Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. dzieki, mozesz podeslac link do tego wątku lub nazwe. Jak rozumiem to wymiana sim nie jest mozliwa w tym aucie? jesli chodzi o konwersje to niestety ja mam ok 400km do osoby ktora robiła ta konwersje, czy to mozna wyłaczyc VCDSem np czy to jest bardziej skomplikowane? czy ta usterka mimo ze zniknela to bedzie sie pojawiac i wtedy telefon nie bedzie połączony z glosnomowiacym/android auto? co do kontrolki masz racje paliła sie wtedy na czerwono
  3. W Polsce SOS w samochodach z USA jeszcze większości aut nie działa. ( trzeba zmienić kartę sim w telematic aby był zasiek i wtedy powinien zadziałać, ale temat jest opisywany w innym wątku ). Przy konwersji powinni Tobie wyłączyć system SOS i aby w konsoli centralnej w podsufitce , świecił przycisk na zielono . Jak jest dobrze zrobiona konwersja to nic nie wywala , żadnej usterki . Niech poprawia.
  4. Cześć, jak posiadłem Audi Q5 FY 2019 sprowadzone z USA to kilka razy po uruchomieniu android auto i spotify , jak włączałem muzyka to nawet kilka razy przerywała odtwarzanie . Po kilku sekundach muzyka leciała dalej , z moich obserwacji wyszło mi , że to mój telefon Samsung ( średniej półki , był przeciążony aplikacjami ) i chyba umierał ...... Teraz mam AUDI Q5 Sportback 2023 także z USA i takich rzeczy już nie ma , ale teraz mam telefon Xiaomi . Taki ja miałem przypadek , może to Twój telefon
  5. Już wcześnie się odnosiłem co do tego filmu i przypadku zatarcia się silnika w tamtym audi . Czy to pojazdy grupy VAG sprowadzam z USA , ( a było już ich sporo ) czy z Europy , to od kilku lat zawsze zmienia, olej na 5w 30 . A od około 1,5 roku na dokładnie też na ten sam olej - Motul 5W-30 . Pewien czas temu miałem ciekawa rozmowę z dwoma panami z serwisu AUDI w Niemczech, odbieram prawie nowe Audi( uszkodzone ) za zachodniej granicy , że lubię markę AUDI , złapaliśmy wspólny "język" , wspólnie wymienialiśmy się spostrzeżeniami , aż temat zszedł na oleje . Usłyszałem od nich , że w serwisie do aut klientów stosują taki olej jak producent zaleca, tak jak kolega wyżej napisał " olej prawie jak woda ". Ale osobiście użytkują także AUDI i u siebie używają Motul 5w-30 , od tamtej rozmowy przy każdej wymianie oleju , używam 5w-30 . Czy to dobrze nie wiem , czy to coś pomaga ,nie wiem ale nie miałem nigdy problemu z silnikami . Ja wymieniam co 10-12 tys. , robię rocznie około 45 tys. Od 7 lat użytkuje tylko Audi sprowadzone z USA i nigdy ( już po naprawie w Polsce ) nie miałem z nimi większych problemów . Wybór oleju to każdego indywidualna sprawa , ale ja także wielokrotnie słyszałem , że mechanicy szczególnie od grupy VAG zalecają 5w-30 .
  6. witam po ok 1500km od odebrania auta Q5 2023 40 TFSI (konwersja z USA na PL) pojawiła mi sie taka wlasnie usterka "POLACZENIE ALARMOWE: USTERKA.OGRANICZONA DOSTEPNOSC FUNKCJI. ZGLOS SIE DO SERWISU" wraz z tym utraciłem mozliwosc wykonywania połączen telefonicznych przez Android auto. Odstawilem auto na ok godzine i uruchomilem auto opnownie i komunikat zniknął i nie pojawil sie (ok 2 dni do dzis). Czy ktis z Was miał cos podobnego? Czy to jest kwestia ze SOS nie działa w Polsce w Aucie z USA nawet po konwersji zrobionej prawidłowo. Dlaczego jednak odcial mozliwosc wykonywania połączen telefonicznych przez Android Auto? dzieki z góry za sugestie i komentarze
  7. Dzisiaj
  8. witam, w moim Q5 2023 40 TFSI Premium Plus po spolszczeniu i zainstalowaniu Andriod Auto wszystko było ok przez pierwsze kilka dni, pozniej pojawil sie problem ktory trwa do dzis. Podczas jazdy i słuchaniu muzyki przez Android auto (słucham stacji cyfrowych DAB bardzo dobra jakosc) co jakis czas przerywa transmisje i jest pauza a czasami nawet odłącza android auto a po chwili znowu sie łączy i gra dalej. Jest to mega denerwujace. Czy ktos sie spotkał z czyms takim? co moze byc przyczyna i jak to ogarnac. Nadmieniam ze auto ogarniał fachowiec ktory zajmuje sie autami z USA od wielu lat i to nie pierwsze audi ktore robil wiec raczej by nie wskazywal na jego błąd. Czy to problem tej jednostki? zły soft? Bede wdzieczny za sugestie.dzieki
  9. Oczywiscie nie powiedzial ze jak bedziesz stosowal 0W-20 to ci sie silnik zatrze ale optymalnie do tych silnikow jest stosowac 5W-30 z uwagi na lepsze smarowanie i to ze olej 5W30 nie osiaga tak duzej temp, lepiej sie sprawdza przy wiekszym obciazeniu (ciagniecie przyczep, jazda dynamiczna na autostradzie podczas gdy 0W-20 to olej mega rzadki i teoretycznie lepiej i szybciej dociera przy niskich temp w zakamarki silnika i je smaruje ale juz do danamicznej jazdy nie jest najlepszy.) To nie jest tak ze producent zaleca cos złego, to wszystko jest takze podyktowane ekologia. Ja tylko chcialem Was zapytac o zdanie, czy ktos zrobił podobnie jak ja no i płukanki. Ja mam jeszcze Q5 8R 2.0 TFSI i VW Beetle 1.8 TFSI i stosuje ten sam olej wszedzie i robie plukanki i nie ma zadnym problemow, wymiena raz do roku ok 8tys km
  10. Wczoraj
  11. Witam Wszystkich. Witam wszystkich członków forum. Mam na imię Maciej, jestem posiadaczem Audi Q5. Chciałbym więcej się dowiedzieć o tym modelu oraz też dzielic swoim doświadczeniem które na ten moment jest bardzo małe.
  12. Witam wszystkich. Noszę się z zamiarem kupna Audi A5 F5 z 2018 roku z silnikiem 2.0 bądź 1.4 w benzynie. Nie mam żadnego doświadczenia z Audi ani nie znam zaufanego mechanika, którego mógłbym się spytać o opinię, więc to forum wydaje się być idealnym miejscem do tego, żeby zadać kilka pytań. Rozmawiałem z chatem GBT o niezawodności tego auta i powiem wam szczerze, że trochę się obawiam tej skrzyni S tronic. Podobno jest dość awaryjna, a naprawa kosztowna, i o ile serwisowana pociągnie znacznie dłużej, o tyle kupowanie auta używanego wiąże się zawsze z ryzykiem. Więc jak ktoś ma jakieś doświadczenia, to proszę mi napisać, jak to naprawdę wygląda z tymi skrzyniami. Kolejną rzeczą na liście jest pompa wody, podobno częsta usterka w obu silnikach, jak i nagromadzenie nagaru na zaworach, problemy z cewkami zapłonowymi/świecami, pasek rozrządu (silnik 1.4), zawór PCV (silnik 2.0). Powiem wam, że po tej liście mocno się zastanawiam nad tym autem. Nie wiem, czy chatbot mnie nastraszył, czy rzeczywiście te usterki są dość częste, tak że jak ktoś ma jakieś doświadczenia i chwilkę wolnego czasu, to byłbym bardzo wdzięczny o jakieś opinie na temat niezawodności tego auta. Dzięki, pozdrawiam.
