Zacznij od sprawdzenia układu, czyli dla pewności wymień bezpiecznik i sprawdź czy przekaźnik działa poprawnie, jeżeli nie to też warto go wymienić. Jeśli wykonasz ten zabieg to daj znać na forum czy pomogło, będziemy czekać na Twoją odpowiedź.
Właśnie w tym tkwi cały sens, czyli aby w pierwszej kolejności mieć do tego odpowiednie narzędzia, sprzęt po czym dopiero ewentualnie można przystąpić do malowania lub renowacji felg. Jeżeli nie masz kom;pletnie nici wszystko zaczynasz od zera to zakup całego sprzętu stoi na granicy opłacalności, lepiej oddać felgi do profesjonalnego zakładu który się tym zajmie.
Akurat temat zimowych opon będzie teraz na czasie, więc może odpowiem bo się przyda: na dobrych oponach nie warto oszczędzać, też stoję przed wyborem marki i padnie chyba na jeden z modeli Nokian, co prawda droższe, ale zbierają bardzo dobre opinie.
Czy to ta sama wersja która masz w profilu, czyli Avant oraz diesle 2,5 tdi? Jeżeli tak to znajomy miałby płytkę od nawigacji, jeśli oczywiście wątek jest w dalszym ciągu aktualny. daj znać na forum.
Na szelki wypadek sprawdź turbinę i zawór EGR czy przypadkiem nie trzeba go wyczyścić. Kiedy ostatnio turbo przeszło poważniejszy serwis? Tryb awaryjny nie bierze się znikąd, warto generalnie to sprawdzić aby potem nie było niespodzianki.
Na początek spróbowałbym poszukać używanej od tego samego modelu, która byłaby w dobrym stanie, sprawdzałeś w sklepach internetowych oraz w warsztatach które specjalizują się w naprawach Audi? Często mają takie właśnie części na sprzedaż. Jeżeli nic nie znajdziesz to pozostaje zakup nowej, jaki budżet posiadasz na ten cel?