audia4a4 Opublikowano 28 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 28 Grudnia 2013 Witam. Ogladalem dzis audiczke z silnikiem diesla 101 km i zauwazylem pewien problem . W pazdzierniku tego roku zostala wymieniona dwumasa na normalne kolo wraz ze sprzeglem (tak powiedzial sprzedajacy) i chodzi o to ze jak przyspieszam to drzy lewarek od zmiany biegow ( nawet jest to slyszalne ) Co moze byc do wymiany ? czy ma to zwiazek z przejciem z dwumasy na normalne kolo ?
adamas Opublikowano 28 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 28 Grudnia 2013 ELo Raczej zamiana sprzęgła nie wpływu na drgania o których piszesz. Zadaniem dwumasy, jest kompensacja drgań, przy niskich obrotach silnika. Sztywne sprzęgła, też mają tłumiki drgań.Z objawów, które opisujesz stawiam na uszkodzoną poduchę pod skrzynią lub zablokowaną, np. kamieniem, złym montażem po wymianie sprzęgła. Pzdr 1
audia4a4 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2013 aha , dzieki . a da sie to jakos sprawdzic ?
adamas Opublikowano 29 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2013 Tak, trzeba mieć samochód nad głową
Jeżu Opublikowano 30 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Grudnia 2013 (edytowane) ELo Raczej zamiana sprzęgła nie wpływu na drgania o których piszesz. Zdecydowanie po zmianie na sztywne koło (np takie zestawy Valeo) jest odczuwalna różnica w komforcie... Zwłaszcza podczas ruszania i zmianie biegów... wibracje nieco większe ale.... koszt części mniejszy.... Edytowane 30 Grudnia 2013 przez Jeżu 1
adamas Opublikowano 31 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2013 ELoPrzy stu konnym silniku, raczej nie odczuje różnicy. Poza tym autor pisze o przyśpieszaniu, Pzdr
p58853 Opublikowano 22 Marca 2022 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2022 Proponuję sprawdzić stan łącznika elastycznego łączącego sztywną część od silnika z układem wydechowym - taka rura jakby z plecionej siatki- można to zobaczyć za silnikiem patrząc góry. 1
Rekomendowane odpowiedzi