Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. :)  Ogladalem dzis audiczke z silnikiem diesla 101 km i zauwazylem pewien problem . W pazdzierniku tego roku zostala wymieniona dwumasa na normalne kolo wraz ze sprzeglem (tak powiedzial sprzedajacy) i chodzi o to ze jak przyspieszam to drzy lewarek od zmiany biegow ( nawet jest to slyszalne ) Co moze byc do wymiany ? czy ma to zwiazek z przejciem z dwumasy na normalne kolo ? 

Opublikowano

ELo

 

Raczej zamiana sprzęgła nie wpływu na drgania o których piszesz. Zadaniem dwumasy, jest kompensacja drgań, przy niskich obrotach silnika. Sztywne sprzęgła, też mają tłumiki drgań.

Z objawów, które opisujesz stawiam na uszkodzoną poduchę pod skrzynią lub zablokowaną, np. kamieniem, złym montażem po wymianie sprzęgła.

 

Pzdr

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

ELo

 

Raczej zamiana sprzęgła nie wpływu na drgania o których piszesz.

 Zdecydowanie po zmianie na sztywne koło (np takie zestawy Valeo) jest odczuwalna różnica w komforcie... Zwłaszcza podczas ruszania i zmianie biegów... wibracje nieco większe ale.... koszt części mniejszy....  :_nah:

Edytowane przez Jeżu
  • Upvote 1
Opublikowano

ELo

Przy stu konnym silniku, raczej nie odczuje różnicy. Poza tym autor pisze o przyśpieszaniu,

 

Pzdr

  • 8 lat później...
Opublikowano

Proponuję sprawdzić stan łącznika elastycznego łączącego sztywną część od silnika z układem wydechowym - taka rura jakby z plecionej siatki- można to zobaczyć za silnikiem patrząc góry.

  • Like 1
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie