Tomasz Opublikowano 19 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 19 Grudnia 2010 Witam,Umiecie podpowiedziec coś, co może się kryć za skrzypiacym układem kierowniczym po odpaleniu auta ? Auto jest garazowane, wiec wpływ zimna odpada. Skrzypi przy wyjezdzaniu z garażu kręcąc kierownica i ok 4 minut jazdy, następnie wszystko wraca do normalności. Jutro zadzwonie się umówić do Audi, żeby zbadali pacjenta, ale chciałbym wiedzieć, na co się ewentualnie przygotować.
zxi Opublikowano 20 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Grudnia 2010 a sprawdziłeś ilość płynu w zbiorniczku od układu wspomagania? bo u mnie tak było dolałem i oki 1
Tomasz Opublikowano 21 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 21 Grudnia 2010 Dolałem i pomogło. Dzięki !
Tomasz Opublikowano 21 Lutego 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2011 Minęły raptem dwa miesiące, i znów skrzypi. Poziom płynu się zgadza. Macie jakieś pomysły co mogło się tam zepsuć ? Jutro mam trochę wolnego czasu, więc możliwe, że podjadę do serwisu z tym.
labiss Opublikowano 25 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Lutego 2011 Wydaje mi się,że pompa jest na wykończeniu. Raczej to będzie przyczyna.Może dolałeś złego płynu,albo układ zapowietrzony. Może być również pasek źle napięty.No kilka przyczyn jest.
Tomasz Opublikowano 26 Lutego 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 26 Lutego 2011 (edytowane) Też mi wspomnieli o pompie wczoraj. Pasek wykluczyli z miejsca. Płyn był z pewnością dobry, bo dolewany był oryginalny płyn przez serwisanta Audi - jakiś różowy. Ale dziwne, auto ma 30.000km zrobione i pompa miałaby paść ? To by źle świadczyło o marce. Edytowane 26 Lutego 2011 przez Tomasz
Jeżu Opublikowano 27 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2011 Coś mi się wydaję,że ten serwisant zalał ci układ nieodpowiednim płynem. Powinieneś mieć płyn G004000M2. A on ma kolor zielonkawo-żółty. Czerwonych płynów raczej się nie stosuje.... Prawdopodobnie pompę ...szczeli... 1
Rekomendowane odpowiedzi