marcin664 Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 (edytowane) Wydaję mi się że mam problem z klimatyzacją. Klimę nabiłem, została sprawdzona szczelność, kompresor się włącza co można zauważyć po wskazówce na obrotomierzu, wentylator klimy chodzi czyli jest odpowiednie ciśnienie w układzie lecz jest mało wydajna i też w trybie AUTO przy ustawionej temperaturze 16C dmucha całą mocą i nie schodzi automatycznie niżej czyli nie schładza do tej wartości wnętrza samochodu. Przecież przy ustawieniu na 16C to powinienem zamarzać w upalny dzień. A może ten typ tak już ma?Zauważyłem jeszcze jedno dziwne zachowanie climatroniku ale gdy temperatura zewnętrzna była niska i trzeba było grzać w środku. Otóż przy grzaniu, oczywiście przy wyłączonej klimatyzacji i wyłączonej funkcji AUTO climatronik i tak sam zwiększał potem zmniejszał siłę nadmuchu. Jak dla mnie to jest dziwne zachowanie ponieważ za automatyczną siłę nadmuchu odpowiada właśnie funkcja AUTO, a przy wyłączonej jest tryb MANUALNY czyli nic nie powinno się przestawiać bez mojej ingerencji. Tak jest czy może się mylę? Co może być nie tak? Edytowane 30 Kwietnia 2012 przez marcin664 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamas Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 ELoSprawdzałeś czy sprężarka pracuje?Uruchom silnik, włącz klimę, otwórz maskę i sprawdź czy sprężarka pracuje. Gdzie jest kompresor w Twoim silniku, nie mam zielonego pojęcia.Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin664 Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 po włączeniu obroty wzrastają i leci chłodniejsze powietrze ale nie aż tak jak na klimatyzacje przystało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamas Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Teraz gdybam, zawór rozprężny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin664 Opublikowano 1 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 Być może, bo to on odpowiada za rozprężenie czynnika czyli spadek jego temperatury. Tylko jak go sprawdzić czy działa poprawnie czy też nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamas Opublikowano 1 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 ELoNo i tu masz kłopot. Myślę, że najrązsądniejszym wyjściem będzie udanie się do warsztatu od klimatyzacji.Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin664 Opublikowano 2 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 Byłem w jednym takim serwisie niby specjalizującego się w klimatyzacjach. Podłączyli do maszyny, sprawdzili ciśnienie w układzie (podobno książkowe), ilość czynnika (odessali 500g) i temperaturę w kratkach wewnątrz pojazdu (przy ustawieniu na LOW termometr pokazał +5 stopni). Twierdzą że wszystko ok i że ten typ tak ma. Jakieś sugestie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaden63 Opublikowano 27 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 miałem podobny problem, ale po wymianie czujnika wysokiego ciśnienia klimatyzacji problem minął klima chłodzi jak należy. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukaszep09 Opublikowano 8 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2014 Witam! Mam podobny problem...klima za słabo mi chodzi,tzn...kiedy jade i zrobie na 16C lub na maxa na zimno to niestety nie ma tego efektu, kiedy auto stoi i chodzi klima sie zachowuje dobrze... w czym problem???rok temu kilma zostala oczyszczona i nabita!audi a3 8p 2.0 TDI 2003rok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi