Skocz do zawartości

januszbi

Użytkownik
  • Postów

    81
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    11

Ostatnia wygrana januszbi w dniu 12 Stycznia

Użytkownicy przyznają januszbi punkty reputacji!

1 obserwujący

Samochód

  • Model
    Audi Q5 FY
  • Rocznik
    2021
  • Silnik
    Benzyna
  • Pojemność
    2000
  • Moc KM
    265
  • Nadwozie
    SUV

Profile Information

  • Lokalizacja
    Częstochowa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia januszbi

  1. Zawsze jest takie ryzyko, bo dadzą Ci do podpisania oświadczenie, że w razie takiego przypadku, nie będziesz do nich rościł pretensji. Jeżeli masz dobrze zrobioną konwersję, to nie powinno być problemu. Powinni poza tym wymienić Ci śruby i nic poza tym. Ja miałem wymianę śrub w tylnym zawieszeniu w ramach akcji serwisowej i wszystko było ok. Kiedyś wcześniej miałem jeszcze w Q3 żony zmianę oprogramowania tylnych świateł i to też nie zmieniło mi ustawionych konwersją tylnych świateł. Ale musisz wiedzieć, że zawsze jest takie ryzyko. Mój znajomy po akcji serwisowej w A6 sprowadzonym z USA po konwersji, odebrał auto z serwisu ze świecącymi kierunkowskazami co prawda na żółto ale migającymi razem ze stopem. Bał się jechać takim autem i zabrał je na lawetę i zawiózł na powtórzenie przeróbki tylnych świateł.
  2. Obawiam się, że to nic nie da, chociaż informacje są poprawne, w miarę, bo dalej nie ma Vin auta z USA w bazie europejskiej i connect nie będzie działał. Jedyna opcja to jednorazowe połączenie do sieci Verizon i aktywowanie wersji connect Usa. I tyle i aż tyle.
  3. Ja dokładałem hak ale oryginał elektrycznie zwalniany, także oprócz haka, potrzebny jest jeszcze moduł, przełącznik i kilka kabli i kodowanie.
  4. To zależy czy kupiłeś hak oryginalny czy jakiś uniwersalny.
  5. Konwersja jest pewnie źle zrobiona. Z tego co wiadomo na obydwu forach, to w tym modelu jest to do zrobienia, żeby i działało połączenie SOS i połączenie Audi Connect. Połączenie SOS powinno być sprawne, ale póki co żaden diagnosta nie ma narzędzi do sprawdzania czy działa.
  6. Myślę, że w tym roczniku możesz próbować podmienić na slot na kartę esim europejską. Ale to wszystko to są próby, cała sytuacja jest jeszcze nie badana i potwierdzona. Ciągle wszyscy jesteśmy na etapie szukania rozwiązania.
  7. Potwierdzam. W ASO tylko dokupić kluczyk. Kodowanie poza ASO, bo przywrócą ustawienia fabryczne. Jeżeli kiedykolwiek, ktoś skorzysta z akcji fabrycznej w ASO, to dostanie do podpisu dokumenty, że akceptuje fakt przywrócenia ustawień fabrycznych, gdy to będzie konieczne do wykonania akcji serwisowej. Ja kilka razy korzystałem z akcji serwisowych i nigdy nie miałem problemu z oprogramowaniem. Zawsze odbierałem auto w stanie w jakim dostarczyłem. Nawet kiedyś miałem zmianę oprogramowania w tylnych światłach i zostałem o tym uprzedzony, że mogą być przywrócone ustawienia fabryczne. A jednak nic się nie zmieniło. Ale znam przypadki, że była niespodzianka przy odbiorze, tzn zapalający się stop razem z kierunkowskazem w tylnych światłach. Mam wrażenie, że jak konwersję zrobi ktoś z wiedzą na temat tego co robi, to nie ma z tym problemu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie