Skocz do zawartości

jando

Użytkownik
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Samochód

  • Model
    Audi A4 B7
  • Rocznik
    2006
  • Silnik
    Diesel
  • Pojemność
    2.0
  • Moc KM
    140
  • Nadwozie
    Avant

Osiągnięcia jando

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam, Chciałem poprzez VCDS-a zdiagnozować poprawność działania czujnika położenia pedału sprzęgła ale VCDS we wskazanym polu wyświetla N/A (not available). Sprawdzałam zgodnie z opisem na innym forum: "[01 engine] - silnik Wbieramy [08 Means Block] - wartości mierzone, wybieramy kanał 006 [GO] W drugim okienku powinny być widoczne trzy zera (000) - u mnie N/A Po wciśnięciu pedału sprzęgła oraz hamulca zera powinny zamienić się w jedynki (naciskając samo sprzęgło zmienia się pierwsze zero, naciskając hamulec dwa ostatnie zera) ; czyli naciskając równocześnie sprzęgło i hamulec wyświetlona wartość to 111" Może ktoś spotkał się z podobnym problemem. Możecie sprawdzić jak to jest u Was?. Pozdrawiam, jando
  2. Witam, Jeszcze, mam nadzieję ostatnie pytanie nim dobiorę się to licznika aby zmasować z pinem nr1 w kostce, a mianowicie czy jest tam miejsce i srubka (wkręt) do przykręcenia tego kabelka do masy? Czy będę musiał postarać się o jakiś wkręt i ewentualnie zrobić nawiert pod śrubkę? (głupie pytanie ale robię to w garażu pod blokiem i może się okazać że brak wkręta popsuje mi robote...) Pozdrawiam, Jando
  3. Witam, Gdzieś czytałem że zmieniłeś jezyk na FIS z niemieckiego na angielski.. czy to będzie w Grupie 17- instruments -> 10 - adaptacja -> 004 kanał Wartość 2 ? pozdrawiam, Jando
  4. Witam, No i wszystko dobrze się skończyło...Okazało się że odpiął się łącznik taśmy od strony tablicy. Nie wiem jak mogło się to stać, bo właśnie tej części nie dotykałem. Musiał być wcześniej poluzowany (wypadł z zatrzasku) a jak składałem obudowę kierownicy zapewne się wysuną do końca (był całkowicie odpięty). Po podpięciu jak powinno być i wykasowaniu błędów poduszka już nie świeciła na czerwono. Czy u Was (a w zasadzie to u Ciebie Jeżu) była wymagana kalibracja FIS-u? Dzięki za podpowiedź odnośnie tego zatrzasku od airbaga bo bez Twojej podpowiedzi bym nie wpadł jak odpiąć airbag. pozdrawiam, Jando
  5. Witam, Po złożeniu FIS działa ale pojwił się nowy problem. Dwa błędy od airbag i na dodatek nie można tego skasować bo za chwilę błąd ponownie się pojawia, no i kontrolka od airbag świeci się na czerwono. (chyba będę musiał raz jeszcze rozebrać i sprawdzić taśmę.) A może, ktoś miał ten problem i wie jak szybko go rozwiązać? pozdrawiam, Jando 00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95) 001 -- Upper Limit Exceeded - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11100001 Fault Priority: 1 Fault Frequency: 1 Time Indication: 0 01588 - Igniter for Head-Airbag; Drivers Side (N251) 001 -- Upper Limit Exceeded - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11100001 Fault Priority: 1 Fault Frequency: 1 Time Indication: 0
  6. A który DIS powinienem wybrać w VAG-u? mam do wyboru: 0=DIS 1=Highline without DIS 2=DIS with Menu Guide 4=DIS with Menu Guide and Unit Changing. I co one oznaczają? Przed zmianą mam "1=Highline without DIS" pzd Jando
  7. Witam, Dziś zrobiłem pierwsze podejście do tego tematu i od razu pojawił się problem a mianowicie nie mogłem wypiąć żółtej wtyczki od airbaga. Możecie podpowiedzieć czy jest tam jakiś zatrzask czy jednak należy mocniej wyciągać aż się wysunie? Nie chciałem używać większej siły bo bałem się że coś wyrwę. Pozdrawiam Jando
  8. Witam, Mam na imię Janek i jestem świeżym posiadaczem Audi A4 Avant 2006r. Postaram się być przydatnym na tym forum. Pozdrawiam, Janek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie