Skocz do zawartości

Montaż tempomatu w B6


irlandczyk007

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Chciałbym zainstalowac sobie tempomat

Czy wystarczy sama manetka plus instalacja 3 kabelków.

w moim przypadku nie ma miejsca na  kostke  tempomatu.

czy osłona pod kierownica równiez musi byc inna?

Jak sprawdze czy dana kostka pasuje dosterownika mojego auta?

Czy mój sterownik obsłuzy tempomat?

Jak sprawdzic jego numer vagiem?

Edytowane przez irlandczyk007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ELo

 

Do tempo potrzebujesz manetkę, dolną obudowę kierownicy, odpowiedni moduł, kodowanie 

8E0-953-549-F; 8E0-953-549-S - nie obsługują tempo

L, N, M, P, Q, R - obsługują

Nr sterownika znajdziesz na nim lub w VAG-u 16- steering wheel.

Na pewno dasz sobie, sam radę z montażem i niezbędnym kodowaniem?

 

Pzdr

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8E0-953-549-F

 niestety ten mam

 

Da sie coś z tym zrobić?


ELo

 

Do tempo potrzebujesz manetkę, dolną obudowę kierownicy, odpowiedni moduł, kodowanie 

8E0-953-549-F; 8E0-953-549-S - nie obsługują tempo

L, N, M, P, Q, R - obsługują

Nr sterownika znajdziesz na nim lub w VAG-u 16- steering wheel.

Na pewno dasz sobie, sam radę z montażem i niezbędnym kodowaniem?

 

Pzdr

Edytowane przez irlandczyk007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8E0-953-549-F

 niestety ten mam

 

Da sie coś z tym zrobić?

 

 

 

 

Co to znaczy "Da się coś z tym zrobić?" Chcesz mieć tempo, musisz mieć moduł, który to obsługuje. Kupujesz taki, a stary sprzedajesz lub na półkę w garażu.

 

Edytowane przez adamas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już zamontuje manetkę to jak ją mam zakodować?

ELo

 

Prawidłowo, 01-engine i 16-steering wheel. Jak zmieniałeś moduł, nie zapomnij o adaptacji, czujnika skrętu G-85 i ABS

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ELo

 

Prawidłowo, 01-engine i 16-steering wheel. Jak zmieniałeś moduł, nie zapomnij o adaptacji, czujnika skrętu G-85 i ABS

 

Pzdr

Wielkie dzięki, ale wiele mi to nie mówi, jestem laikiem w tym temacie. Można by prostszym językiem, jest szansa że uda mi się samemu to zrobić czy raczej muszę udać się do serwisu lub elektronika? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za odpowiedz.Dziwne jest to ze dzis zakupiłęm 8E0 953 549 z s na koncu gdzie był już zamontowany tempomat.Niestety nie było przełącznika fis który mam teraz w aucie.

W takim razie jak na to patrzeć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak  gdyz miało 3 przełączniki w tym po prawej bez fis.Nie wiem co robic brac czy nie brac?Ogladam allegro i nie ma nawet modułów.Co prawna jest jeden q ale cena ponad 300 zł (sorry)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli co?Poszukac innego  modułu na szrocie?Przepiąć go do tego co teraz miałem kupic?Było tam troche audi.Czy mogę teź patzrec na moduły innych audi np a6 a3?Jakie oznaczenie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc z tego co zrozumiałem.Roboty duzo nie ma.Wymienic moduł z przełącznikami + zakodować wagiem.Nie potzreba prowadzic zadnych kabli wiazek itp

zgadza sie?

Installation & Wiring

In general the whole retrofit is just plug and play except that one wire needs to be added.

  • Wire T16a/5 from steering column control module to engine control module (see wiring diagram specific your particular car/engine).

 

Jak to jest wkońcu

Edytowane przez irlandczyk007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, wymieniasz moduł, na taki, który obsługuje tempomat, dokładasz manetkę tempomatu, wymieniasz lub modernizujesz dolną obudowę kierownicy, kodujesz - cieszysz się tempomatem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie