arysto Opublikowano 17 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 17 Lutego 2013 witam!Od kilku dni zauważyłem, że na zimnym silniku wspomaganie potrafi zabuczeć. Dziś zjawisko przybrało na sile i przy każdym skręcie kierownicą spod maski wydobywa się głośny świst i buczenie. Po przejechaniu kilku kilometrów odgłosy słabną, a gdy silnik osiągnie temp. 90 st. zjawisko zanika kompletnie. Jaka może być przyczyna tego buczenia? Czy mogę z tym jeździć przez 2-3 dni zanim nie podjadę do mechanika? z góry dziękuje za info.
arysto Opublikowano 17 Lutego 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 17 Lutego 2013 rzeczywiście jest mało, ale płyn jest,mogę tylko dolać czy muszę wymienić cały?
arysto Opublikowano 18 Lutego 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2013 jeszcze jedno pytanie:mam zalany żółty płyn, a na korku jest napisane g 002 000 tylko minerał. Po rozeznaniu w sklepach dowiedziałem się, że nie ma mineralnego żółtego, a normę g 002 000 spełnia tylko zielony syntetyk febi. Moge dolać zielonego, czy szukać żółtego mineralnego? Jest febi 8972 ale ten ma zupełnie inna normę G 009 300 A2. Potrzebuje fachowej porady bo dzwoniłem do serwisu i powiedzieli mi, żebym zalał normę g 002 000 i nie patrzył czy to syntetyk czy mineralny, a znajomy mechanik powiedział, że "trudno powiedzieć..."
adamas Opublikowano 18 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2013 ELoI bądź tu mądry. Jak chcesz dolać to szukaj takiego, jaki masz aktualnie zalany. Jeżeli wymieniasz całość, kup zgodny z normą, zalej układ, wypłucz, zlej go i zalej jeszcze raz czystym. Przygotuj się też na to, że po takim zabiegu maglownica będzie potrzebowała regeneracji.Pzdr
Jeżu Opublikowano 18 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2013 Dolej febi 06162 jet to zielony minerał i nic przekładni nie bedzię....Temat o płynie jest tutaj... 1
Rekomendowane odpowiedzi