Dzięki za odpowiedź
Chyba wszystko jasne ,pytałem w ASO ,mówili ,że śruba jest jedna ,a ja myślałem ,że na trzpień idzie koło ,na koło nakrętka a potem jakaś nakładka która zamocuje głośnik. Myślałem ,że ta śruba nie złapie tego razem będzie zbyt krótka i dlatego to pytanie
nie ma czegoś takiego jak wersja USA - to że była wyprodukowana na rynek USA to nie znaczy że jest taka wersja, do USA szły bardziej wyposażone auta z większymi ogólnie silnikami (diesel był tam tylko 3 litrowy w modelu 8R) i "lepszymi" skrzyniami (tiptronic w wersji 8R) i poza światłami tylnymi i diodą obrysówki w przedniej lampie niczym się nie różniły te auta (kierunkowskaz czerwony w tylnej lampie który migał razem ze światłami stopu), każde audi jest produkowane w europie
w wersji 80A czyli nowy model silniki były tylko 2,0 benzyna i SQ5 z silnikiem 3,0 benzyna - inne nie były dostępne
Problemem okazały się poluzowane śruby kolektora wydechowego, przez to uszczelka wpadała w drgania i piszczało, po nagrzaniu silnika kolektor troszkę się rozszerzył i wszystko było ok.
Jak napisałeś, sąsiad ma zupełnie inną skrzynie i dlatego inaczej pokazuje - ot cała tajemnica, i nie ma to nic wspólnego z wersją USA-PL.
A tak na marginesie, to chyba mamy identyczne bryczki
OK. Dzięki. Tak jest właśnie u mnie. Tylko mnie zastanawia dlaczego u mojego sąsiada pokazuje. Czy to zależy od rocznika,modelu skrzyni,oprogramowania.
Mam wersje USA u niego PL. Może to jest przyczyna.
W codziennym użytkowaniu nie ma to dla mnie większego znaczenia oprócz zwyczajnej ciekawości.