Ranking
Popularna zawartość
Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 28.03.2023 uwzględniając wszystkie działy
-
Dla wszystkich posiadaczy Audi Q5, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF: Instrukcja_obsługi_Audi_Q5.pdf Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj.4 punkty
-
Dla wszystkich posiadaczy Audi A6 C8, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF. Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj. Instrukcja obsługi Audi A6 C8.pdf4 punkty
-
Dla wszystkich posiadaczy Audi Q3, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF: Instrukcja_obsługi_Audi_Q3.pdf Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj.2 punkty
-
2 punkty
-
Co to jest karta CD? A może chodzi o kartę SD? Co do formatów plików obsługiwanych przez MMI:2 punkty
-
2 punkty
-
Dla wszystkich posiadaczy Audi Q5 FY, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF. Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj. Instrukcja obsługi Audi Q5 FY.pdf2 punkty
-
http://www.spalacz.pl/olej-i-jego-spalanie-w-silniku-audi-20-tfsi2 punkty
-
Dla wszystkich posiadaczy Audi A6 C6, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF. Instrukcja_obslugi_Audi_A6_C6_część_1.PDF Instrukcja_obslugi_Audi_A6_C6_część_2.PDF Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj.2 punkty
-
W mojej Q5 też trzeszczała panorama. Mega wkurzające! W akcie desperacji popsikałem wszystkie prowadnice i uszczelki smarem silikonowym w spreju. Nastąpiło znaczne wyciszenie, jest dużo lepiej. Teraz znalazłem taką instrukcję: https://drive.google.com/file/d/1fCkxir9rpF1UVS_cUqJcdwCjV1ez-jYZ/view?usp=sharing2 punkty
-
Podpiąć auto pod komputer i sczytać błędy zapisane w sterownikach. Bez tego to jak wróżenie z fusów.2 punkty
-
Dla wszystkich posiadaczy Audi A4 B9, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF. Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj. Instrukcja obsługi Audi A4 B9.pdf1 punkt
-
Cześć, Posiadaczka audi a3 sportback Nic nie wiem, tylko jezdze Będę zagladać Pozdrawiam1 punkt
-
Temat stary, ale odpowiedzi nie było. Otóż prąd do lampy wewnętrznej przechodzi przez płytkę lampy ZEWNĘTRZNEJ. I tam trzeba szukać braku styku. Kiedyś tak było w maluchu 126: jak nie świeciła prawa tylna lampa, to bardzo prawdopodobne, że uszkodzona była właśnie lewa (czy na odwrót)1 punkt
-
zamienię pdf'a na dpf'a, Nie bić przetłumaczyć. Tam chyba jest - bo Audi stosowało już pod koniec lat 90-tych.1 punkt
-
It's solved.. battery was replaced and not programed...and was necessary also some spray for terminals1 punkt
-
Witam. Mam mały problem z zawieszeniem ciężki do zdiagnozowania. Od jakiegoś czasu trzeszczy mi zawieszenie z przodu. Problem słychać jest podczas przejazdu przez wzniesienie, próg zwalniający, nierówna nawierzchnie i nie jest to pukanie tylko trzeszczenie. Trzeszczenia zupełnie nie słychać na dziurach. Stan zawieszenia idealny zero luzow. Sprawdzone przez 2 mechaników i stacje diagnostyczna. Na ostatniej wizycie u mechanika przypuszczano tuleje wahaczy. Wymieniłem je i nic nie dało. Przy okazji sprawdzili drążki i łączniki stabilizatora są w idealnym stanie. Trzeszczenia słuchać tylko na nierównościach głównie na progach zwalniających, nie słychać tego np podczas bujnia autem na postoju. Jest to strasznie drażniące. Pomoże ktoś w tej kwestii???? Z góry dziękuję i pozdrawiam.1 punkt
-
Trzeba zastosować odpowiedni smar, przy wymianie tulei. Ewentualnie wcisnąć swar przed montażem nowego wahacza czy czegoś innego, ale to ABC mechanika. Pretensje możecie mieć tylko do tych co robią Wam przeglądy czy serwisują Wasze samochody.1 punkt
-
1 punkt
-
Wytarłbym dokładnie i sprawdziłbym na biegu jałowym gdzie się poci lub przecieka.1 punkt
-
Stawiam na poluzowanie jakiegoś elementu w komorze silnika. Spróbuj stetoskopem znaleźć źródło hałasu1 punkt
-
W zasadzie kompatybilne są, ale trzeba zmieniać gniazda, dodatkowo kodować i wtedy wychodzi skórka za wyprawkę. Więc trza szukać oryginału. Rozejrzę się po znajomych.1 punkt
-
Jeszcze tak dla potomności lista kodów dla Twojego autka w załączniku. Kody VAG 2017.xlsx1 punkt
-
Dla potomnych zostawie info ze MB Xplore przy stopach dla Q5 od góry relingu do góry najwyżeszgo punktu stopy/maskownicy ma ~7.5cm a Thule WingBar Edge o ponad 11cm Pozdrawiam1 punkt
-
Podobno to działa. Zamówiłem jak przyjdzie to sprawdzę i dam znać. https://allegro.pl/oferta/kabel-adapter-ami-mmi-bluetooth-usb-audi-2g-3g-vw-70573911711 punkt
-
1 punkt
-
Zacząłbym od podłączenia interfejsu diagnostycznego i sprawdzenia, czy nie ma jakichś błędów zapisanych w sterownikach.1 punkt
-
"Wlepka" zazwyczaj jest naklejana na blachę karoserii w obrębie miejsca na koło zapasowe. Z ciekawości sprawdziłem u siebie jak to wygląda i też nie mogłem jej znaleźć, bo wszystko wyłożone tym styropianem. Może jest gdzieś pod spodem. Taka sama wlepka z kodami wyposażenia powinna znajdować się też w książce serwisowej pojazdu:1 punkt
-
1 punkt
-
Według ETKA lampy o numerze 8P0941004AJ zostały zastąpione nowszym modelem o numerze 8P0941004BB, te z kolei zostały zastąpione nowszym modelem o numerze 8P0941004BL, a te zostały zastąpione nowszym modelem o numerze 8P0941004BP.1 punkt
-
Czy do tego przyciemniania szyb ściągane były tapicerki drzwi i "dłubane" coś wewnątrz? Za sterowanie lusterkami odpowiadają moduły/sterowniki w drzwiach. Może podczas prac rozpinane były wtyczki i na koniec coś nie zostało wpięte z powrotem, albo co gorsza urwano jakiś kabelek? Dobrze by było podpiąć komputer diagnostyczny i sprawdzić, czy nie ma błędów w sterownikach.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Po objawach sądząc, to ta rurka to odpływ skroplin z parownika. Ale po stronie kierowcy? Normalnie w A4 B6 odpływ skroplin jest po prawej stronie w okolicach lewej nogi pasażera. Żeby się do niej dostać trzeba wyjąć schowek oraz odchylić wykładzinę osłaniającą tunel i tam jest ta rurka. https://a4-klub.pl/topic/282013-...53161801 punkt
-
1 punkt
-
Szukaj dobrego elektryka samochodowego. Po takiej pomyłce w podłączeniu biegunów akumulatora mogły spalić się nie tylko bezpieczniki czy przekaźniki, ale również elektronika w sterownikach.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Z jakim konkretnie modułem (jaki numer) próbujesz się połączyć? Z tego co widzę na rysunku z ETKA, to czujniki parkowania nie mają swojego własnego modułu , współpracują bezpośrednio z BCM1 (modułem centralnej elektryki - 09), a ten znajduje się pod deską rozdzielczą w okolicach kolan kierowcy. Jedynie kamera cofania posiada swój własny sterownik (6C) umiejscowiony w prawym boczku w bagażniku.1 punkt
-
Objawy, które występują u ciebie zazwyczaj oznaczają rozładowany akumulator, zbyt niskie napięcie w momencie rozruchu. To, że wymieniłeś akumulator na nowy jeszcze o niczym nie świadczy, bo może być tak, że jakiś odbiornik w aucie rozładowuje ci akumulator podczas postoju. Po rozruchu alternator zapewnia prawidłowe ładowanie i wykrzyknika oraz piknięć już nie ma. Jeśli masz taką możliwość, to niech jakiś znajomy stanie swoim autem obok twojego. Nie gasząc jego auta podłączcie kable rozruchowe z jego akumulatora do twojego. Teraz ty odpal swój samochód. Jeśli nie będzie wykrzyknika i piknięć, to jednoznacznie będzie świadczyło o tym, że masz problem ze zbyt niskim napięciem. Jeśli jednak piknięcia i wykrzyknik się pojawią, to mimo wszystko szukałbym przyczyny w układzie hamulcowym (poziom płynu, jakość płynu, stan złącza czujnika poziomu tego płynu przy zbiorniczku, stan złącz czujników ABS).1 punkt
-
Widzę 3 możliwości: WD-40 i sporo "napsikać" w otwór zamka. Po jakimś czasie powinno rozpuścić brud nagromadzony w środku i pozwolić przekręcić zamek kluczykiem. Poszukać w prasie/Internecie oferty awaryjnego otwierania zamków. Są fachowcy, którzy potrafią się z tym uporać momentalnie. W ostateczności rwać tapicerkę drzwi od środka, żeby dostać się do mechanizmu klamki/zamka.1 punkt
-
sprawdzić stan kabli w przelotce między karoserią a drzwiami; podłączyć auto pod interfejs diagnostyczny i wykonać pełny autoscan w poszukiwaniu błędów zapisanych w sterownikach.1 punkt
-
1 punkt
-
Dla wszystkich posiadaczy Audi A3 8L, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF. W celu zmniejszenia wielkości pliku, instrukcja została spakowana do formatu RAR. Instrukcja_obslugi_Audi_A3_8L.rar1 punkt
-
Wczoraj mechanik wymieniał u mnie silnik nastawczy klapy wlotu powietrza zewnętrznego - klapa jedna nie otwierała się skutkowało brakiem nadmuchu powietrza szyby parowały i wynik brak ogrzewania. Jest to z moich informacji częsta awaria / słaba jakość / w tych modelach do 2020 r. W serwisie AUDI wymieniają cały układ sterowania - koszt ok. 3,500 zł . Ja u mechanika za silnik nastawczy kupiony w serwisie zapłaciłem 750 zł. plus wymiana . Mechanik twierdził , iż są cztery i po kolei siadają. Kosztowna naprawa - pozdrawiam.1 punkt
-
Zacytuję kolegę Dev z innego forum audi: "A po ...uj w s-tronicu wymiana dynamiczna ? Olej w tej skrzyni służy tylko do smarowania sprzęgieł i mechatroniki. W DSG i Multi robi się to tradycyjna metodą, jedynie w TIPie robi się dynamicznie (jak ktoś chce) bo olej jest elementem który przenosi napęd na koła."1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Wyposażenie w załączniku.... Takie rzeczy to tylko w Erze... BFB.pdf1 punkt
-
No no Panie Jeżu Szacuneczek za tak szybką odpowiedź i pomoc. Wieczorem sobie wszystko na spokojnie sprawdzę. Pozdrawiam1 punkt