Witam ponownie.
Jestem już po całej operacji i chciałbym przedstawić Wam co i jak (znalazłem opis tylko na forum UK).
Jedyne co trzeba rozebrać to schowek, ściągamy go i pojawiają nam się silniczki (serwa) od sterowania klapami.
- 3 silniczki z lewej strony:
- 2 silniczki z prawej:
Następnie odkręcamy po kolei silniczki jeden po drugim. Aby go wyciągnąć po odkręceniu wszystkich śrub trzeba nim przekręcać aż spasuje się w otwór.
Po ściągnięciu wygląda tak:
Należy go otworzyć (ma kilka zaczepów) i ściągnąć obudowę.
Wyczyścić benzyną stary smar (czasami był dość twardy i nie smarował odpowiednio zębatek), przedmuchać i nałożyć nowy smar (ja użyłem silikonowego) w zaznaczonych miejscach:
a następnie psiknąć środkiem do elektroniki na styki i złożyć obudowę.
Przed wkręceniem z powrotem silniczka należy poruszać klapą plastikowymi uchwytami (żeby ją np. odblokować, ja jeszcze psiknąłem sprężonym powietrzem):
Wkręcić silniczek i zrobić tak z 4 pozostałymi.
Mam nadzieję, że komuś się to przyda, jest to podobno "bolączką" tego modelu (2 moich znajomych ma ten sam problem u siebie).
Po całej akcji klapy działają ok Więc jeśli komuś się to przydarzy to już wiadomo co można zrobić. 2-3h zabawy i po sprawie. Chyba, że komuś spali się ten silniczek to wtedy należy go po prostu wymienić.
Pozdrawiam,