mrb3befree Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Witam ponownie, zima minęła, przyszła wiosna i niestety przyszły nowe problemy z moim autkiem (Audi a4 b6 Avant 1.9TDI)Jak w temacie, wczoraj zauwazyłem ze podczas skręcania w lewo (tylko i wyłącznie w lewo) na przykład podczas nawracania na rondzie, przy większej prędkości, bo gdy jade spokojnie nic nie słychać, coś tak jakby trze, dźwięk dobiega prawdopodobnie z lewego albo prawego koła i nasila się gdy zwiekszam prędkość a auto ma większe przeciążenie. Na co zwrócić na samym początku uwagę? Na przeglądzie (zimą) na szarpaku zawieszenie jeszcze dawało całkiem radę, wymieniłem osłonę na przegłubie i nic się nie działo. gdzie szukac przyczyny? Przegłub wdł. mnie bardziej by stukał a nizeli szurał czy tarł? Wiem że przyczyn może byc kilka albo nawet kilkanaście, ale napewno duzo mozna wyeliminować. TRZE, SZURA tylko przy ostrzejszym nawrocie, podczas jazdy na wprost, wstecz i skręcaniu w prawo nic sie nie słuchać, podczas spokojnego zawracania również nic nie słychać, na postoju na biegu jałowym gdy skręcę koła maksymalnie też nie słychać tego dźwieku. Licze na jakieś podpowiedzi i mam nadzieje, że to nic poważnego. Pozdrawiamb3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamas Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 ELo Piszesz, ze dźwięk się nasila, czyli odgłos dobiega od czegoś co się obraca, prawy przegub, łozysko koła?Nadkole się nie odkręciło i skręcone koło, nie trze o nie? Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrb3befree Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Witam ponownie.Muszę skorygować troszkę moją wypowiedź. Dźwięk dochodzi z prawego tylnego koła, dzisiaj posadziłem kolegę z boku i sie wsłuchalismy dobrze w ten dźwięk. Na rondzie zrobiłem pare kółek i odgłos nasila się przy większym przeciążeniu ale dobiega definitywnie z tyłu, kiedy skręcam mocno w lewo i gdy nacisk na prawą tylnią oś jest większy. Trochę mnie to uspokoiło bo dosyć bardzo uszczupliło możliwe usterki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi