Yastel Opublikowano 7 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Czesć Wszystkim!Zagadnienie, właściwie to jak w temacie. Pytanie: co powinienem wiedzieć na początku użytkowania? Jakieś rady? Zalecenia?Z góry dzięki Yastel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recu Opublikowano 12 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 Przyłączam się do pytania ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yastel Opublikowano 14 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 A widzisz. No i zero dobrych rad :|Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamas Opublikowano 14 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 A czego się spodziewacie, złotego środka?Dbać tak jak o każde auto. Jest turbina to nie ganiać na zimnym, dać odsapnąć turbawce po dłuższej jeździe. Wymieniać olej, lać dobre paliwo. Jednym słowem jeździć i cieszyć się. Nie szukać problemów tam gdzie ich nie ma.Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maurycy Opublikowano 15 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 (edytowane) Czesć Wszystkim! Zagadnienie, właściwie to jak w temacie. Pytanie: co powinienem wiedzieć na początku użytkowania? Jakieś rady? Zalecenia? Z góry dzięki Yastel Przygotuj się na większą konsumpcję oleju. Te silniki są olejożerne, więc wymiane będziesz miał "regularną" Masz w automacie? Jeśli tak, to sprawdzaj również poziom płynu w skrzyni biegów. Przy manualnych normalnie się tego nie dotyka, choć i tak warto sprawdzić raz na dłuższy czas. Od czasu do czasu dobrze jest też przegonić samochód, ja w tamtym roku na rozgrzanym silniku, trójka, gaz do oporu aż wskazówka się zatrzyma i tak przez kilka minut - bałem się, ale znajomy który zarządza linią jakości i testów AUDI/VW/PORCHE zapewnił mnie, że nic się nie stanie. Uwierzyłem mu, faktycznie nic się nie stało, a silnik trochę lepiej reagował na gaz. Także ja też zalecam przegonić czasem samochód. Ponoć dodatki do czyszczenia wlewane z paliwem nie specjalnie działają, chyba że masz wszystko tak pozatykane, że ledwo co paliwo ciągnie. A ja też wymieniam co roku filtry: powietrza, antypyłkowy (polecam z aktywnym węglem) oraz paliwa. No oczywiście oleju, ale to jasne. I tak jak Adamas napisał w innym poście, im częściej wymienisz olej, tym lepiej dla samochodu. Ja tak co 10-12 tyś. No i lej dobry olej. Teroterycznie był kiedyś zalecany Motul, ale teraz chyba Shell HELIX Ultra Diesel ma lepsze właściwości. Oby auto się jak najlepiej sprawowało m@uryc Edytowane 15 Stycznia 2013 przez maurycy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yastel Opublikowano 15 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 Spodziewałem się tego co napisałeś, na przykład o turbinie. Dzięki. Widzisz, nie wiedziałem tego, że po dłuzszej jeździe dac jej pochodzić na luźno. Coś nowego, przynajmniej dla mnie. Dzięki wielkie także dla m@uryca. Bardzo cenne i obszerne rady. Cóż, chyba wszystko na teraz. Ja coś, to Was "pogonię" jeszcze Wracam cieszyć się z jazdy Pozdrawiam Yastel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamas Opublikowano 15 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 ELoNie spodziewałem się, że tak się sprawy mają. Fajnie, że dowiedziałeś się czegoś nowego.Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yastel Opublikowano 18 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 ELo Nie spodziewałem się, że tak się sprawy mają. Fajnie, że dowiedziałeś się czegoś nowego. Pzdr Wiesz jak czytam te forum, to widzę, że nic nie wiem hehe. To dopiero dla mnie sam początek drogi. Każda informacja jest bezcenna. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi