Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 08.09.2016 uwzględniając wszystkie działy

  1. Zacznij od sprawdzenia układu, czyli dla pewności wymień bezpiecznik i sprawdź czy przekaźnik działa poprawnie, jeżeli nie to też warto go wymienić. Jeśli wykonasz ten zabieg to daj znać na forum czy pomogło, będziemy czekać na Twoją odpowiedź.
    1 punkt
  2. Właśnie w tym tkwi cały sens, czyli aby w pierwszej kolejności mieć do tego odpowiednie narzędzia, sprzęt po czym dopiero ewentualnie można przystąpić do malowania lub renowacji felg. Jeżeli nie masz kom;pletnie nici wszystko zaczynasz od zera to zakup całego sprzętu stoi na granicy opłacalności, lepiej oddać felgi do profesjonalnego zakładu który się tym zajmie.
    1 punkt
  3. Akurat temat zimowych opon będzie teraz na czasie, więc może odpowiem bo się przyda: na dobrych oponach nie warto oszczędzać, też stoję przed wyborem marki i padnie chyba na jeden z modeli Nokian, co prawda droższe, ale zbierają bardzo dobre opinie.
    1 punkt
  4. Czy to ta sama wersja która masz w profilu, czyli Avant oraz diesle 2,5 tdi? Jeżeli tak to znajomy miałby płytkę od nawigacji, jeśli oczywiście wątek jest w dalszym ciągu aktualny. daj znać na forum.
    1 punkt
  5. Na szelki wypadek sprawdź turbinę i zawór EGR czy przypadkiem nie trzeba go wyczyścić. Kiedy ostatnio turbo przeszło poważniejszy serwis? Tryb awaryjny nie bierze się znikąd, warto generalnie to sprawdzić aby potem nie było niespodzianki.
    1 punkt
  6. Na początek spróbowałbym poszukać używanej od tego samego modelu, która byłaby w dobrym stanie, sprawdzałeś w sklepach internetowych oraz w warsztatach które specjalizują się w naprawach Audi? Często mają takie właśnie części na sprzedaż. Jeżeli nic nie znajdziesz to pozostaje zakup nowej, jaki budżet posiadasz na ten cel?
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie