Zupa Opublikowano 23 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Pytanie moje kieruje do posiadaczy właśnie A3 8L.Interesuje mnie czy utrzymanie tego samochodu w stanie dobrym jest bardzo drogie? Czy w wypadku jakichkolwiek usterek części są bardzo drogie? Najbardziej chodzi mi o diesla 1.9L Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michał YaGODA Opublikowano 24 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 Przede wszystkim zaraz po zakupie będziesz musiał wymienić pasek rozrządu, olej oraz wszystkie filtry - koszt w zależności od mechanika to około 1200 - 1500 zł. Poza tym musisz wykupić OC, gdzie roczny koszt dla wspomnianej przez Ciebie A3 będzie wynosić około 500 zł rocznie - w zależności od ubezpieczyciela. To są wszystkie koszty na sam początek - pod warunkiem, że silnik oraz zawieszenie masz w nienagannym stanie. Niestety nasze polskie drogi to jedno wielkie sito i będziesz musiał kiedyś liczyć się z tym, że wysiądą Ci przeguby, amorki lub inne elementy zawieszenia - tutaj zaczynają się już wydatki... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zupa Opublikowano 25 Czerwca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 Myślałem że bedzie to gorzej wyglądało finansowo,ale jest ogolnie spoko;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eng Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Jestem w posiadaniu a3 z 2003 / ostatniego półrocza produkcji modelu 8l po fl i moim zdaniem "michał JAGODA" minimalnie przesadził.O ile rozrząd w mojej był wymieniany jakies 10 k temu to nie jestem w stanie powiedziec ile by wyniosł bo nie wyryfikowałem. Tymniemniej sprzedający zapewniał mnie,że da radę to zrobic w okolicach 700-1000 zł. Co do OC to równiez Michał mocno zageneralizował. Przecież składka za oc jest wyliczana indywidualnie i zależy od wielu czynników. Mój 1.9 tdi axr kosztuje mnie 395 zł OC / 60% zniżek + około 600 zł AC / 60% zniżek. Benzyniaki z tego modelu powinny być analogicznie tańsze. Tymmniemniej niektórzy ubezpieczyciele słono sobie liczą za to, że jest to Audi.Co do innych obowiązkowych kosztów to leję olej wg specyfikacji audi/vw syntetyk Castrol Edge 5w40 przewidziany do wtrysków - ok 120 - 150 zł za 4lub 5l /import z Niemiec. Filtr paliwa standardowy ok 25 zł + paliwo tankuję sprawdzone raczej na stacjach shell / od czasu do czasu szarpnę się na v-power-diesel aby przeczyściło cały układ. Droższe paliwo rekompensuje mi a3 na trasie, gdzie ostatnio na 45 l zrobiłem 1150 km co daje srednia 3.9 (na oponach letnich kupionych kilka miesięcy temu - Michelin Energy Saver).Było troszke reklamy ale nie dbam oto, te towary na to zasługują. Anyway. Auto sprawuje się wyśmienicie. Czuje się w nim lepiej niż w nowych klasy niższej średniej, które testowałem w salonach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michał YaGODA Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Jestem w posiadaniu a3 z 2003 / ostatniego półrocza produkcji modelu 8l po fl i moim zdaniem "michał JAGODA" minimalnie przesadził. O ile rozrząd w mojej był wymieniany jakies 10 k temu to nie jestem w stanie powiedziec ile by wyniosł bo nie wyryfikowałem. Tymniemniej sprzedający zapewniał mnie,że da radę to zrobic w okolicach 700-1000 zł. Co do OC to równiez Michał mocno zageneralizował. Przecież składka za oc jest wyliczana indywidualnie i zależy od wielu czynników. Mój 1.9 tdi axr kosztuje mnie 395 zł OC / 60% zniżek + około 600 zł AC / 60% zniżek. Benzyniaki z tego modelu powinny być analogicznie tańsze. Tymmniemniej niektórzy ubezpieczyciele słono sobie liczą za to, że jest to Audi. Co do innych obowiązkowych kosztów to leję olej wg specyfikacji audi/vw syntetyk Castrol Edge 5w40 przewidziany do wtrysków - ok 120 - 150 zł za 4lub 5l /import z Niemiec. Filtr paliwa standardowy ok 25 zł + paliwo tankuję sprawdzone raczej na stacjach shell / od czasu do czasu szarpnę się na v-power-diesel aby przeczyściło cały układ. Droższe paliwo rekompensuje mi a3 na trasie, gdzie ostatnio na 45 l zrobiłem 1150 km co daje srednia 3.9 (na oponach letnich kupionych kilka miesięcy temu - Michelin Energy Saver). Było troszke reklamy ale nie dbam oto, te towary na to zasługują. Anyway. Auto sprawuje się wyśmienicie. Czuje się w nim lepiej niż w nowych klasy niższej średniej, które testowałem w salonach.Witam serdecznie na naszym forum Co do kosztów dotyczących wymiany wszystkich filtrów, oleju oraz rozrządu (co za tym idzie również pompy wody) wszystko zależy od warsztatu np. w ASO za samą wymianę paska rozrządu zaśpiewali 2,5 tyś. złotych Podane przeze mnie koszty dotyczą modelu 8P, a nie 8L więc mogą się one trochę różnić. Co do kosztów OC, są one oczywiście ustalane indywidualnie - to również brałem pod uwagę. Samochód zarejestrowałem na ojca (jestem współwłaścicielem), który ma 60 % zniżki na OC, jednak z racji mojego wieku (23 lata) płacę za samo OC w tańszej niż PZU firmie ubezpieczeniowej około 550 zł rocznie. Dodam tylko, że za samo AC w PZU płacę ponad 2000 zł rocznie. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simon07 Opublikowano 1 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2012 Na szczęście mamy teraz Allegro i ceny już nie są "z kosmosu" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi