Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam takie pytanko dzisiaj rzuciło mi się w oczy że po prawej stronie (z tej to jest turbina) w górnej części gdzie jest to co dodaje się gazu zwie się chyba przepływomierzem pojawił się delikatny olej to dokładnie z tej rury co jest od przepływomierza do silnika czy to poważne coś czy nie mam się czym przejmować. proszę o info

pozdrawiam.

Opublikowano

Ciekawy przypadek.....Prawdopodobnie olej masz na zaworze Egr a nie na przepływomierzu, tu nie ma takiej opcji. Kontrolnie to zapodaj foto na jakiej części gdzie masz ten olej. Wtedy jest jasne a nie wróżenie :siema:

  • Upvote 1
Opublikowano

Ciekawy przypadek.....Prawdopodobnie olej masz na zaworze Egr a nie na przepływomierzu, tu nie ma takiej opcji. Kontrolnie to zapodaj foto na jakiej części gdzie masz ten olej. Wtedy jest jasne a nie wróżenie :siema:

Witam poniżej dodaję zdjęcia proszę o opinię.wydaję się że to z pod tej rury czy możliwe to jest i czy to poważne. post-2730-0-93226200-1302002192_thumb.jp

post-2730-0-01923000-1302002172_thumb.jp

post-2730-0-22524000-1302002182_thumb.jp

Opublikowano

Udało się wróżenie :wacko: To zawór egr puszcza olej a dokładnie masz wyciek na łączeniu egr z kolektorem ssącym jest tam oring, który należy wymienić. Tu gdzie na rurce zaznaczyłeś, biegną spaliny z kol.wydechowego, więc tu olej się nie może lać. Trzeba wyciągnąć Egr, porządnie go wyczyścić z nagaru, wymienić oring, złożyć do kupy i sprawdzić. W razie czego Egr do wymianki może być. Posprawdzaj czy olej jest też w przewodzie gumowym z drugiej strony egr. Mocowany na taką sprężystą klamrę z zapadką B)

Dołączona grafika

poz.8 na rys. nr Vag N90927302 (62x3)

Daj znać czy udało się zatamować wyciek :D

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

Udało się wróżenie :wacko: To zawór egr puszcza olej a dokładnie masz wyciek na łączeniu egr z kolektorem ssącym jest tam oring, który należy wymienić. Tu gdzie na rurce zaznaczyłeś, biegną spaliny z kol.wydechowego, więc tu olej się nie może lać. Trzeba wyciągnąć Egr, porządnie go wyczyścić z nagaru, wymienić oring, złożyć do kupy i sprawdzić. W razie czego Egr do wymianki może być. Posprawdzaj czy olej jest też w przewodzie gumowym z drugiej strony egr. Mocowany na taką sprężystą klamrę z zapadką B)

Dołączona grafika

poz.8 na rys. nr Vag N90927302 (62x3)

Daj znać czy udało się zatamować wyciek :D

Sprawdziłem czy jest olej z drugiej strony silnika w gumowym przewodzie tym takim grubym. Jest delikatnie z oleju ale nie dużo. A jeśli EGR do wymiany to jakie objawy mogłyby występować bo nic nie zauważyłem żeby jakiejś zmiany były przy pracy silnika czy podczas jazdy??? wymienię oring i zobaczę. A jeśli trzeba będzie wymienić Egr to w jakich granicach cenowych to będzie się mieściło??? Mam nadzieję że to tylko oring .

Edytowane przez michał JAGODA#
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie