Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 20.04.2023 w Odpowiedzi

  1. Dla wszystkich posiadaczy Audi Q5, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF: Instrukcja_obsługi_Audi_Q5.pdf Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj.
    4 punkty
  2. Dla wszystkich posiadaczy Audi A6 C8, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF. Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj. Instrukcja obsługi Audi A6 C8.pdf
    4 punkty
  3. Dla wszystkich posiadaczy Audi Q5 FY, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF. Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj. Instrukcja obsługi Audi Q5 FY.pdf
    3 punkty
  4. Dla wszystkich posiadaczy Audi Q3, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF: Instrukcja_obsługi_Audi_Q3.pdf Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj.
    2 punkty
  5. Co to jest karta CD? A może chodzi o kartę SD? Co do formatów plików obsługiwanych przez MMI:
    2 punkty
  6. http://www.spalacz.pl/olej-i-jego-spalanie-w-silniku-audi-20-tfsi
    2 punkty
  7. Witam, długo mnie nie było a w między czasie co nieco się zmieniło. Światła przód, nie wymagają żadnych zmian (w modelu 2020). Światła tył, amerykańskie lampy sprzedałem a EU (ROW) kupiłem na Allegro i zakodowalem. Było dużo taniej niż przerabianie bo zostało mi 200zl w kieszeni:). Co do różnicy wtyczka gniazdo w tylnych lampach wystarczy nóż do tapet i krótka operacja na wtykach. A teraz trudniejsza część. W dniu wczorajszym wymieniłem stacje (czytnik MMI) na wersje europejska. Dzisiaj będę się bawił z kolegą i komputerem. Na dziendobry mogę powiedzieć, (bez kodowania) że działa radio DAB (miejsce anteny satelitarne trzeba dać antenę DAB (jest inna Fakra więc trzeba wymienić) a antena z SAT (Syrius) zostaję. Sam czytnik trzeba wkodowac też do samochodu. Działa też karta SIM w czytniku SIM bo jest europejska. Zadziała też SOS bo ma połączenie trzeba tylko kodować. Do rozwiązania pozostanie wymiana anteny bram i zakodowanie jej (można obejść kupując moduł do barmy ale to proteza bo co gdy mamy wiele bram albo sprzedamy samochód.... Cóż jak się uda będzie wszytko działać.... A, działa też LTE wewnętrzne AUDI więc mam nadzieję że zadziała też AudiConect . Ale to jutro. Moje Audi w USA pracowało z AT&T....a teraz nawet nie wiem ale po wymianie na wersje EU czytnika jest i dziala LTE wbudowane w MMI. Wrócę szybko jak coś się wyjaśni. (pisane na smartfonie) jutro poprawie błędy. przepraszam
    2 punkty
  8. Dla wszystkich posiadaczy Audi A6 C6, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF. Instrukcja_obslugi_Audi_A6_C6_część_1.PDF Instrukcja_obslugi_Audi_A6_C6_część_2.PDF Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj.
    2 punkty
  9. W mojej Q5 też trzeszczała panorama. Mega wkurzające! W akcie desperacji popsikałem wszystkie prowadnice i uszczelki smarem silikonowym w spreju. Nastąpiło znaczne wyciszenie, jest dużo lepiej. Teraz znalazłem taką instrukcję: https://drive.google.com/file/d/1fCkxir9rpF1UVS_cUqJcdwCjV1ez-jYZ/view?usp=sharing
    2 punkty
  10. Podpiąć auto pod komputer i sczytać błędy zapisane w sterownikach. Bez tego to jak wróżenie z fusów.
    2 punkty
  11. Przedstaw się nam! Napisz kilka słów o sobie, czym jeździsz, skąd jesteś itp. Po napisaniu posta powitalnego, otrzymasz dostęp do całej zawartości forum Klub Audi PL... Po otrzymaniu dostępu do forum, pochwal się koniecznie czym jeździsz! Możesz to zrobić w tym dziale: Pochwal się swoim Audi!
    1 punkt
  12. Witam, Kupiłem Audi a4 b7 2.0 tdi 2005r. z Francji. Czy może mi ktoś podpowiedzieć jak sprawdzić dane tego auto po numerze VIN? Czy jest ktos kto rozkodowuje te numery? Proszę o pomoc. Nr vin : WAUZZZ8E55A523479 Pozdrawiam Damian
    1 punkt
  13. Witam wszystkich Marian z tej strony, Jestem świeżym posiadaczem Audi Q7 3.0 TDI 2008 z Krakowa
    1 punkt
  14. Temat stary, ale odpowiedzi nie było. Otóż prąd do lampy wewnętrznej przechodzi przez płytkę lampy ZEWNĘTRZNEJ. I tam trzeba szukać braku styku. Kiedyś tak było w maluchu 126: jak nie świeciła prawa tylna lampa, to bardzo prawdopodobne, że uszkodzona była właśnie lewa (czy na odwrót)
    1 punkt
  15. Nareszcie ktoś zrobił rozpiskę ze zrozumieniem
    1 punkt
  16. Procedura zaczyna się od suszenia, sprawdzenia nacieków i przepięć. Dobra suszarka na moduł i powinno ustąpić. Jeździć jakiś czas na włączonej klimatyzacji.
    1 punkt
  17. Radosna twórczość poprzedniego właściciela.
    1 punkt
  18. Witam. Mam mały problem z zawieszeniem ciężki do zdiagnozowania. Od jakiegoś czasu trzeszczy mi zawieszenie z przodu. Problem słychać jest podczas przejazdu przez wzniesienie, próg zwalniający, nierówna nawierzchnie i nie jest to pukanie tylko trzeszczenie. Trzeszczenia zupełnie nie słychać na dziurach. Stan zawieszenia idealny zero luzow. Sprawdzone przez 2 mechaników i stacje diagnostyczna. Na ostatniej wizycie u mechanika przypuszczano tuleje wahaczy. Wymieniłem je i nic nie dało. Przy okazji sprawdzili drążki i łączniki stabilizatora są w idealnym stanie. Trzeszczenia słuchać tylko na nierównościach głównie na progach zwalniających, nie słychać tego np podczas bujnia autem na postoju. Jest to strasznie drażniące. Pomoże ktoś w tej kwestii???? Z góry dziękuję i pozdrawiam.
    1 punkt
  19. Musisz poprosić kogoś kto ma A1, bo ciężko o zdjęcie w necie. choć jest trochę wtyczek na ALLE, poprosiłbym o zdjęcie od tyłu wtyczki lub zestawu naprawczego wiązki i masz bezproblemowo układ kabli.
    1 punkt
  20. 1 punkt
  21. Bibuła filtracyjna i od razu widać, czy jest olej.
    1 punkt
  22. Jest zimno i mokro, a do domu daleko - stawiam na to, że coś nie styka.
    1 punkt
  23. Stawiam na poluzowanie jakiegoś elementu w komorze silnika. Spróbuj stetoskopem znaleźć źródło hałasu
    1 punkt
  24. Miałem kiedyś podobny problem. reset akumulatora wystarczył.
    1 punkt
  25. Prawdopodobnie włącznik cofania się zatarł i bo obydwie lampy świecą. Nie wiem gdzie jest u Ciebie, ale powinieneś go znaleźć na schematach, ewentualnie coś w oprogramowaniu. Spróbowałbym jeszcze resetu - ponad pół godziny bez zasilania z aku.
    1 punkt
  26. Jeszcze tak dla potomności lista kodów dla Twojego autka w załączniku. Kody VAG 2017.xlsx
    1 punkt
  27. Fabryczny S line będzie posiadał oznaczenie E4J – standardowe wersje w tym samym miejscu mają wpis E0A. E4C - Sports-line. Natomiast E2D oznacza special edition co może oznaczać 2xsline, ale w oficjalnych materiałach Audi nie używa takiego oznaczenia. Słyszałem i widziałem 3xsline. że mam sline o najwyższych parametrach. Jeszcze taki drobiażdżek jak znaczek. VAG kilka razy zmieniał kodowanie wyposażenia i napędu. Wszystko rozkodujesz na stronie https://vag-codes.info i będziesz znał dokładnie co jest na wyposażeniu.. Powodzenia. Tu należy zrobić pewne zastrzeżenie. Otóż jest jeden przypadek, w którym litera S pojawiająca się na karoserii Audi, nie będzie oznaczać wyższej mocy. Mowa o linii stylizacyjnej S-Line. To pakiet opcji, w którym zmienia się wyłącznie wygląd auta oraz zawieszenie. Nadwozie z kolei otrzymuje sportowe akcenty, a w tym spojlery i większe felgi aluminiowe.
    1 punkt
  28. Dla potomnych zostawie info ze MB Xplore przy stopach dla Q5 od góry relingu do góry najwyżeszgo punktu stopy/maskownicy ma ~7.5cm a Thule WingBar Edge o ponad 11cm Pozdrawiam
    1 punkt
  29. Podobno to działa. Zamówiłem jak przyjdzie to sprawdzę i dam znać. https://allegro.pl/oferta/kabel-adapter-ami-mmi-bluetooth-usb-audi-2g-3g-vw-7057391171
    1 punkt
  30. Problem rozwiązany, musi być dedykowane do tego modelu koło dojazdowe składane.
    1 punkt
  31. Też miałem problem ze światłami, okazało się, że mikrostyk był do wymiany.
    1 punkt
  32. Napiszę to po raz kolejny - podłączyć interfejs diagnostyczny i zrobić pełny autoscan w poszukiwaniu błędów zapisanych w sterownikach! Dzisiejsze samochody są tak naszpikowane elektroniką, że przy takich usterkach bez komputera trudno postawić jakąkolwiek diagnozę.
    1 punkt
  33. Zacząłbym od podłączenia interfejsu diagnostycznego i sprawdzenia, czy nie ma jakichś błędów zapisanych w sterownikach.
    1 punkt
  34. Pod nogami pasażera znajduje się moduł Bluetooth (oczywiście o ile auto było w niego wyposażone).
    1 punkt
  35. Według ETKA lampy o numerze 8P0941004AJ zostały zastąpione nowszym modelem o numerze 8P0941004BB, te z kolei zostały zastąpione nowszym modelem o numerze 8P0941004BL, a te zostały zastąpione nowszym modelem o numerze 8P0941004BP.
    1 punkt
  36. Tryb Long Life (zmiana oleju co 30 tys. km) nie jest zdrowy dla silnika. Zmieniaj olej max. co 15 tysięcy km.
    1 punkt
  37. Popularne nazwy tych części to: z przodu to spoiler z boku to listwa progowa A tak to się nazywa w ETKA:
    1 punkt
  38. Manetki do zmiany biegów są częścią kierownicy, nie przełącznika zespolonego.
    1 punkt
  39. Dla wszystkich posiadaczy Audi A3 8L, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF. W celu zmniejszenia wielkości pliku, instrukcja została spakowana do formatu RAR. Instrukcja_obslugi_Audi_A3_8L.rar
    1 punkt
  40. to tak jakby zadać pytanie koza czy ogier
    1 punkt
  41. mam to samo i byłem z tym u diagnosty.. zawieszenie 100% okej.. stwierdził, że może trzeba przesmarować gumy na stabilizatorach, ale nie wiadomo czy to pomoże
    1 punkt
  42. Przed chwilą pobierałem i u mnie pobiera normalnie do końca - spróbuj jeszcze raz.
    1 punkt
  43. Temat przeniosłem do bardziej ogólnego działu.
    1 punkt
  44. Wyposażenie w załączniku.... Takie rzeczy to tylko w Erze... BFB.pdf
    1 punkt
  45. Dzięki za pomoc , a w sprawie przebiegu/napraw coś wiadomo?
    1 punkt
  46. No no Panie Jeżu Szacuneczek za tak szybką odpowiedź i pomoc. Wieczorem sobie wszystko na spokojnie sprawdzę. Pozdrawiam
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie