Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam mam (znowu) problem :unsure: chodzi o dławiący się czasem silnik tj. A4 B6 1.9 TDI 131KM 2001r postaram się opisać problem.. podczas rozpędzania auta nie przyspiesza tak dynamicznie jak do tej pory.. bardzo go muli do 2000obr. czasami szarpie dodam, że wcześniej miałem taki sam problem ale po kilku godzinnej jeździe ustąpiło na jakieś kilka tygodni i wczoraj znowu to samo! wybieram się do mechanika w przyszłym tygodniu ale póki co może Wy jesteście w stanie powiedzieć co może być przyczyną? :huh: pozdrawiam

Edytowane przez shade
Opublikowano

Wiesz różne mogą być przyczyny zatkany filtr paliwa, nieszczelny dolot,coś z egr Dopóki nie podłaczysz Vaga to wróżymy z fusów...

Opublikowano (edytowane)

ok jak już wspomniałem jadę w przyszłym tygodniu do doktora... po ewentualnym zdiagnozowaniu usterki dam znać co i jak ..przyda się na przyszłość :lol:

Edytowane przez shade
Opublikowano

ok jak już wspomniałem jadę w przyszłym tygodniu do doktora... po ewentualnym zdiagnozowaniu usterki dam znać co i jak ..przyda się na przyszłość :lol:

Witaj kolego jestem tu nowy ale postaram ci sie pomuc,jakeś 4 miesiące temu miałem ten sam problem z moim autem 1,9 tylko 101km.Nie jestem mechanikiem wiec niewiem dokładnie która cześć jak sie nazywa ,ale w moim przypadku bylo to spowodowane zacinającym sie zaworem egr niewiem dokładnie jak to jest czy nie powinien zasysac w któryms momencie czy pchac w kazdym bąć razie silnik móliły spaliny.Mechanik po prostu mi go odłączył sciągnął wężyk z tego zaworu ten taki grzybek koło filtra powietrza i zatkał go srubką zeby nie zasysł brudów odrazu jak rękom odjoł, od tego momentu chodzi jak nalezy.spróbuj może to ci pomoze pozdrawiam

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

Witam;)bogus chyba miałeś racje z tym EGR-em. zaślepiłem go śrubką i przejechałem się kawałek , auto jak by odżyło.. nie było mulenia ani szarpania około 1800obr. jak to miało miejsce wcześniej! postanowiłem zajrzeć do tego EGR... wykręciłem zawór i wszystkie doloty (gumowe rury i plastikowe a także rurkę dolotową)

tak wyglądał zawór po zdjęciu i po wyczyszczeniu ( dodam ze moczyłem go 2 dni w nafcie) auto na razie chodzi bez zarzutu :egyptian: pozdrawiam

post-2298-0-77871200-1295096291_thumb.jp

post-2298-0-73327000-1295096380_thumb.jp

post-2298-0-77871200-1295096291_thumb.jp

post-2298-0-73327000-1295096380_thumb.jp

Edytowane przez shade
  • Upvote 1
Opublikowano

Witaj kolego shade.Nie napisales czy po wyczyszczeniu zlozyles to zpowrotem do kupy wraz z tym wezykiem,bo ja do tej pory jezdze z tym zaslepionym wezykiem, hula bez zazutu ale zauwazylem ze bieze olej.Wiec zastanawiam sie czy nie wykonac tej operacji co ty,chyba nie jest zbyt skomplikowane zlozenie tego zpowrotem do kupy.Pzdrawiam :piwo:

Opublikowano (edytowane)

Witaj kolego shade.Nie napisales czy po wyczyszczeniu zlozyles to zpowrotem do kupy wraz z tym wezykiem,bo ja do tej pory jezdze z tym zaslepionym wezykiem, hula bez zazutu ale zauwazylem ze bieze olej.Wiec zastanawiam sie czy nie wykonac tej operacji co ty,chyba nie jest zbyt skomplikowane zlozenie tego zpowrotem do kupy.Pzdrawiam :piwo:

Cześć bogus. po wyczyszczeniu egr-a złożyłem wszystko do kupy w raz z tym wężykiem i w sumie teraz nie ma różnicy czy jest z wężykiem czy zaślepiony( słyszałem że po zaślepieniu egr-a niektórzy mieli problem z turbo! dodam ze ten wężyk od górnej części egr-a był przetarty w dwóch miejscach, warto to sprawdzić! pozdrawiam :egyptian:

Edytowane przez shade
  • Upvote 1
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie