Skocz do zawartości

marcin664

Użytkownik
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Samochód

  • Model
    Audi A3 8P
  • Rocznik
    2003
  • Silnik
    Benzyna
  • Pojemność
    1600
  • Moc KM
    102
  • Nadwozie
    Hatchback

Profile Information

  • Lokalizacja
    Kraków

Osiągnięcia marcin664

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Parę dni temu zapaliła mi się kontrolka wspomagania, a co za tym idzie jego całkowity brak. Po przejechaniu paru metrów kontrolka zgasła i wszystko wróciło do normy. Niedługo się nacieszyłem, bo za parę dni to samo, lecz problem niestety nie ustąpił jak wcześniej, odstawiłem auto na noc. Na następny dzień odpalam auto i wszystko jest dobrze, myślę ok jadę, ale gdy tylko chciałem ponownie uruchomić samochód to ponownie brak tego nieszczęsnego wspomagania. Próbowałem robić kalibracje na placu, ale nie pomogło. Wyczytałem gdzieś, że to może być wina słabego akumulatora. Zrobiłem test i wyszło, że jego skuteczność jest 75%, a stan naładowania na chwilę obecną to 49%. Dzisiaj został podpięty pod kompa i jedyny błąd jaki się pojawił to 01502 coś z alternatorem, ale czy to może być przyczyna braku wspomagania??
  2. Byłem w jednym takim serwisie niby specjalizującego się w klimatyzacjach. Podłączyli do maszyny, sprawdzili ciśnienie w układzie (podobno książkowe), ilość czynnika (odessali 500g) i temperaturę w kratkach wewnątrz pojazdu (przy ustawieniu na LOW termometr pokazał +5 stopni). Twierdzą że wszystko ok i że ten typ tak ma. Jakieś sugestie??
  3. Być może, bo to on odpowiada za rozprężenie czynnika czyli spadek jego temperatury. Tylko jak go sprawdzić czy działa poprawnie czy też nie?
  4. po włączeniu obroty wzrastają i leci chłodniejsze powietrze ale nie aż tak jak na klimatyzacje przystało
  5. Wydaję mi się że mam problem z klimatyzacją. Klimę nabiłem, została sprawdzona szczelność, kompresor się włącza co można zauważyć po wskazówce na obrotomierzu, wentylator klimy chodzi czyli jest odpowiednie ciśnienie w układzie lecz jest mało wydajna i też w trybie AUTO przy ustawionej temperaturze 16C dmucha całą mocą i nie schodzi automatycznie niżej czyli nie schładza do tej wartości wnętrza samochodu. Przecież przy ustawieniu na 16C to powinienem zamarzać w upalny dzień. A może ten typ tak już ma? Zauważyłem jeszcze jedno dziwne zachowanie climatroniku ale gdy temperatura zewnętrzna była niska i trzeba było grzać w środku. Otóż przy grzaniu, oczywiście przy wyłączonej klimatyzacji i wyłączonej funkcji AUTO climatronik i tak sam zwiększał potem zmniejszał siłę nadmuchu. Jak dla mnie to jest dziwne zachowanie ponieważ za automatyczną siłę nadmuchu odpowiada właśnie funkcja AUTO, a przy wyłączonej jest tryb MANUALNY czyli nic nie powinno się przestawiać bez mojej ingerencji. Tak jest czy może się mylę? Co może być nie tak?
  6. Witam, 1. czy to normalne w klimatroniku żeby sam zwiększał siłę nawiemu pomimo wyłączonej funkcji AUTO?? 2. gdy stoję na postoju czuję w kokpicie wibracje silnika czy to normalne czy może jakaś poduszka silnika jest do wymiany??
  7. Witam od tygodnia jestem szczęśliwym posiadaczem czarnej A3 w benzynie z silnikiem 1.6 Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie