Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 19.01.2013 uwzględniając wszystkie działy

  1. Witam ponownie. Jestem już po całej operacji i chciałbym przedstawić Wam co i jak (znalazłem opis tylko na forum UK). Jedyne co trzeba rozebrać to schowek, ściągamy go i pojawiają nam się silniczki (serwa) od sterowania klapami. - 3 silniczki z lewej strony: - 2 silniczki z prawej: Następnie odkręcamy po kolei silniczki jeden po drugim. Aby go wyciągnąć po odkręceniu wszystkich śrub trzeba nim przekręcać aż spasuje się w otwór. Po ściągnięciu wygląda tak: Należy go otworzyć (ma kilka zaczepów) i ściągnąć obudowę. Wyczyścić benzyną stary smar (czasami był dość twardy i nie smarował odpowiednio zębatek), przedmuchać i nałożyć nowy smar (ja użyłem silikonowego) w zaznaczonych miejscach: a następnie psiknąć środkiem do elektroniki na styki i złożyć obudowę. Przed wkręceniem z powrotem silniczka należy poruszać klapą plastikowymi uchwytami (żeby ją np. odblokować, ja jeszcze psiknąłem sprężonym powietrzem): Wkręcić silniczek i zrobić tak z 4 pozostałymi. Mam nadzieję, że komuś się to przyda, jest to podobno "bolączką" tego modelu (2 moich znajomych ma ten sam problem u siebie). Po całej akcji klapy działają ok Więc jeśli komuś się to przydarzy to już wiadomo co można zrobić. 2-3h zabawy i po sprawie. Chyba, że komuś spali się ten silniczek to wtedy należy go po prostu wymienić. Pozdrawiam,
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie