Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 16.01.2022 uwzględniając wszystkie działy

  1. Z tego co pamięta to @Maxivoice pisał na innym forum, że zmienił płyn wspomagania z Febi 6161 na Febi 6162 zielony mineralny. Podobno pomogło i od tamtej pory jest cisza.
    1 punkt
  2. Nie patrz na to jak kręci, tylko sprawdź jakie ma napięcie na klemach. I przede wszystkim autoskan auta. W obecnych czasach, przy tak skomplikowanej budowie aut i ich nafaszerowaniu elektroniką, bez komputera nie da rady.
    1 punkt
  3. Z tego co doczytałem na różnych forach, to będzie ci potrzebne: VAG EEPROM PROGRAMMER do wyciagnięcia PIN IMMO z licznika lub ECU. PIN IMMO bywał też zapisany na plastikowej przywieszce przy kluczyku serwisowym (tym plastikowym), nowy transponder IMMO do nowego kluczyka (ID48 zdaje się) - to już masz, VCDS do zakodowania transpondera IMMO w nowym kluczyku.
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie