Skocz do zawartości

MaNioo

Użytkownik
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana MaNioo w dniu 20 Czerwca 2013

Użytkownicy przyznają MaNioo punkty reputacji!

Samochód

  • Model
    Audi A4 B6
  • Rocznik
    2001
  • Silnik
    Diesel
  • Pojemność
    1.9
  • Moc KM
    130
  • Nadwozie
    Sedan

Osiągnięcia MaNioo

Newbie

Newbie (1/14)

1

Reputacja

  1. VAG pokazuje jakieś błędy? Kiedyś miałem podobny problem, okazało się, że woda dostała się do sterownika na podszybiu (pęknięta górna pokrywa) zamówiłem nową i wymieniłem, od tamtej pory, ani raz nie pojawił się podobny problem. Jeśli po wyschnięciu nie pojawi się podobny problem, masz pewność że gdzieś dostała się woda. Będziesz musiał namierzyć gdzie dokładnie.
  2. Ok. Już wiem. Dzięki wielkie za pomoc:) Po przeczyszeniu przepływki odezwę się znowu i napiszę czy problem ustąpił. Jeśli nie to samochód idzie do mechanika. Po powrocie też napiszę co było zrobione, o ile mechanik pomoże:) Pozdrawiam.
  3. Przepływki?;p Gdzie ją znaleźć? [sorry, za durne pytanie, ale jakimś specem nie jestem.] A mógłbyś podać nazwę preparatu? Jeśli masz jakiś sprawdzony, byłbym wdzięczny.
  4. A jakiego oleju używacie? Ja leje Castrola, nie dolewam ani grama. Wcześniej lałem Mobila [ESP formula 5w30] i dolawalem ok 0.5l pomiędzy wymianami. Po zmianie oleju ( oryginalnie Audi leje Castrol) nie ubywa ani grama oleju. A co do samego tematu to w moim samochodzie,silnik AWX, też pojawia się olej w rurze intercoolera nie ma go dużo, ale jest.
  5. Witam, Logi statyczne [bieg jałowy] na rozgrzanym silniku: Log (0 - 013,018,023) Coś z tego wynika? Ciakwostka! Sprawdzając sobie grupę 000 pole nr 10 (masa powietrza dolotowego - dobrze tłumaczę?) gdzie wartości powinny się mieścić pomiędzy 63-105 moja wartośc utrzymywała się na poziomie 140-141. Co to oznacza? Z czym jest problem? @edit Dodatkowo okazało się że miałem uszkodzony czujnik płynu chłodzącego (g62) Wymieniłem go. Dzisiaj zrobię raz jeszcze logi, zobaczę czy coś się zmieniło.
  6. Hej, Rozumiem że mam sprawdzić grupę 13, 18 i 23 w silniku, tak? Dostanę wtedy wartości pompowtrysków. Będzie ktoś na tyle miły żeby to przeanalizować? Logi statyczne, czy dynamiczne? Dane wkleję jutro, jak tylko wrócę z pracy.
  7. Witam szanownych kolegów i koleżanki, Mam duży problem, który pojawił się u mnie dwa dni temu, a mianowicie nie mogę zapalić samochodu na rozgrzanym silniku. Po przejechaniu kilku - kilkunastu kilometów, zgaszeniu samochodu i pozostawieniu go na dłuższą chwilę (ok pół godziny) pojawia się problem z odpalaniem. Rozrusznik kręci, że aż miło, ale brak reakcji ze strony silnika. Nie zapala. Wczoraj stałem pod jakimś hipermarketem z godzinę, próbując odpalić samochód. Dzisiaj po powrocie z pracy, problem znowu się pojawił, z tym że dzisiaj kręcił tylko jakieś 5 sek i zapalił. Ciekawostką jest to, że jak już zapali po tym postoju to później odpala bez problemu. VAG nie pokazuje żadnych błędów. Na desce rozdzielczej nie zapala sie żadna kontrolka informująca o jakiejś usterce. Filter paliwa i zaworek zwrotny wymienione. Czy ktoś z was miał podobny problem? Co powinienem sprawdzić aby ustalić przyczynę problemu? Z góry dziekuję za propozycje i pomoc. Pozdrawiam, Marek
  8. Witam, Mam na imię Marek. Od roku jeżdżę AUDI A4 B6 1.9 TDI. Autko cud marzenie, tylko kierowca dupa. W związku z tym mam nadzieję, że uzyskam pomoc od pozostałych użytkowników forum
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie