Skocz do zawartości

januszbi

Użytkownik
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana januszbi w dniu 8 Listopada

Użytkownicy przyznają januszbi punkty reputacji!

Samochód

  • Model
    Audi Q5 FY
  • Rocznik
    2021
  • Silnik
    Benzyna
  • Pojemność
    2000
  • Moc KM
    265
  • Nadwozie
    SUV

Profile Information

  • Lokalizacja
    Częstochowa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia januszbi

Apprentice

Apprentice (3/14)

  • One Year In Unikat
  • Collaborator Unikat
  • One Month Later Unikat
  • Week One Done
  • First Post

Najnowsze odznaki

4

Reputacja

  1. Cześć. Udało Ci się ogarnąć sprawę z tym modułem SOS z Europy? Pytam, bo ostatnio dowiedziałem się, że ma on też znaczenie dla działania radia, jak się zmienia na jednostkę z UE.
  2. Zieloną kontrolke masz ale SOS nie masz. Spróbuj zadzwonić przez SOS a się przekonasz. Jak zmienisz na jednostkę EU to wtedy będzie. Na 100% powiem jak zmienię. Brak czasu. Co do modułu od bramy przeszukaj moje poprzednie posty. Jest do ogarnięcia. Nic nie montujesz w aucie, dodatkowy nadajnik dodajesz do sterownika przy bramie. Działa bardzo fajnie. Szybki montaż.
  3. Ten komunikat o ustawieniach prywatności to niestety tylko reakcja systemu, że nie widzi sieci. System podejrzewa że ustawiłeś zablokowanie wymiany informacji między autem a siecią i taki komunikat generuje. Generalnie to on szuka sieci USA. Czyli przenosimy na chwilę auto do USA, rejestrujemy bez problemu użytkownika głównego i cieszymy się ze wszystkich funkcji włącznie z FOD, aż do zmiany użytkownika głównego. Póki ktoś nie wymyśli jak połączyć auto z internetem np prze telefon także w tym segmencie logowania do Audi Connect USa to nic z tym nie zrobimy.
  4. Ad 1 Mapy będą działały na jednostce ze stanów, tylko, ktoś za kasę musi Ci te mapy tam wgrać. ad2 Ustawiać możesz wszystko, jako gość. Auta z USA na rynku europejskim nie zarejstrujesz i odwrotnie. Póki co. Jedyna szansa, że ktoś stworzy jakąś możliwość, żeby jakoś się przez sieć zalogować do sieci w USA. I potwierdzić użytkownika głownego. To jest czynność jednorazowa, potem już by wszystko działało, aż do kolejnej zmiany głównego użytkownika. ad3 radia cyfrowego w jednostce z usa nie ma, oni tam mają satelitarne. Jednostka europejska ma radio cyfrowe. Ciągle jestem przed zmianą, mam jednostkę EU ale nie mam czasu. Karty esim nie zmienisz. W jednostce EU jest karta esim firmy Cubic Telecom, ale firma ta nie widzi Vin z usa i odwrotnie. Generalnie ich auta z usa nie interesują. ad4 moduł będzie działał jak do sterownika bramy dołożysz mały moduł kosztujący 200 parę złotych, który będzie wychwytywał innej częstotliwości nadawany przez Twoje audi. Jakby co służe pomocą tel. 606923808
  5. Myślę, że diesel czy benzyna to nie ma znaczenia. Amerykański moduł trudno Ci będzie kupić, a nawet jak kupisz to pewnie jeszcze się okaże że doliczą Ci cło, vat itd. Ja tak miałem przy zakupie części do motocykla w USA. Ale w tym przypadku i tak się opłacało, bo u nas to było 100% droższe. Na Twoim miejscu ja bym zaryzykował i kupił najtańszy jaki znajdziesz europejski i spróbował go dopisać. Myślę że powinno działać. Czasami sprzedający zgadza się i daje taki 2 tygodniowy czas na zwrot, gdy nie podpasował. Zadzwoń postaraj się taki termin wynegocjować i będziesz miał pewność, że w razie czego oddasz moduł.
  6. Na mój gust wkładasz polską kartę sim i powinno działać. Moja żona jeździ Q3, ma slot do karty, wkładasz kartę sim polska i Audi Connect działa. Q5 w modelu od 2021 roku ma wewnętrzna kartę eSim w MIB3 i nic się z tym nie zrobi bo system szuka sieci amerykańskiej Verizon, której w UE nie ma. Natomiast MIB3 z UE ma kartę wewnętrzną eSim z firmy z Irlandi Cubic Telecom. Obydwie firmy kompletnie ze sobą nie współpracują.
  7. Już wszystko wiem. Kiedyś miałem fabryczną akcję serwisową na moje Q5 z 2021 roku i wymieniali mi śruby mocowania w tylnym zawieszeniu. Dostałem auto zastępcze, Q5 w dieslu z 2021. Po Vin tego auta sprawdziłem że w tym aucie moduł SOS jaki tam był zamontowany, miał numer 4KE 035 282 A. Bingo :-), tylko nie wiadomo jak to zakodować.
  8. Rozumiem, ze to ma być 4KE 035 283A ? Pewny jesteś że moduł jest uszkodzony, może ktoś grzebał VCDS i przypadkowo coś przestawił? Ja sam kiedyś to sobie zrobiłem, jak kombinowałem czy da się zmienić jakoś na EU. Potem się pociłem ,żeby to odkręcić. A tak na marginesie, to że system SOS świeci Ci się na zielono o niczym nie świadczy, bo i tak nie działa, tzn nie łączy. Wymiana na ewentualny dobry (USA) dalej nic nie da. Ja spróbowałbym wymienić na EU. Z tego co ja widzę, to moduł 4KE 035 283A który jest zarówno w Twoim jak i w moim aucie, ma w systemie oznaczenie co do rynku występowania IV2. Natomiast moduł 4KE 035 282A ma oznaczenie rynku JE3. Nie znajduje co to znaczy. Jak do czegoś dojdę, to dam znać.
  9. Faktycznie nie można dopisać vin USA do grupy aut UE, które obsługuje firma z Irlandii. Potwierdzili mi to mailowo juz w zeszłym roku. Także jedyna opcja to jakimś zewnetrznym połączeniem, bo oryginalne połączenie zapisane w systemie nie znajduje sieci USA Verizon, połączyć się z serwerem w USa i to uruchomić.
  10. Homelinka mam zrobionego. W sumie to zostałem przy sterowniku z USA, bo ma więcej bram do ewentualnego zakodowania. Dokupiłem tylko takie małe urzadzenie - HOMELINK odbiornik pilot USA HomeCar 315 MHz. Wszystko działa. Co do reszty, to kupiłem jednostkę MIB3 UE. Nie mam złudzeń co do Audi Connect, ale mam nadzieję, że może uda mi się uruchomić radio cyfrowe. Generalnie, w całej sytuacji trzeba tylko uruchomić żeby system korzystał z jakiejś zewnętrzenj sieci przy logowaniu i to podobno tylko za pierwszym razem, a potem jest ok. Tylko nie wiem czy można i jak to zrobić. Jest jeden gość w Łodzi, który mi się chwalił tym że zrobił to w swoim aucie, ale ja z nim nie potrafię się porozumieć.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie