Megan90 Opublikowano 15 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 Witam. Nie długo jadę na wymianę rozrządu. Znajomy mechanik polecił żeby od razu wymienić jeszcze paski alternatora i klimatyzacji oraz napinacze tych pasków. Wymieniał ktoś te paski w swoim audi , w jakich cenach to się kształtuje na allegro znalazłam zestaw w kwocie 560 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jeżu Opublikowano 15 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 Witam. No koniecznie Taki paski do Twojego autka to 5PK1432 alternator i 4PK841 klimatyzacja. Koszt takich pasków (dobrych pasków Conti,Bosch,niedoceniane Dayco) to około 45 i 25zł. Do tego dochodzi napinacz paska alternatora 038903315P to koszt od 275zł (jest w ofercie sama rolka od 50zł, ale to amortyzatorek ma duże znaczenie w tym napinaczu), oraz napinacz paska klimatyzacji 058260511 od 98zł. Można jeszcze wymienić łożysko, które znajduje się we wsporniku alternatora/wspomagania to koszt od 105zł (to raczej można sobie darować). Sprawdzone firmy napinaczy/rolek to Luk/Ina, Ruville, Skf, Do wymiany rozrządu konieczne jest zdjęcie zderzaka, także wymiana pasków osprzętu i rolek nap/prowadz. to dla mechanika przy okazji mała robótka. Nie warto oszczędzać jeżeli zamierzasz tym OOOO pojeździć. Niech mechanik zweryfikuje stan tych rolek i zadecydujesz czy wymienić. Ale paski bezwzględnie!!. Na rozrządzie nie oszczędzaj!! Poniżej masz schemat napędów paka alter i klimy oraz rozrządu. Pozdrawiam Jak byś coś więcej potrzebował pisz na PW 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Megan90 Opublikowano 15 Lutego 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 Dzięki Jeżu na Ciebie zawsze można liczyć. Jutro się dowiem od mechanika jak to u niego wygląda cenowo.P.S. Potrzebowała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jeżu Opublikowano 15 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 ups.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Megan90 Opublikowano 16 Lutego 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 Dzisiaj byłam u mechanika za kompletny rozrząd z robocizną powiedział mi 1400-1600 zł zależy to od napinacza hydraulicznego. Paski od alternatora i klimy w takich cenach jak napisał Jeżu. Napinacze wymieni jeśli będzie taka konieczność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jeżu Opublikowano 16 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 Daj Vin to Ci sprawdzę jaki masz ten napinacz. W 2002 są dwa rodzaje.. Napinacz na rysunku to poz.13 na rys. z układem rozrządu. Będziesz wszystko wiedzieć... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roccogiani Opublikowano 18 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Dzisiaj byłam u mechanika za kompletny rozrząd z robocizną powiedział mi 1400-1600 zł zależy to od napinacza hydraulicznego. Paski od alternatora i klimy w takich cenach jak napisał Jeżu. Napinacze wymieni jeśli będzie taka konieczność. Cześć ja jestem właśnie świeżo po wymianie wszystkiego: kompletny rozrząd, Olej, wszystkie filtry. Części SKF. koszt 1200 zł z Robotą. wiec coś dużo ci powiedział. Może u was są takie ceny nie wiem mnie tyle kosztowało. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamas Opublikowano 18 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Cześć ja jestem właśnie świeżo po wymianie wszystkiego: kompletny rozrząd, Olej, wszystkie filtry. Części SKF. koszt 1200 zł z Robotą. wiec coś dużo ci powiedział. Może u was są takie ceny nie wiem mnie tyle kosztowało. pozdrawiam Siema Dokładnie tyle samo zapłaciłem za ten sam zakres robót. Mechanior w bambuko nie wali to już kolejne auto, które u niego serwisuje. Megan ponegocjuj ceny ze swoim mechsem. Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jeżu Opublikowano 18 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Skf jest nieco droższy, także proponuje zakup Luk-a, Firma bardzo dobra, a można "kapke" przyoszczędzić. U siebie oryginalne napinacze/rolki były z Luk-a. Polecam... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Megan90 Opublikowano 20 Lutego 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 Wiem trochę drogo ale części zamawia z SKF. Byłam jeszcze w dwóch warsztatach powiedzieli taniej. Ale wolę zapłacić drożej bo to jest sprawdzony mechanik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawekpolo Opublikowano 20 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 Wiem trochę drogo ale części zamawia z SKF. Byłam jeszcze w dwóch warsztatach powiedzieli taniej. Ale wolę zapłacić drożej bo to jest sprawdzony mechanik. Witam ja za wymianę A4B6 2003r. kompletnego rozrządu +oleje+komplet filtrów+ wszystkie płyny zabuliłem 2300+ .Poprzednie autko serwisowałem tam gdzie taniej i zatarłem silnik(coś stukało w komorze) bo to miała być taka uroda silnika nie mówiąc o częściach używanych a miały być nowe.Po tych doświadczeniach mam drogiego ale pewnego mechanika.Więc tam gdzie taniej po pewnym czasie wychodzi że drogo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi