shade Opublikowano 8 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Stycznia 2011 (edytowane) Witam mam (znowu) problem chodzi o dławiący się czasem silnik tj. A4 B6 1.9 TDI 131KM 2001r postaram się opisać problem.. podczas rozpędzania auta nie przyspiesza tak dynamicznie jak do tej pory.. bardzo go muli do 2000obr. czasami szarpie dodam, że wcześniej miałem taki sam problem ale po kilku godzinnej jeździe ustąpiło na jakieś kilka tygodni i wczoraj znowu to samo! wybieram się do mechanika w przyszłym tygodniu ale póki co może Wy jesteście w stanie powiedzieć co może być przyczyną? pozdrawiam Edytowane 8 Stycznia 2011 przez shade
Jeżu Opublikowano 8 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Stycznia 2011 Wiesz różne mogą być przyczyny zatkany filtr paliwa, nieszczelny dolot,coś z egr Dopóki nie podłaczysz Vaga to wróżymy z fusów...
shade Opublikowano 9 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 9 Stycznia 2011 (edytowane) ok jak już wspomniałem jadę w przyszłym tygodniu do doktora... po ewentualnym zdiagnozowaniu usterki dam znać co i jak ..przyda się na przyszłość Edytowane 9 Stycznia 2011 przez shade
bogus Opublikowano 9 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Stycznia 2011 ok jak już wspomniałem jadę w przyszłym tygodniu do doktora... po ewentualnym zdiagnozowaniu usterki dam znać co i jak ..przyda się na przyszłość Witaj kolego jestem tu nowy ale postaram ci sie pomuc,jakeś 4 miesiące temu miałem ten sam problem z moim autem 1,9 tylko 101km.Nie jestem mechanikiem wiec niewiem dokładnie która cześć jak sie nazywa ,ale w moim przypadku bylo to spowodowane zacinającym sie zaworem egr niewiem dokładnie jak to jest czy nie powinien zasysac w któryms momencie czy pchac w kazdym bąć razie silnik móliły spaliny.Mechanik po prostu mi go odłączył sciągnął wężyk z tego zaworu ten taki grzybek koło filtra powietrza i zatkał go srubką zeby nie zasysł brudów odrazu jak rękom odjoł, od tego momentu chodzi jak nalezy.spróbuj może to ci pomoze pozdrawiam 1
shade Opublikowano 15 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 15 Stycznia 2011 (edytowane) Witam;)bogus chyba miałeś racje z tym EGR-em. zaślepiłem go śrubką i przejechałem się kawałek , auto jak by odżyło.. nie było mulenia ani szarpania około 1800obr. jak to miało miejsce wcześniej! postanowiłem zajrzeć do tego EGR... wykręciłem zawór i wszystkie doloty (gumowe rury i plastikowe a także rurkę dolotową) tak wyglądał zawór po zdjęciu i po wyczyszczeniu ( dodam ze moczyłem go 2 dni w nafcie) auto na razie chodzi bez zarzutu pozdrawiam Edytowane 15 Stycznia 2011 przez shade 1
bogus Opublikowano 15 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Stycznia 2011 Witaj kolego shade.Nie napisales czy po wyczyszczeniu zlozyles to zpowrotem do kupy wraz z tym wezykiem,bo ja do tej pory jezdze z tym zaslepionym wezykiem, hula bez zazutu ale zauwazylem ze bieze olej.Wiec zastanawiam sie czy nie wykonac tej operacji co ty,chyba nie jest zbyt skomplikowane zlozenie tego zpowrotem do kupy.Pzdrawiam
shade Opublikowano 16 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 16 Stycznia 2011 (edytowane) Witaj kolego shade.Nie napisales czy po wyczyszczeniu zlozyles to zpowrotem do kupy wraz z tym wezykiem,bo ja do tej pory jezdze z tym zaslepionym wezykiem, hula bez zazutu ale zauwazylem ze bieze olej.Wiec zastanawiam sie czy nie wykonac tej operacji co ty,chyba nie jest zbyt skomplikowane zlozenie tego zpowrotem do kupy.Pzdrawiam Cześć bogus. po wyczyszczeniu egr-a złożyłem wszystko do kupy w raz z tym wężykiem i w sumie teraz nie ma różnicy czy jest z wężykiem czy zaślepiony( słyszałem że po zaślepieniu egr-a niektórzy mieli problem z turbo! dodam ze ten wężyk od górnej części egr-a był przetarty w dwóch miejscach, warto to sprawdzić! pozdrawiam Edytowane 16 Stycznia 2011 przez shade 1
Rekomendowane odpowiedzi