Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

mam małe pytanie do szanownych forumowiczów. Mianowicie chodzi o mój kod silnika. w książce serwisowej, obok koła zapasowego, koło kielicha pod maską i na plastikowej obudowie rozrządu istnieje kod AVJ, natomiast po zdjęciu plastikowej osłony silnika na małej wypustce od przodu wygrawerowany jest kod ARG. z tego co zdążłem poczytać to z kodem ARG wychodziły silniki 1.8 125 KM bez turbo, a u mnie to turbo jest. I pytanie moje jest czy wymieniony jest cały motor, czy jest możliwość wymiany tylko części motoru z wygrawerowanym kodem. Albo wymieniony cały motor i dodane turbo, ale czy ktoś zadawałby sobie tyle trudu, chyba że to łatwa robota ;)

I tak przy okazji zapytam się, może ktoś się spotkał ztym. Zapala się kontrolka oleju z napisem SENSOR. dość rzadko się zapala i po minucie gaśnie, ale drażni mnie jak usłysze ten dźwięk. Jak kontrolka się nie pali to VAG nic nie wykazuje.

Pozdrawiam

Opublikowano

Witam

mam małe pytanie do szanownych forumowiczów. Mianowicie chodzi o mój kod silnika. w książce serwisowej, obok koła zapasowego, koło kielicha pod maską i na plastikowej obudowie rozrządu istnieje kod AVJ, natomiast po zdjęciu plastikowej osłony silnika na małej wypustce od przodu wygrawerowany jest kod ARG. z tego co zdążłem poczytać to z kodem ARG wychodziły silniki 1.8 125 KM bez turbo, a u mnie to turbo jest. I pytanie moje jest czy wymieniony jest cały motor, czy jest możliwość wymiany tylko części motoru z wygrawerowanym kodem. Albo wymieniony cały motor i dodane turbo, ale czy ktoś zadawałby sobie tyle trudu, chyba że to łatwa robota ;)

I tak przy okazji zapytam się, może ktoś się spotkał ztym. Zapala się kontrolka oleju z napisem SENSOR. dość rzadko się zapala i po minucie gaśnie, ale drażni mnie jak usłysze ten dźwięk. Jak kontrolka się nie pali to VAG nic nie wykazuje.

Pozdrawiam

Jak dla mnie, moze samochod mial wymieniany tylko silnik, turbo moglo byc zawsze. AVJ to faktycznie 1.8T, wiec by sie zgadzalo. Dlatego masz inny kod silnika w kodach niz na obudowie.

Co do tego czujnika, to jakich okolicznosciach sie zapala kontrolka? Na zimnym czy na cieplym? Byc moze jest to problem czujnika temperatury oleju. Mimo wszystko VAG powinien go pokazac, wygnalizujac tzw. blad nieciagly :huh:

m@urycy

  • Upvote 1
Opublikowano

Błąd wyskakuje na ciepłym silniku, ale jest on bardzo sporadyczny sporadyczny. na 15 wyjazdów na miasto raz się zapali i po 30 sek gaśnie. Dlatego narazie wagi dużej do tego nie przywiązuje. jedyny błąd na VAG-u jaki mi wyskakuje to coś ze sprzęgłem, ale teraz już nie pamiętam.

Dzięki za odpowiedź.

Pozdrawiam

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie