Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszyskich. Mam problem z audi A4 B6 2004r silnik AVF 1.9 tdi 130 Km .W sobote wieczorem przyjechałem do domu wszystko było ok z samochodem podczas jazdy.W niedzielę samochód mi nie odpalił .Aku kręci normalnie kontrolki zachowują się poprawnie silnik milczy.Czy niski stan oleju może mieć coć z tym współnego na bagnecie jast ponizej minimum bo po kilku próbach odpalenia na fis-e pojawia się na moment czewona lampka z ikoną dozownika oleju.W tym tygodniu zmieniam olej bo mam servis więc juz nie dolewałem. poprosze o sugestie i pomoc

Opublikowano (edytowane)

Dolej olej i odpali. Problemem jest dlaczego ubyl olej. Jak jezdziles w sobote miales juz kontrolke o niskim poziomie oleju ?

 

 

Ja bym zrobil tak:

 

Kupilbym olej 1L taki jakbyl wczesniej zalany, dolal tak troche ponad polowe miarki na bagnecie, przejechal z 10 km (tak zeby silnik byl rozgrzany), wrocil odczekalbym az silnik bedzie zimny, zmierzyl poziom po jezdzie, pojezdzilbym do wymiany z 1000 km zobaczyl czy cos ubylo, jezeli nie to zmieniam olej tak jak masz to w planach. Jak ubylo troche to i tak sie martwie wszak 1000km to nie duzo. Inna sprawa jak jezdzisz na tym oleju juz 25 000km. Podalem Ci przyklad jakbym zrobil przy wymianie co 15 000km tak jak zaleca producent (wtedy ten 1000km dodatkowy na sprawdzenie czy olej ucieka nie robi wielkiej roznicy).

Edytowane przez kokojumbo
Opublikowano (edytowane)

ELo

 

Niski poziom oleju nie blokuje odpalenia silnika. Poza tym autor pisze, że po kilkukrotnej próbie odpalenia pojawia się na chwilę ikona poziomu oleju. Nie zmienia to faktu, że oleju trzeba dolać.

Kolego markf nikt nie bawił się kluczykami po ostatniej jeździe? Może immo z kluczyka wypadło. Sprawdź też czy przepustnica jest otwarta. Też miałem problem z odpaleniem i okazała się,  że zawór sterujący się zawiesił i jak tandempompa kręciła, od razu zamykało mi przepustnicę. Zdejmij z niej wężyk i spróbuj odpalić.

 

Pzdr

Edytowane przez adamas
Opublikowano

witam

 

Sytuacja opanowana dzieki za podpowiedzi.powodem był układ paliwowy.Pompa nie podawała paliwa więc sprawdziłem przekażnik , przekażnik Ok więc bezpiecznik  F 28 :_nah:  i tu zonk brak bezpiecznika. Gonitwa Myśli w wszystko jasne sam go wyciągnąłem, z rana grzebałem w bezpiecznikach bo miałem problem z opuszczaniem przedniej szyby.Nie było na nim zasilania na stałe jak i po włączeniu zapłonu więc przeniosłem go w inne miejsce uznając go jako rezerwowy.

 

Dzięki pozdrawiam 

  • Upvote 1
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie