gaviscon Opublikowano 1 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 1 Września 2013 (edytowane) Witam. Dzis jadąc do pracy zauważyłem że wogóle nie mam mocy, zero jakbym miał ze 70 koni po maską niczym w polonezie. Do wczoraj było wszystko ok. Dodam że wczoraj wiozłem młodą parę na wesele, przez 50 km albo i więcej jechałem 35 - 40 km/h i od tamtej pory coś szlag trafił. Proszę o pomoc, co się stało i czy ma jakieś znaczenie wolna jazda dosłownie na 3 biegu. P.S czy bezpiecznik 31 może mić z tym coś wspólnego, musiałem go wyciągnąć bo mi się cały czas świeciły światłą wsteczne ??? Edytowane 2 Września 2013 przez gaviscon
gaviscon Opublikowano 2 Września 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 2 Września 2013 Zadałem pytanie i sam sobie muszę chyba odpowiedzieć. Otóż bezpiecznik 31 (m.in odpowiedzialny za światła wsteczne) nie jest tylko odpowiedzialny za światła wsteczne jak się okazuje jest również odpowiedzialny za sterowanie turbiną. Bezpiecznik musiałęm wyciągnąć ponieważ cały czas świecił mi się wsteczny i wtedy zauważyłem całkowity brak mocy, dziś po powrocie z pracy wsunąłem bezpiecznik na swoje miejsce i "dreamliner" odzyskał pełnie sił niech to będzie przestroga dla innych.
Jeżu Opublikowano 2 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 2 Września 2013 Witam. Dzis jadąc do pracy zauważyłem że wogóle nie mam mocy, zero jakbym miał ze 70 koni po maską niczym w polonezie. Do wczoraj było wszystko ok. Dodam że wczoraj wiozłem młodą parę na wesele, przez 50 km albo i więcej jechałem 35 - 40 km/h i od tamtej pory coś szlag trafił. Proszę o pomoc, co się stało i czy ma jakieś znaczenie wolna jazda dosłownie na 3 biegu. P.S czy bezpiecznik 31 może mić z tym coś wspólnego, musiałem go wyciągnąć bo mi się cały czas świeciły światłą wsteczne ??? Widzisz Lepiej było wyciągnąć żarówki z tylnych lamp.... Zazwyczaj jest tak ze nie tylko jeden "obwód" odcinasz bezpiecznikiem..... A tu sie trafiło sterowanie przepływką..... stąd dremliner osłabł.... F4 - Reversing light switchG70 - Air mass meterG399 - Light detector sensorJ217 - Automatic gearbox control unitN110 - Selector lever lock solenoidT16 - 16-pin connector, black, diagnostic connectorY7 - Automatic anti-dazzle interior mirror
gaviscon Opublikowano 2 Września 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 2 Września 2013 No proszę, widzę że pod jednym bezpiecznikiem kryje się wiele ciekawostek, szkoda że nie wiedziałem o tym zanim go wyciągnąłem Dobrze, a teraz pytanie dlaczego świeci mi się wsteczny? Podejrzewam że część która jest połączona z lewarkiem od biegów tylko jak ona się nazywa i jak się do niej dobrac ?Jeżu, a czy masz opis wszystkich bezpieczników, który za co odpowiada taki dokładny jak w tym przypadku ?
Jeżu Opublikowano 2 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 2 Września 2013 Tak mam.... Jeśli masz manual to w skrzyni znajduje się włącznik tych świateł. Trzeba wymienić....(jest uszkodzony "pracuje na tkz zwarciu") . Ale nie masz uzupełnionego profilu o kod silnika i typ skrzyni. Wtedy łatwiej pomóc....
gaviscon Opublikowano 2 Września 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 2 Września 2013 a gdzie znalezć kod silnika ? Typ skrzyni to manualna 6-cio biegowa jeśli o to chodzi.
Rekomendowane odpowiedzi