drdala Opublikowano 28 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 28 Grudnia 2011 (edytowane) Witam mam taki problem z audi a4 b6 1.9TDi 130KM 2002r AWX - od kilku dni samochód zaczął mi słabiej zapalać tzn. zaraz po odpaleniu tak jakby się dusił się i przez 2-4 sek. chodził tak jak byłby przyduszony i nawet bo dociśnięciu pedała gazu dochodził do 2-2,5 tys obrotów. Po około 4 sek. Odpalał i już wszystko było ok. Dziś rano podczas odpalania uruchamiał się tak jakby nie na wszystkich cylindrach( nie znam się ale takie mam wrażenie ponieważ bardzo trzęsło samochodem) po 5 próbie udało się odpalić, pojechałem do pracy po 8 godzinach ładnie odpalił wracając do domu pokazała się kontrolka od ESP i zaczęło trząść samochodem lekko i po chwili coraz mocniej. Wyłączyłem włączyłem samochód na kilometr lub 2 było dobrze i po chwili znowu zapaliła się kontrolka od ESP ale teraz już tak mocno nie trzęsło samochodem, wróciłem do domu zrobiłem VAGiem Auto-log (kontrolka od ESP cały czas się paliła bo specjalnie nie wyłączałem samochodu żeby błąd nie zniknął) log wrzucę niżej. Wyłączyłem samochód po 4 godzinach chciałem wyjechać z domu a tu auto w ogóle nie chce zapalić, rozrusznik kręci ładnie, Akumulator mam dobry. Nie wiem co się stało. Na co stawiacie ? Co mogło się stać? Zapomniałem jeszcze dodać że jak przekręcę stacyjkę to pali się kontrolka od ESP a podczas próby odpalenia (kręcenia rozrusznikiem) świeci się kontrolka od ABS. Martwi mnie to że ostatnio już 2 razy po dłuższym kręceniu rozrusznikiem (10-15 sek) pokazała się na komputerze duża konewka od oleju z której kapał olej. Przepraszam za moje tłumaczenie ale staram się żebyście dokładnie wiedzieli o co chodzi. oto log który zrobiłem jak ostatni raz samochód był odpalony i świeciła się kontrolka od ESP czyli błąd nie był zresetowany wyłączeniem zapłonu. a tu log który zrobiłem już niestety na tylko przekręconym zapłonie bo samochód już nie odpalał a oto bloki które robiłem kilka tygodni temu gry tylko zaczęła pokazywać się kontrolka od ESP i zaczynało trząść samochodem: logi zrobione z uruchomionym silnikiem a tu ostatnie bloki ale niestety już tylko na przekręconym zapłonie bo samochód już nie odpalał - znalazłem jeszcze jeden log który zrobiłem niedawno jak wyskoczyła kontrolka od ESP 17994 - Engine Mount Solenoid Valves (N144) / (N145), Short to Plus 17678 - PD Unit Injector: Cylinder 4 (N243), Regulation Range Exceeded 17664 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62), Open or Short to Plus 17669 - PD Unit Injector: Cylinder 1 (N240), Regulation Range Exceeded 17672 - PD Unit Injector: Cylinder 2 (N241), Regulation Range Exceeded mówi coś wam to więcej co mogło się stać? Edytowane 29 Grudnia 2011 przez drdala
Jeżu Opublikowano 28 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 28 Grudnia 2011 (edytowane) Sprawdź okablowanie przewodów zasilających PD i same PD czyli pompowtryski. Resztę dołączonych grafik nie mogę odczytać... Edytowane 28 Grudnia 2011 przez Jeżu 1
drdala Opublikowano 29 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2011 oto log który zrobiłem jak ostatni raz samochód był odpalony i świeciła się kontrolka od ESP czyli błąd nie był zresetowany wyłączeniem zapłonu. a tu log który zrobiłem już niestety na tylko przekręconym zapłonie bo samochód już nie odpalał a oto bloki które robiłem kilka tygodni temu gry tylko zaczęła pokazywać się kontrolka od ESP i zaczynało trząść samochodem: logi zrobione z uruchomionym silnikiem a tu ostatnie bloki ale niestety już tylko na przekręconym zapłonie bo samochód już nie odpalał -
drdala Opublikowano 30 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 30 Grudnia 2011 (edytowane) Witam potrzebuję ebooka lub programu "Sam naprawiam Audi A4 B6" po polsku, w sumie nie wiem czy to jest ebook czy program. Proszę o kontakt na priv lub wrzucić tutaj link. Znalazłem taki program "Audi A4 B6 Manual" ale niestety w jakimś dziwnym języku. Przydałaby się wersja po Polsku albo chociaż po angielsku. Bardzo proszę o pomoc Edytowane 30 Grudnia 2011 przez drdala
drdala Opublikowano 10 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 10 Stycznia 2012 Witam kupiłem dwa pompowtryski AR włożyłem je 1 i 3 cylinder i samochód odpalił lecz niestety chodziło tak jakby nie na wszystkich garach tylko na 2 np. i teraz nie wiem na których. zrobiłem szybko skan vagiem co mogłem i tak wyglądają wyniki: bloki 13, 18, 23 bloki 000, 001, 002 bloki 003, 004, 005 006,007,008 błędy: http://wklej.org/id/665633/ błędy po skasowaniu: http://wklej.org/id/665634/ a tu wklejam log dynamiczny z bloku 13, 18 i 23 http://wklej.org/id/665639/ jeśli źle wkleiłem ten log to proszę o poprawienie mnie i podpowiedź jak powinienem to zrobić
drdala Opublikowano 11 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 11 Stycznia 2012 dynamiczny log lepiej pokazany http://vaglog.rtnet.pl/dala11_68549.html
drdala Opublikowano 15 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 15 Stycznia 2012 Wypompowałem z baku paliwo pompką która jest w samochodzie w ten sposób że samochód chodził na paliwie z butelki a paliwo które miało krążyć w układzie zlatywało do bańki. Zlałem tak wszystko co było w baku czyli 35l. Zalałem do baku 8 litrów nowej ropy z orlenu. Wymieniłem dwa pompowtryskiwacze 1i 3. Samochód wreszcie odpalił ale na dwóch pompowtryskiwaczach. Załatwiłem następne 2 wymieniłem 2 i 4 samochód odpalił już ładnie. Ale niestety po przejechaniu 20km znów wyskoczyła kontrolka od ESP i zaczęło trząść skrzynią biegów i całym samochodem. Pojechałem do mechanika i okazało się że pompowtrysk na 2 cylindrze jest w kiepskim stanie (vag blok 13: wartości skakały od 2.0 do 2.5) i na 4 też nie był najlepszy (blok 13: około 1.0) na 1 i 3 cylindrze parametry na bloku 13 było od 0.2 do 0.5. Pojechałem do domu postawiłem samochód na 2 dni i po 2 dniach już nie odpalił Z holowałem go do mechanika. Oddałem pompowtryski z 2 i 4 cylindra. Kupiłem 2 następne pompowtryski mechanik włożył je na za 2 i 4 ale samochód odpalił na 2 cylindrach. Vag pokazywał że 1 i 3 pompowtrysk nie działają. Co mogło być tego przyczyną? Czy nie wypompowałem tym sposobem co wcześniej mówiłem do końca starej ropy z baku? Co robić teraz? Zastanawiam się nad wyjęciem całkowicie baku i wypłukać go i wyczyścić. Słyszałem też coś o takim środku firmy Liqui Moly. Może wystarczy zalać do pełna bak i dodać tego środka? wyjeścić np troche i znowu dolać ropy i tak cały kilka razy? Co o tym myślicie? Co byście zrobili w mojej sytuacji?
drdala Opublikowano 20 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2012 Wymieniłem 4 pompowtryskiwacze i samochód chodzi jak na razie. Pompowtryski były kupione na allegro więc chcę zrobić VAG-iem logi sprawdzające stan pompowtryskiwaczy. Jak mam to zrobić?
drdala Opublikowano 30 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2012 Wymieniłem 4 pompowtryskiwacze i samochód chodzi. Przyczyną prawdopodobnie była woda w ropie a dokładniej napadało trochę śniegu do bańki którą wlewałem ropę do moje zbiornika i przez to padły pompowtryskwicze tak wyglądają logi dynamiczne po wymianie pompowtryskwiczy Log (0 - 000,003,004) Log (1 - 013,018,023) Log (2 - 001,013,018) Log (3 - 001,013,018) Log (4 - 013,018,023) a tak bloki [img width=47 height=200]http://naforum.zapodaj.net/thumbs/7562db466fcf.jpg Zrobiłem te dynamiczne logi żeby sprawdzić czy któreś pompowtryski nie są w złym stanie. Proszę o analizę logów. Pompowtryski były z allegro więc muszę je sprawdzić i w razie czego jeśli któryś jest zły to odesłać.
drdala Opublikowano 1 Lutego 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2012 Udało mi się rozgrzać silnik do 90 stopni (musiałem na 3 biegu na maksymalnych obrotach jechać jakieś 30 sek.) ale po minucie znowu temperatura silnika spadła do 80. Wszystko było by ok ale jak odpalam po nocy samochód to nierówno chodzi i z rury leci siwy dym, dopiero po około 30 sekundach i lekkim dodaniu gazu zaczyna równo chodzić.
drdala Opublikowano 3 Lutego 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 3 Lutego 2012 (edytowane) zastanawiam się czy warto wymieniać ten drugi pompowtrysk? mam jeszcze możliwość odesłania go do klienta od którego kupiłem wszystkie 4 pompowtryski. Jak myślicie? Czy może np. przez niego samochód więcej mi palić? jeśli tak to o ile więcej? tak jak pisałem wcześniej jak odpalam po nocy samochód to nierówno chodzi i z rury leci siwy dym, dopiero po około 30 sekundach i lekkim dodaniu gazu zaczyna równo chodzić. Edytowane 3 Lutego 2012 przez drdala
Megan90 Opublikowano 3 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 3 Lutego 2012 Witam.Ostatnio też miałam podobnie jak zapaliłam rano auto to wydawało się że chodzi nierówno i z rury wydowywał się siwy dym. Wydaje mi się że to normalne przy niskich temperaturach w zimie. Ja nie dawno dolałam dwie buteleczki uszlachetniacza do paliwa i jakby to znikło. Jak mi stoi cały dzień to co jakiś czas jąodpalam niech pochodzi na wolnych obrotach. Moja Audiola odpala do strzału nawet przy - 28 stopni.
Rekomendowane odpowiedzi