Skocz do zawartości

piotras_waw

Użytkownik
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Samochód

  • Model
    Audi A6 C7
  • Rocznik
    2017
  • Silnik
    Benzyna
  • Pojemność
    2.0
  • Moc KM
    252
  • Nadwozie
    Sedan

Profile Information

  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia piotras_waw

  1. Cześć, niedawno zregenerowałem turbinę, wymieniłem także odmę, ale mam jeszcze jedną (a może kilka?) nierozwiązaną zagadkę. Może ktoś pomoże? Objawy: 1. Auto wydaje dziwny dźwięk, jakby świst podczas przyspieszania, który słychać także jak odpuszczę gaz. Jakby świst powietrza. 2. Co jakiś czas na szafie wyświetla mi się komunikat, coś w stylu: Wzmacniasz siły hamowania - funkcja ograniczona. Można jechać dalej. 3. Gdy auto stoi na zapalonym silniku, wrzucone P, gdy wcisnę gaz to jest taki objaw jakby auto chciało ruszyć do przodu i kilka (może kilkanaście) cm nawet rusza! Na szczęście nie dalej, ale ten mały ruch do przodu jest podejrzany. Na N tego nie robi, tylko na P. 4. Nie wywala checka, ale w komputerze są następujące 3 błędy: a) 16452 / U041600: Na jednym urządzeniu diagnostycznym mówi, że to coś z ESP. Na innym: Otrzymano nieprawidłowe dane z modułu sterującego dynamiką pojazdu. b) 261120 / C10A1 29: Układ podciśnieniowy hamulców, nieakceptowalny sygnał. c) 0001 / C1101 15: coś z kamerą cofania, chociaż ja nie mam żadnej kamery cofania... Auto: a6 C7 rocznik 2017, listopad, 2.0 TFSI 252 KM, skrzynia S-Tronic, quattro, polski salon, 6 lat przebieg: 108 tys. km.
  2. Żadnych pomysłów? Może ktoś?
  3. Czołem! Po prawie 6 latach jazdy (przebieg: 101 tys.) w moim a6 C7 (rocznik 2017, listopad, 2.0 TFSI 252 KM, skrzynia S-Tronic, quattro, polski salon) zapalił się check-engine. Auto zachowuje się normalnie, nie widzę różnicy podczas jazdy, nie mniej zestaw błędów jest, a check po skasowaniu zapala się znów po około 25 km jazdy. Oto błędy: 1. P006800: Korelacja MAP/MAF <-> położenie przepustnicy. 2. P227900: Nieszczeln. ukł. pow. dolot. Wklejam dane z VCDS-a: Wtorek,24,PaYdziernik,2023,20:04:34:00009 Wersja VCDS: AKP 20.4.2 uruchomiony na Windows 7 x64 http://www.vcds.pl Adres 01: Silnik Plik etykiet: 06L-907-115-V1.clb Oznaczenie elementu: 4G5 907 115 B HW: 8T2 907 115 Komponent i/lub wersja: 2.0l R4 TFSI H13 0002 Kodowanie: 0A2500322466010B2002 Kod serwisu: WSC 02391 785 00200 Zbiór danych ASAM: EV_ECM20TFS0204G5907115B 001003 (AU57) ROD: EV_ECM20TFS0204G5907115B.rod VCID: 295948A348F92BCE65-807C 2 - ilooa znalezionych b3edów. Oto one: 15101 - MAP/MAF -- powi1zanie z po3o?eniem przepustnicy P0068 00 [101] - - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b3edów Ramka zamro?ona: Stan b3edu: 00000001 Priorytet b3edu: 2 Czestooa b3edu: 1 Przebieg: 101412 km Data: 2023.10.24 Czas: 19:37:58 Predkooa obrotowa silnika: 1122.25 /min Unormowana wartooa obci1?enia: 12.5 % Predkooa pojazdu: 31 km/h Temperatura p3ynu ch3odz1cego: 103 °C Temperatura powietrza zasysanego: 42 °C Cionienie atmosferyczne: 990 mbar Napiecie zacisku 30: 14.238 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Silnik: stan pracy: przedni lewy STATE_LS_SAE[1]: OL_INTR T_AST_SAE: 835 s MAP_MES_SAE: 32 kPa Napiecie sondy lambda: Z1: S1 (sonda szerokopasmowa): 2.222 V FAC_TPS_1_SAE: 10.546875 % FAC_LAM_LIM[1]: 0.000 % 26372 - Nieszczelnooa w uk3adzie dolotowym powietrza P2279 00 [101] - - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b3edów Ramka zamro?ona: Stan b3edu: 00000001 Priorytet b3edu: 2 Czestooa b3edu: 1 Przebieg: 101412 km Data: 2023.10.24 Czas: 19:37:58 Predkooa obrotowa silnika: 1121.00 /min Unormowana wartooa obci1?enia: 11.4 % Predkooa pojazdu: 31 km/h Temperatura p3ynu ch3odz1cego: 103 °C Temperatura powietrza zasysanego: 42 °C Cionienie atmosferyczne: 990 mbar Napiecie zacisku 30: 14.238 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Silnik: stan pracy: przedni lewy STATE_LS_SAE[1]: OL_INTR T_AST_SAE: 835 s MAP_MES_SAE: 30 kPa Napiecie sondy lambda: Z1: S1 (sonda szerokopasmowa): 2.256 V FAC_TPS_1_SAE: 10.546875 % FUP_H_SAE: 11220.0 kPa Kody gotowooci: 1010 0001 Wymieniłem przepustnicę (warsztat podejrzewał, że to ona jest problemem), nowa przepustnica Pierburg + adaptacja nie pomogła. Dalej są te 2 błędy po około 25 km + check engine. Wielkie dzięki za pomoc i wszelkie porady, sugestie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie