Skocz do zawartości

Spalanie


miecz0

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kolegów.Kupiłem nie dawno a4b6 avant i mój komputer potrafi pokazywać chwilowe spalanie nawet 35l\100.Troche mnie to niepokoi bo dużo rzeczy w tym jest nie tak jak trzeba i podejrzewam że to może być EGR choć nie znam się aż tak więc stąd pytanie.Jak by ktoś mi jeszcze napisał jakie jest faktyczne spalanie w mieście i na trasie to może mi rozwieje wątpliwości.Narazie zatankowałem 18 litrów i przejechałem w mieście 150 km a jest juz na rezerwie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sumie to przy ruszaniu ale gwaltownie to raczej nie ruszam.jeżdze tak max do 2000 obr.a właśnie przed chwilą zrobiłem rundke i nawet potrafilo pokazać 40l/100

a a tak w ogóle to mamy te same silniki tzn avf tylko ty masz 160 km a ja 130 :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ELo

Powiem tak, mi też pokazuje wartości w granicach 40l/100km są to wskazania chwilowe, szczególnie przy ruszaniu, przyśpieszaniu, Podczas normalnej jazdy w przedziale 120-140km/h 6.5-7l/100km. Przed wirusem spalanie było wyższe. Także moim zdaniem nie masz się czym martwić. Pisałeś,ze zatankowałeś 18 litrów. przejechałeś 150 kilometrów po mieście i zapaliła się rezerwa, Rezerwa zapala się gdy masz do przejechania jeszcze około 90 km. Czyli szybko licząc na 18 litrach zrobisz 240km - średnie spalanie 7.5l. A jakie jest faktyczne spalanie - zależy od rozmiaru buta jaki nosisz :cigar:

Piszesz tez, że w aucie dużo rzeczy jest nie tak jak trzeba i podejrzewasz EGR. Co jest nie tak i dlaczego podejrzewasz EGR?

Pzdr

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach