Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie ponownie po 4(?) latach,
Aktualnie wyremontowałem cały silnik (tłoki, panewki, uszczelnie, rozrząd pasek, łańcuch wałków itp, dużo czesci) oraz została wsadzona nowa turbina hybrydowa. Łączny kosz przekroczył 11.100 zł . Tylko że nikt mi nie powiedział że niektóre A4B5 2000r 1.8T 150km 125kw mogą się nie nadawać do chip tuningu/mapy, teraz pytanie, jak ugryźć temat, podjechać do mechanika niech zczyta sterownik/model co tam siedzi i dopiero podjechać do tunera/hamowni ?  Auto planuję na 200-230 km i więcej momentu obrotowego bo to dalej ma być daily/codzienne auto na dojazd do pracy przez najbliższe jeszcze 5-/6 lat.
Jedna z firm odpisała mi że podejmą się ale musi być nowe: przepływomierz (zrobione), zawór dv (nie wiem), świece i cewki (są nowe), sonda lambda (nowa? w sumie ma 2-3 lata).
Druga firma odpisała że jeśli chcę 220 koni to musi być tylko wtryski (u mnie siedza stare 10 letnie) z wersji 190 BEX i nowa pompa paliwa (aktualnie u mnie siedzi stara ponad 10 letnia).
Co jeszcze zaobserowałem , (bo aktualnie jestem na dotarciu silnika i za jakies 1200 km zlanie oleju) to to że po ponownym programowaniu przepustnicy auto podczas hamowania z np. 80 do 20km.h potrafi zgasnać bo spadaja obroty z 900 na 300/200 i gasnie, moze problem tego ze jeszcze stara mapa i za dużo pcha powietrza turbiina.
Co najlepiej robić po koleji zeby sie nie wcisnac na jakies dodatkowe koszty niepotrzebnie ?

IMG-20240126-WA0006.jpg

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie