badwojtek Opublikowano 10 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Witam,Ostatnio zdarza mi się, że pedał hamulca robi się "sztywny" podczas jazdy, tak że nie można go nacisnąć i pozostaje tylko ręczny. Można zobaczyć o co chodzi poprzez naciśniecie kilka razy hamulca bez włączonego zapłonu, hamulec zesztywnieje. Tak mam w czasie jazdy. Spotkał się ktoś z takim problemem?Audi A4 Avant, 1.9 TDi, 2002r. A przy okazji zapytam - w schowku mam kabelek z wyłącznikiem i nikt nie potrafi mi powiedzieć do czego służy i skąd się tam wziął. Samochód sprowadzony z Niemiec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jeżu Opublikowano 10 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Wojtek to może być problem z "podciśnieniem" układu hamulcowego. Sprawdź serwo,(przy wyłączonym zapłonie podpompuj pedał hamulca aż stanie się twardy, przytrzymaj go naciśniętego i odpal silnik powinien zejść w dól, wtedy serwo raczej sprawne) oraz przewody idące do serwa i pozostałe mogą być nieszczelne. Tu prawdopodobnie przyczyna... A przełącznik w schowku to może jakieś odcięcie zapłonu albo jakiś włącznik do "czegoś" . Przyobserwuj.... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkuchta Opublikowano 4 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 A ja myśle że to woda w serwie, wczoraj to przerabiałem, ponad 0,5l wody było, kupiłem używkę o innym symbolu bo ciężko znaleść 8E0 6120105J (dodam że te bardziej chłonną wodę niż te z młodszych roczników). Ważne aby serwo miało tę samą długość. A montaż i demontaż to niezła bajka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi