Quink Opublikowano 23 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2017 Witam Panowie. Mam dość dziwny problem ze swoim samochodem.. Może najpierw opowiem o zachowaniu silnika a mianowicie - czuć że zapłon wypada ale obroty nie falują. Im bardziej silnik się nagrzeje tym bardziej przy dodaniu gazu odczuwalne są szybkie i krótkie szarpania silnika ale tylko pod obciążeniem ( na biegu jałowym po dodaniu gazu silnik pracuje normalnie). Komputer pokazuje wypadanie zapłonu na 1 cylindrze podczas jazdy, i błąd klap w kolektorze dolotowym. Nie da się zaadaptować tych klap czy sterownika ( nie bardzo jestem w temacie) . Dolot został wyczyszczony przez osobę która zajmuję się silnikami FSI. Cewka, świece, kable, wtryski, sprawne. Może jest ktoś w stanie naprowadzić mnie trochę, czego szukać, od czego zacząć. Czy numery OEM mają znaczenie przy ewentualnym kupnie tego całego mechanizmu sterowania tych klapek w kolektorze dolotowym?
Alko-maty Opublikowano 24 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 24 Stycznia 2017 Moim zdaniem numery OEM mają znaczenie podczas kupna mechanizmu sterowania klapek w kolektorze dolotowym i od tego właśnie bym zaczął, tym bardziej iż sam dolot został już wyczyszczony przez fachowca i problem nie ustąpił. Jak w chwili obecnej wygląda sytuacja? Daj znać jeżeli zaglądasz jeszcze na forum.
Quink Opublikowano 24 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Opublikowano 24 Stycznia 2017 Na ten moment zaświecił się "check engine" i cały czas świeci. Wcześniej kontrolka zapalała się i gasła tylko podczas dodania gwałtownie gazu i na wysokich obrotach. Może być tak że po prostu nie ma kompresji na tym 1 cylindrze? Więc jak dobrać ten element po numerach?
Rekomendowane odpowiedzi