szczepan6666 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 23 Czerwca 2014 Jadąc przy prędkośći około 120km/h obroty około 4tyś.spada moc silnika,po zgaszeniu jest w miarę dobrze , ale po chwili dzieje się to samo.Po podłączeniu do komputera wyświetla błąd 16618 P0234 doładowanie silnika-przekroczona wartość graniczna.Proszę o poradę.Silnik BLB 2,0 TDI 140KM.
Jeżu Opublikowano 23 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 23 Czerwca 2014 Sprawdzić poprawność działania zmiennej geometrii w turbo... Podejrzewam że do wyjęcia i wyczyszczenia... 1
szczepan6666 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 23 Czerwca 2014 Byłem u gościa do sprawdzenia z EGR i powiedział że to zawór jest niesprawny,ale chciałbym się upewnić aby nie pakować się w koszty.Co ty o tym sądzisz ?
Jeżu Opublikowano 24 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 24 Czerwca 2014 Co pokazał VCDS lub inny tester?
szczepan6666 Opublikowano 25 Czerwca 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 25 Czerwca 2014 On przy mnie tego nie robił,sprawdzał jakimś testerem i powiedział że EGR niesprawne.Pierwszego dnia podłączał przy mnie ale okazało się że miał inne piny które nie pasowały do wtyczki,i powiedział żebym zostawił on na spokojnie to sprawdzi.Ja nosiłem mu cały EGR wymontowany z auta.Rozebrałem dzisiaj cały egr koła zębate plastikowe wszystko ok.ręcznie obracałem działa i egr oraz drugi zawór przepustnica wszystkie koła plastikowe ok.podłączyłem piny do egr nie montując do kolektora dolotowego,włączyłem zapłon/przekręcając tylko kluczyk/, wyłączając kluczyk na pozycje 0 przepustnica zamknęła się całkowicie i ponownie się otworzyła,natomiast klapka spalin od egr tylko zauważyłem jak dwa razy drgnęła.W takim przypadku czy egr jest sprawne czy nie ?. Gdy rozkręciłem obudowe zaworu przepustnicy było tam mokro od oleju czy czgoś.?.W którym miejscu znajduje się zawór n75 napisz koło czego bo w/g tego załącznika co podawałeś na innym forze to to widziałem ale nie mogę ustalć pozycji.
szczepan6666 Opublikowano 3 Lipca 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 3 Lipca 2014 Wyczyściłem turbinę i wszystko ok
skuter987 Opublikowano 30 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2014 Hej, mam Audii A4 / B7 z silnikiem 2.0 140 km niestety od jakiegoś czasu straciła moc. Mimo gazu do dechy obroty nie wchodzą powyżej 3 tys obrotów i maksymalnie się rozpędza 6 biegu do 160km/h. Dodatkowo jak wciskam gaz do podłogi to nim szarpie jakby brakowało paliwa. Widziałem że pisaliście o spadku mocy w trakcie jazdy a ja mam tak że od jakiegoś czasu nie ma wcale mocy? Jak sądzicie czy czyszczenie turbiny coś da? Jeden gość mi powiedział że pompowtryski są do wymiany. Co sądzicie? Ile to może kosztować? Będę wdzięczny za pomoc.
Rekomendowane odpowiedzi