  13. Witam, mam na imię Dominik. Planuje kupic A5 B9/F5 mam kilka pytń odnośnie tego auta, a kto jak nie użytkownicy zna je najlepiej.
  14. Ostatni tydzień
  15. Witam, Nie działa mi centralny w tylnych prawych drzwiach więc postanowiłem zablokować je manualnie przekrecając na boku drzwi tą oto blokadę. Po czym zatrzasnąłem drzwi. Problem jest w tym, że nie mogę już ich otworzyć ani z zewnątrz ani od wewnątrz. Pozostałe 3 drzwi otwierają się z kluczyka natomiast te zostały zablokowane na stałe. Czy ktoś z Was miał podobną sytuację albo ma pomysł jak je teraz otworzyć?
  16. Siemka. Własciciel a3 sportsback. Pozdrawiam
  17. Witam wszystkich... Jak w temacie ... Czy jest możliwość zamkniecia klapy bagażnika z pilota? (jakie muszą być spełnione warunki, auto zamkniete otwarte itd...) Ktoś coś?
  18. Hej, jestem Sebastian i posiadam Audi A6 C8 variant, 40TDI
  19. Witam . Myślę o wymianie oleju ale nie wiem i litrów się mieści do skrzyni . Jak zaczynam guglac to są różne dane . Silnik 2.0 TDI 170 koni . Wymieniał ktoś i ma faktyczne dane ? Czy po wymianie trzeba zrobić jakis reset skrzyni ? pozdrawiam
  20. Do kupienia tylko jako całość z cylinderkiem:
  21. Witam. Mam pytanko . Nie otwiera mi drzwi z żadnego kluczyka . Czy ktoś ma wiedzę gdzie kupić zaznaczony element na zdjęciu czy trzeba wymienić całą wkładkę ?
  22. Cześć, jestem Rafał pozdrawiam wszystkich:). Obecnie jeżdżę a6c5 4.2 allroad.
  23. Zawsze jest takie ryzyko, bo dadzą Ci do podpisania oświadczenie, że w razie takiego przypadku, nie będziesz do nich rościł pretensji. Jeżeli masz dobrze zrobioną konwersję, to nie powinno być problemu. Powinni poza tym wymienić Ci śruby i nic poza tym. Ja miałem wymianę śrub w tylnym zawieszeniu w ramach akcji serwisowej i wszystko było ok. Kiedyś wcześniej miałem jeszcze w Q3 żony zmianę oprogramowania tylnych świateł i to też nie zmieniło mi ustawionych konwersją tylnych świateł. Ale musisz wiedzieć, że zawsze jest takie ryzyko. Mój znajomy po akcji serwisowej w A6 sprowadzonym z USA po konwersji, odebrał auto z serwisu ze świecącymi kierunkowskazami co prawda na żółto ale migającymi razem ze stopem. Bał się jechać takim autem i zabrał je na lawetę i zawiózł na powtórzenie przeróbki tylnych świateł.
  24. Witam,Nazywam się Przemek Jeżdżę Audi Q5 2.0 TFSI 2013r
  25. Witam z tej strony Krzysiek posiadslem audi a4b7 od tygodnia przesiadłem sie na audi a5 2018
  26. Do nowego BMW X5 leją 0W-12, więc nasze 0W-20 to jeszcze nie najgorzej
  27. Posiadam Audi Q5 rok 2023 zakupione w USA - pojazd po konwersji zapisany na rynek europejski. Wczoraj otrzymałem list polecony dotyczący prowadzonej akcji serwisowej 15 ZK - sprawdzanie połączenia srubowego pokrywy głowicy silnika. Proszę o informację, czy po przeprowadzeniu akcji serwisowej wrócę do ustawień fabrycznych (USA)? Czy macie Państwo doświadczenia w tym zakresie?
  28. Witam, nazywam się Władysław, sprowadziłem z Włoch dla siebie A3 8Y 35TFSI. Teraz studiuję informacje dotyczące obsługi.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie