Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam!

Od kilku dni zauważyłem, że na zimnym silniku wspomaganie potrafi zabuczeć. Dziś zjawisko przybrało na sile i przy każdym skręcie kierownicą spod maski wydobywa się głośny świst i buczenie. Po przejechaniu kilku kilometrów odgłosy słabną, a gdy silnik osiągnie temp. 90 st. zjawisko zanika kompletnie. Jaka może być przyczyna tego buczenia? Czy mogę z tym jeździć przez 2-3 dni zanim nie podjadę do mechanika? z góry dziękuje za info.

Opublikowano

rzeczywiście jest mało, ale płyn jest,

mogę tylko dolać czy muszę wymienić cały?

Opublikowano

jeszcze jedno pytanie:

mam zalany żółty płyn, a na korku jest napisane g 002 000 tylko minerał. Po rozeznaniu w sklepach dowiedziałem się, że nie ma mineralnego żółtego, a normę g 002 000 spełnia tylko zielony syntetyk febi. Moge dolać zielonego, czy szukać żółtego mineralnego? Jest febi 8972 ale ten ma zupełnie inna normę G 009 300 A2. Potrzebuje fachowej porady bo dzwoniłem do serwisu i powiedzieli mi, żebym zalał normę g 002 000 i nie patrzył czy to syntetyk czy mineralny, a znajomy mechanik powiedział, że "trudno powiedzieć..."

Opublikowano

ELo

I bądź tu mądry. Jak chcesz dolać to szukaj takiego, jaki masz aktualnie zalany. Jeżeli wymieniasz całość, kup zgodny z normą, zalej układ, wypłucz, zlej go i zalej jeszcze raz czystym. Przygotuj się też na to, że po takim zabiegu maglownica będzie potrzebowała regeneracji.

Pzdr

Opublikowano

Dolej febi 06162 jet to zielony minerał i nic przekładni nie bedzię....Temat o płynie jest tutaj...

  • Upvote 1
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie