
januszbi
Użytkownik-
Postów
81 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
11
Ostatnia wygrana januszbi w dniu 12 Stycznia
Użytkownicy przyznają januszbi punkty reputacji!
Samochód
-
Model
Audi Q5 FY
-
Rocznik
2021
-
Silnik
Benzyna
-
Pojemność
2000
-
Moc KM
265
-
Nadwozie
SUV
Profile Information
-
Lokalizacja
Częstochowa
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia januszbi
-
Zawsze jest takie ryzyko, bo dadzą Ci do podpisania oświadczenie, że w razie takiego przypadku, nie będziesz do nich rościł pretensji. Jeżeli masz dobrze zrobioną konwersję, to nie powinno być problemu. Powinni poza tym wymienić Ci śruby i nic poza tym. Ja miałem wymianę śrub w tylnym zawieszeniu w ramach akcji serwisowej i wszystko było ok. Kiedyś wcześniej miałem jeszcze w Q3 żony zmianę oprogramowania tylnych świateł i to też nie zmieniło mi ustawionych konwersją tylnych świateł. Ale musisz wiedzieć, że zawsze jest takie ryzyko. Mój znajomy po akcji serwisowej w A6 sprowadzonym z USA po konwersji, odebrał auto z serwisu ze świecącymi kierunkowskazami co prawda na żółto ale migającymi razem ze stopem. Bał się jechać takim autem i zabrał je na lawetę i zawiózł na powtórzenie przeróbki tylnych świateł.
-
Wolne przewody we wnęce bagażnika obok bezpieczników
januszbi odpowiedział(a) na Grzeslaw77 temat w Audi Q5 FY (2017-teraz)
Ja dokładałem hak ale oryginał elektrycznie zwalniany, także oprócz haka, potrzebny jest jeszcze moduł, przełącznik i kilka kabli i kodowanie. -
Wolne przewody we wnęce bagażnika obok bezpieczników
januszbi odpowiedział(a) na Grzeslaw77 temat w Audi Q5 FY (2017-teraz)
To zależy czy kupiłeś hak oryginalny czy jakiś uniwersalny. -
Potwierdzam. W ASO tylko dokupić kluczyk. Kodowanie poza ASO, bo przywrócą ustawienia fabryczne. Jeżeli kiedykolwiek, ktoś skorzysta z akcji fabrycznej w ASO, to dostanie do podpisu dokumenty, że akceptuje fakt przywrócenia ustawień fabrycznych, gdy to będzie konieczne do wykonania akcji serwisowej. Ja kilka razy korzystałem z akcji serwisowych i nigdy nie miałem problemu z oprogramowaniem. Zawsze odbierałem auto w stanie w jakim dostarczyłem. Nawet kiedyś miałem zmianę oprogramowania w tylnych światłach i zostałem o tym uprzedzony, że mogą być przywrócone ustawienia fabryczne. A jednak nic się nie zmieniło. Ale znam przypadki, że była niespodzianka przy odbiorze, tzn zapalający się stop razem z kierunkowskazem w tylnych światłach. Mam wrażenie, że jak konwersję zrobi ktoś z wiedzą na temat tego co robi, to nie ma z tym problemu.