Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Po wymianie rozrządu i przejechaniu ok 10 km zaświeciła się kontrolka silnika, nic poza tym się nie dzieje - auto odpala bez problemu, nie traci mocy, nie puka, nie stuka nic ani nie kopci. Z racji, że była sobota miałam możliwość jedynie telefonicznego kontaku z mechanikiem, który kazał odpiąć akumulator, czyli chyba zrobić reset komputera.

Niestety po ponownym jego podpięciu kontrolka dalej świeci, ponadto świeci dodatkowo kontrolka ESP i rozkodował się kluczyk.

Wiem, że muszę jechać podpiąć auto pod komputer i wtedy dowiem się co i jak. Jednak chciałabym wiedzieć czy ktoś miał podobny problem i jak sobie z nim poradził zanim jakiś mechanik "zedrze ze mnie", bo przecież kobiecie można wcisnąć wszystko :)

Opublikowano

Kontrolka esp powinna zgasnąć po kilkudziesięciu metrach. Kluczyk też na szybko zaadoptujesz...Ale skoro mechanik potrzebował odpiąć aku to i powinien doprowadzić wszystko do porządku oddając auto.

Opublikowano

Z kluczykiem sobie poradziłam, kontrolka esp zgasła faktycznie po przejechaniu kilku metrów, a po kolejnych kilku metrach zgasła też kontrolka sinika i zrobiłam z 20 km i się nie zaświeciła ponownie w czasie jazdy. Dzwoniłam do mechanika i mówił żeby narazie nie przyjeżdzać, tylko pojeździć i zobaczyć co sie będzie działo (czy się nie zaświeci), więc pewnie pojeżdzę :) bo skoro nie świeci to raczej nic złego się nie dzieje.

  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano

witaj, mialam ten sam problem z kontrolka silnika, pojechalam na wykasowanie bledu i jak juz wracalam kontrolka znowu sie zaswiecila, kiedys rozladowal mi sie akumulator podladowalam i od tamtej pory kontrolka wiecej razu sie nie zapaliła, wiec nie martw sie bo pewnie nie jest to nic powaznego, podobno w audiolach ta kontrolka czesto zapala sie bez powodu, chyba ze moze to wina katalizatora ale to raczej nic powaznego. Wiem to od dobrego mechanika. mam nadzieje ze troszke pomoglam

Opublikowano

Witam,

Po wymianie rozrządu i przejechaniu ok 10 km zaświeciła się kontrolka silnika, nic poza tym się nie dzieje - auto odpala bez problemu, nie traci mocy, nie puka, nie stuka nic ani nie kopci. Z racji, że była sobota miałam możliwość jedynie telefonicznego kontaku z mechanikiem, który kazał odpiąć akumulator, czyli chyba zrobić reset komputera.

Niestety po ponownym jego podpięciu kontrolka dalej świeci, ponadto świeci dodatkowo kontrolka ESP i rozkodował się kluczyk.

Wiem, że muszę jechać podpiąć auto pod komputer i wtedy dowiem się co i jak. Jednak chciałabym wiedzieć czy ktoś miał podobny problem i jak sobie z nim poradził zanim jakiś mechanik "zedrze ze mnie", bo przecież kobiecie można wcisnąć wszystko :)

hej, mialam podobny problem, pojechalam do mechanika podpial pod kompa i blad skasowal, wracajac do domku kontrolka znowu sie zapalila. Ostatnio rozładował mi sie akumulator od słuchania radia i jak go doladowalam i podlaczylam kontrolka zgasla i wiecej sie nie zapalila, Podobno audi tak ma z tymi kontrolkami ze sie czesto zapalaja bez powazniejszego powodu, wiec nie masz chyba potrzeby sie martwic na zapas jesli kontrolka sie zapala na pomaranczowo. pozdrawiam

Opublikowano

Kontrolka silnika nie zapala się ot tak... I przeważnie jest zawsze na kolor pomarańczowy (żółty). Innego koloru nie widziałem....

Poza tym odczyt błędu to podstawa i dalsze skuteczne ustalenie przyczyny zapalania sie kontrolki EPC.

  • Upvote 1
Opublikowano

przewaznie pomaranczowy kolor jest ostrzegawczy a czerwony dopiero sygnalizuje problem, ja odczytalam u siebie bald i nic nie bylo

Opublikowano (edytowane)

Więc to nie kontrolka EPC lub "silnika" , tylko zółte sygnały na Fisie o np niskim poziomie oleju, spalonej żarówce, zużyte klocki, niski poziom paliwa...sprysku .itp. Wtedy błędów w danym sterowniku niema.....

Edytowane przez Jeżu
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie