Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam.

pytanie,jak w temacie,czyli co ile wymiana rozrządu w b7 1.9tdi kod silnika BRB.

dzwonilem do dwoch mechanikow,a także do ASO i powiedzieli ,że co 120.000km.

jednakże wydaje mi się ,że to troszkę za dużo!!!

proszę o poradę i z góry wielkie dzięki.

Opublikowano (edytowane)

Dokładnie tyle Prawda :rolleyes: 120 tyś km. Sprawdzę czy druga wymiana też jest na 240tyś ale raczej tak... Ale jak chcesz zrób sobie co 100tyś lub mniej i będziesz wiedział na czym stoisz, jeżeli boisz się co 120tyś :cigar:

Edytowane przez Jeżu
  • Upvote 1
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Jak kolega wyzej napisał co 120tyś tak jest w książce serwisowej ale ja kiedyś gdzieś czytalem ze każdą kolejną wymiane powinno sie troszku wczesniej robic np 1wsza 120ty;2ga 110tyś podobno tak jest bezpieczniej

Opublikowano

Czeka mój samochód wymiana paska rozrządu, mechanicy ponadto sugerują wymianę pompy wodnej i rolek napinających!

Czy jest taka potrzeba( zwłaszcza pompę wodną). Samochód kupiłem ze stanem licznika 220 tys km

Opublikowano

Czeka mój samochód wymiana paska rozrządu, mechanicy ponadto sugerują wymianę pompy wodnej i rolek napinających!

Czy jest taka potrzeba( zwłaszcza pompę wodną). Samochód kupiłem ze stanem licznika 220 tys km

No jasne że tak. Wymiana rozrządu nie polega na wymianie samego paska. Wymienia się wszystkie elementy współpracujące z paskiem czyli rolki nap/prow, pompę wodną itp. Sama wymiana paska.... szkoda gadać.. :ph34r:
  • Upvote 1
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Wygląda na to ,że tak jest (to znaczy co 120tyś) jeśli chodzi o BRB. Moje auto miało wymieniony rozrząd w niemczech przy 130 tyś.potwierdzone w książce serwisowej... czyli ja na dobrą sprawe mogę jezdzić do 250tyś km no wkońcu niemiec włożył orginalne części

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Wygląda na to ,że tak jest (to znaczy co 120tyś) jeśli chodzi o BRB. Moje auto miało wymieniony rozrząd w niemczech przy 130 tyś.potwierdzone w książce serwisowej... czyli ja na dobrą sprawe mogę jezdzić do 250tyś km no wkońcu niemiec włożył orginalne części

Witaj

Właściwie masz rację jeśli chodzi o to jeżdżenie do 250 tysięcy. Ale warto od czasu do czasu zerknąć pod osłonę paska czy wszystko jest ok, oczywiście takie sprawdzenie na oko nie zawsze jest miarodajne jednak w moim przypadku się przydało. Niemiec wymienił jak u Ciebie pasek 130 tys, a kiedy kupiłem auto miał 160 po kontroli tzw. wzrokowej okazało się ze ten oryginalny pasek nadawał się wg. mnie do wymiany. I jak piszą koledzy lepiej zrobić to przy np. 80-90 niż 120 tysiącach, rzecz jasna nie tylko sam pasek.

Pozdrawiam

Opublikowano

Nie ma szans na to żeby wymienić tylko pasek przy 120tyś. A tak właśnie robią w niemcowni. Wg nich napinacz i inne rolki wymienia się przy 240tys. U mnie przy 140tyś jak wymieniałem rozrząd kpl. Pasek był ok miał 20tyś nalatane nawet jeszcze warstwa teflonowa na zębach była całkiem świeża. Natomiast rolki były już zużyte bo ostro szumiały łożyska...Także na pewno nie wymienili przy 120tyś. Szkoda gadać. Uważam, że wymieniać tylko komplet. I to znacznie wcześniej niż "książka" pokazuje. Mam pewność co do swojego autka... :siema:

  • Upvote 1
  • 5 lat później...
Opublikowano

A4 BRB - wymiana kpl. rozrządu w maju 2011 roku a przejechałem jedynie 25000 km prawie tylko po mieście. Kiedy muszę wymienić rozrząd?

pozdrawiam

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Jeżeli dopiero co kupiłeś auto, to dla świętego spokoju wymień rozrząd i będziesz wtedy wiedział jakie części posiadasz. Nie musisz tego robić i spokojnie możesz dobijać kolejne km i sprawdzać na bieżąco stan paska. Producent zaleca wymianę co 120 tyś km. 

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie