michał JAGODA#

Instrukcja obsługi Audi A4/S4 B5

13 postów w tym temacie

Dla wszystkich posiadaczy Audi A4/S4 B5, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF:  Instrukcja_obslugi_Audi_A4_S4_B5.pdf

 

Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj.

1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A ma może ktoś instrukcję Opis i użytkowanie Audi A4/B6 rocznik 2003 silnik: 1.9 TDI 130 KM Avant. Będę bardzo wdzięczny za wersję elektroniczną bo coś nigdzie nie można znaleźć

Edytowane przez jurek71
0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A ma może ktoś instrukcję Opis i użytkowanie Audi A4/B6 rocznik 2003 silnik: 1.9 TDI 130 KM Avant. Będę bardzo wdzięczny za wersję elektroniczną bo coś nigdzie nie można znaleźć

Z tego co wiem to instrukcji do Audi A4 B6 nie znajdziesz w polskim internecie :( Postaram się ją znaleźć w wersji papierowej i zeskanować. Oczywiście zostaniesz o tym poinformowany... ;)

Pozdrawiam

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mam instrukcję do Audi A4 B5, ale dla wersji sprzed liftingu. Widzę, że tu jest taka sama. Czy nie było osobnej instrukcji dla modeli z lat 1999-2001? W końcu np. wygląd tablicy rozdzielczej jest diametralnie inny...

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Niestety nie posiadam innej instrukcji do A4 B5.

Pozdrawiam

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Niestety nie posiadam innej instrukcji do A4 B5.

Pozdrawiam

Dzięki za zainteresowanie... Trochę mnie to męczy, bo mam model po lifcie, a nie mam do niego instrukcji. Tymczasem trochę się zmieniło - np. komputer pokładowy... Nic to - jeśli znajdę to się podzielę :)

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Witam panie Michale!

Instrukcję 'ściągnąłem', przeczytałem (po łebkach) i trochę uzupełniłem swoją wiedzę. Nie wiedziałem, że po odłączeniu i ponownym podłączeniu akumulatora, mogą być problemy z podnoszonymi elektrycznie szybami, pilotem - no i co wtedy robić. Nie rozumiałem też, dlaczego czasami - po wyjęciu kluczyka ze stacyjki, szyby dają się opuszczać, a czasami nie. :-) Trochę mi się 'rozjaśniło', dzięki. Poszukuję książki serwisowej (Audi A4 Avant, 1,9 tdi, 110 KM, 1996 r.), ale nie takiej, gdzie na każdej stronie napisali 'udać się do ASO'. Chciałbym, aby to była książka dedykowana dla serwisantów ASO - przecież oni też muszą 'z czegoś czerpać wiedzę' i takie książki pewnie są. Nie orientuje się Pan, gdzie taką książkę można 'zdobyć'?

Pozdrawiam, Ed.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Witam panie Michale!

Instrukcję 'ściągnąłem', przeczytałem (po łebkach) i trochę uzupełniłem swoją wiedzę. Nie wiedziałem, że po odłączeniu i ponownym podłączeniu akumulatora, mogą być problemy z podnoszonymi elektrycznie szybami, pilotem - no i co wtedy robić. Nie rozumiałem też, dlaczego czasami - po wyjęciu kluczyka ze stacyjki, szyby dają się opuszczać, a czasami nie. :-) Trochę mi się 'rozjaśniło', dzięki. Poszukuję książki serwisowej (Audi A4 Avant, 1,9 tdi, 110 KM, 1996 r.), ale nie takiej, gdzie na każdej stronie napisali 'udać się do ASO'. Chciałbym, aby to była książka dedykowana dla serwisantów ASO - przecież oni też muszą 'z czegoś czerpać wiedzę' i takie książki pewnie są. Nie orientuje się Pan, gdzie taką książkę można 'zdobyć'?

Pozdrawiam, Ed.

Witam serdecznie.

Niestety instrukcje przeznaczone dla serwisantów krążą jedynie w obiegu wewnętrznym serwisów, dlatego jedynymi sposobami na zdobycie takiej instrukcji jest znajomość z kimś z serwisu lub wyciek takiej instrukcji do internetu. Ja niestety takiej nie posiadam.

Pozdrawiam

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Witam serdecznie.

Niestety instrukcje przeznaczone dla serwisantów krążą jedynie w obiegu wewnętrznym serwisów, dlatego jedynymi sposobami na zdobycie takiej instrukcji jest znajomość z kimś z serwisu lub wyciek takiej instrukcji do internetu. Ja niestety takiej nie posiadam.

Pozdrawiam

Dzięki za odpowiedź.

:-) Będę musiał wziąć skrzynkę piwa i odwiedzić jakiś serwis Audi. W księgarniach Internetowych chyba są takie książki - w języku angielskim i bardzo drogie, ok 600 pln. W swoich zbiorach mam taką książkę, do Fiata 125p. Specjalne narzędzia serwisowe są rozrysowane i opisane w taki sposób, aby można je było wykonać. Podają nawet tolerancje i twardość materiału. :-) Nigdzie nie ma stwierdzenia - udać się do serwisu.

Również pozdrawiam, Ed.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Zapomniałem, że istnieje taka książka jak "Audi A4 i A4 Avant sam naprawiam", w której może znajdziesz interesujące Cię informację. Możesz jej poszukać w google: http://www.google.pl...prawiam+audi+a4

Jeżeli jej nie znajdziesz to daj znać - wyślę Ci na maila.

Pozdrawiam

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

:-) Witam!

Wczoraj kurier przywiózł mi tę książkę. Razem z przesyłką, kosztowała 71 pln. :-) Jeszcze jest w folii, ale zaraz rozpakuję. Dzięki za chęć pomocy.

Udanego weekendu, Ed.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mam nadzieję, że znajdziesz w niej to czego szukałeś ;)

Pozdrawiam i również życzę udanego weekendu :)

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Witam!

:-) No niestety, tak jak myślałem, prawie na każdej stronie książki jest zdanie: 'udać się do ASO'. Ale pieniądze wydane na książkę nie są 'całkowicie wyrzucone w błoto', ze dwadzieścia kartek zawiera cenne informacje. Ale są też 'szokujące' zalecenia, np. 'przy zdjęciu koła zaznacz jego położenie w stosunku do piasty'. Po co? Przecież koła nie są wyważane razem z piastą, tarczą hamulcową i półośką. Najlepsze, że to zdanie powtarzają w książce ze 20 razy - przy opisie każdej naprawy, która wymaga zdjęcia koła. W innym miejscu napisali: 'Jeżeli stare łożyska mają być użyte ponownie, nie należy ich myć'. Nie myć??? Zawsze myję i wymieniam smar. Mam do wymiany wentylator chłodnicy klimatyzacji. Już go kupiłem, ale tam jest strasznie 'ciasno' i nie bardzo wiedziałem, jak się tam dostać. Pomyślałem sobie - mam książkę, to się dowiem. No i dowiedziałem się... Trzeba odkręcić zderzak, rozłączyć chłodnicę, spuścić płyn... :-) Eeee, z takim samochodem. Rozglądam się za innym, trzeba będzie 'toto' sprzedać...

Pozdrawiam, Ed.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.