Megan90 Opublikowano 15 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2011 Witam. Nie długo jadę na wymianę rozrządu. Znajomy mechanik polecił żeby od razu wymienić jeszcze paski alternatora i klimatyzacji oraz napinacze tych pasków. Wymieniał ktoś te paski w swoim audi , w jakich cenach to się kształtuje na allegro znalazłam zestaw w kwocie 560 zł.
Jeżu Opublikowano 15 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2011 Witam. No koniecznie Taki paski do Twojego autka to 5PK1432 alternator i 4PK841 klimatyzacja. Koszt takich pasków (dobrych pasków Conti,Bosch,niedoceniane Dayco) to około 45 i 25zł. Do tego dochodzi napinacz paska alternatora 038903315P to koszt od 275zł (jest w ofercie sama rolka od 50zł, ale to amortyzatorek ma duże znaczenie w tym napinaczu), oraz napinacz paska klimatyzacji 058260511 od 98zł. Można jeszcze wymienić łożysko, które znajduje się we wsporniku alternatora/wspomagania to koszt od 105zł (to raczej można sobie darować). Sprawdzone firmy napinaczy/rolek to Luk/Ina, Ruville, Skf, Do wymiany rozrządu konieczne jest zdjęcie zderzaka, także wymiana pasków osprzętu i rolek nap/prowadz. to dla mechanika przy okazji mała robótka. Nie warto oszczędzać jeżeli zamierzasz tym OOOO pojeździć. Niech mechanik zweryfikuje stan tych rolek i zadecydujesz czy wymienić. Ale paski bezwzględnie!!. Na rozrządzie nie oszczędzaj!! Poniżej masz schemat napędów paka alter i klimy oraz rozrządu. Pozdrawiam Jak byś coś więcej potrzebował pisz na PW 2
Megan90 Opublikowano 15 Lutego 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2011 Dzięki Jeżu na Ciebie zawsze można liczyć. Jutro się dowiem od mechanika jak to u niego wygląda cenowo.P.S. Potrzebowała
Megan90 Opublikowano 16 Lutego 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 16 Lutego 2011 Dzisiaj byłam u mechanika za kompletny rozrząd z robocizną powiedział mi 1400-1600 zł zależy to od napinacza hydraulicznego. Paski od alternatora i klimy w takich cenach jak napisał Jeżu. Napinacze wymieni jeśli będzie taka konieczność.
Jeżu Opublikowano 16 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 16 Lutego 2011 Daj Vin to Ci sprawdzę jaki masz ten napinacz. W 2002 są dwa rodzaje.. Napinacz na rysunku to poz.13 na rys. z układem rozrządu. Będziesz wszystko wiedzieć... 1
Roccogiani Opublikowano 18 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2011 Dzisiaj byłam u mechanika za kompletny rozrząd z robocizną powiedział mi 1400-1600 zł zależy to od napinacza hydraulicznego. Paski od alternatora i klimy w takich cenach jak napisał Jeżu. Napinacze wymieni jeśli będzie taka konieczność. Cześć ja jestem właśnie świeżo po wymianie wszystkiego: kompletny rozrząd, Olej, wszystkie filtry. Części SKF. koszt 1200 zł z Robotą. wiec coś dużo ci powiedział. Może u was są takie ceny nie wiem mnie tyle kosztowało. pozdrawiam
adamas Opublikowano 18 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2011 Cześć ja jestem właśnie świeżo po wymianie wszystkiego: kompletny rozrząd, Olej, wszystkie filtry. Części SKF. koszt 1200 zł z Robotą. wiec coś dużo ci powiedział. Może u was są takie ceny nie wiem mnie tyle kosztowało. pozdrawiam Siema Dokładnie tyle samo zapłaciłem za ten sam zakres robót. Mechanior w bambuko nie wali to już kolejne auto, które u niego serwisuje. Megan ponegocjuj ceny ze swoim mechsem. Pzdr.
Jeżu Opublikowano 18 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2011 Skf jest nieco droższy, także proponuje zakup Luk-a, Firma bardzo dobra, a można "kapke" przyoszczędzić. U siebie oryginalne napinacze/rolki były z Luk-a. Polecam... 1
Megan90 Opublikowano 20 Lutego 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2011 Wiem trochę drogo ale części zamawia z SKF. Byłam jeszcze w dwóch warsztatach powiedzieli taniej. Ale wolę zapłacić drożej bo to jest sprawdzony mechanik.
slawekpolo Opublikowano 20 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2011 Wiem trochę drogo ale części zamawia z SKF. Byłam jeszcze w dwóch warsztatach powiedzieli taniej. Ale wolę zapłacić drożej bo to jest sprawdzony mechanik. Witam ja za wymianę A4B6 2003r. kompletnego rozrządu +oleje+komplet filtrów+ wszystkie płyny zabuliłem 2300+ .Poprzednie autko serwisowałem tam gdzie taniej i zatarłem silnik(coś stukało w komorze) bo to miała być taka uroda silnika nie mówiąc o częściach używanych a miały być nowe.Po tych doświadczeniach mam drogiego ale pewnego mechanika.Więc tam gdzie taniej po pewnym czasie wychodzi że drogo.
Rekomendowane odpowiedzi