze pomoże ale raczej jest to wina licznika
  2. Witam mam problem z moim audi a4 b6 1.9 tdi 130 awx.Sprawa wyglada nastepujaco.Od niedawna zaczely sie problemy z porannym odpaleniem auta kiedy zostawialem je po jezdzie na cala noc i rano chcialem odpalic auto ciezko palilo.Wiec wymienilem swiece zarowe komplet nic nie pomoglo.pozniej zaczely wystepowac objawy jak by paliwo nie dochodzilo do silnika.Rozebralem zbiornik paliwa sprawdzilem pompke w baku wyczyscilem wszytko i odpinajac przewod przy filtrze paliwa leciala ropa.Niestety czyszczenie nic nie pomoglo.Nastepna rzecza ktora sprawdzilem byla vaku pompa znaczy sie nie mierzylem vakumetrem ale byl wyciek ropy.Kupildm nowa uszczelke metalowa oraz 2 gumowe wszystko zlozylem auto odpalilo od strzala uradowany ze wkoncu trafilem w 10 zrobilem jazde testowa i wtedy zaczal sie jesCze wiekszy problem.Kiedy przyspieszalem auto miaalo czasem szarpniecie moc i wszsytko bylo.Nastepnego dnia kiedy chcialem szybko ruszyc z swiatel auto zgaslo.Odpalielm je pononownie przy 2 tys obrow auto gasnie jak bym je zaduszal.auto wkoncu stanelo na amen i nie da sie odpalic.rozrusznik kreci jak szalony a tu ani oznak zycia.Prosze o propozycje co sprawdzic albo w ostatecznosci wymienc.moze czujnik temperatury albo cos.Niestety co przychodzi mi do glowy to niestety pompa vacum.Nie mam problemow z hamulcami.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie