Skocz do zawartości

irlandczyk007

Użytkownik
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Samochód

  • Model
    Audi A4 B6
  • Rocznik
    2001
  • Silnik
    Benzyna
  • Pojemność
    1600
  • Moc KM
    102
  • Nadwozie
    Sedan

Profile Information

  • Lokalizacja
    tralee

Osiągnięcia irlandczyk007

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Ok to ide jutro wezme te przełaczniki oraz zamienie moduł.Będą musieli wymontowywac z każdego auta heee. Czy na każdym module pisze literka badz trzeba sczytywac przez vag?
  2. a kabla do ecu nieprowadze? Installation & Wiring In general the whole retrofit is just plug and play except that one wire needs to be added. Wire T16a/5 from steering column control module to engine control module (see wiring diagram specific your particular car/engine).
  3. Więc z tego co zrozumiałem.Roboty duzo nie ma.Wymienic moduł z przełącznikami + zakodować wagiem.Nie potzreba prowadzic zadnych kabli wiazek itp zgadza sie? Installation & Wiring In general the whole retrofit is just plug and play except that one wire needs to be added. Wire T16a/5 from steering column control module to engine control module (see wiring diagram specific your particular car/engine). Jak to jest wkońcu
  4. Czy do tego trzeba ciągnąć jakieś kable?
  5. szukałem po necie procesu instalcji ale sie nie udało.Poprosze o instrukcje wymiany
  6. Czyli co?Poszukac innego modułu na szrocie?Przepiąć go do tego co teraz miałem kupic?Było tam troche audi.Czy mogę teź patzrec na moduły innych audi np a6 a3?Jakie oznaczenie?
  7. Tak gdyz miało 3 przełączniki w tym po prawej bez fis.Nie wiem co robic brac czy nie brac?Ogladam allegro i nie ma nawet modułów.Co prawna jest jeden q ale cena ponad 300 zł (sorry)
  8. No dobrze tylko czemu s miało tempomat jak niby to niedziała z ta literka?Czy odpale fis na tym module?
  9. Dzieki za odpowiedz.Dziwne jest to ze dzis zakupiłęm 8E0 953 549 z s na koncu gdzie był już zamontowany tempomat.Niestety nie było przełącznika fis który mam teraz w aucie. W takim razie jak na to patrzeć?
  10. 8E0-953-549-F niestety ten mam Da sie coś z tym zrobić? ELo Do tempo potrzebujesz manetkę, dolną obudowę kierownicy, odpowiedni moduł, kodowanie 8E0-953-549-F; 8E0-953-549-S - nie obsługują tempo L, N, M, P, Q, R - obsługują Nr sterownika znajdziesz na nim lub w VAG-u 16- steering wheel. Na pewno dasz sobie, sam radę z montażem i niezbędnym kodowaniem? Pzdr
  11. Witam.Chciałbym zainstalowac sobie tempomat Czy wystarczy sama manetka plus instalacja 3 kabelków. w moim przypadku nie ma miejsca na kostke tempomatu. czy osłona pod kierownica równiez musi byc inna? Jak sprawdze czy dana kostka pasuje dosterownika mojego auta? Czy mój sterownik obsłuzy tempomat? Jak sprawdzic jego numer vagiem?
  12. No tak ale motul do benzyniaka na pewno nie jest tak sprawdzony jak do pompowtrysków VW.Szkoda ze tak malo osb ma ten silnik co ja.
  13. Przebieg to 160tys km. Dotychczas leje 10w40 shella. Musze dolewać około 1litra miedzy przeglądami Jaki inny olej możecie mi polecić (castrol,mobil)etc? Czy warto się zastanowić nad zmiana na pełen syntetyk? Producent zaleca w instrukcji 502.00 , 500.00, 501.01który lepszy? Chciałbym się jeszcze dopytać.Przy kasowaniu inspekcji ile wyświetla się tys KM? Pytam bo nie wiem ile przejechałem już od wymiany oleju
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie