Ranking
Popularna zawartość
Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 13.03.2024 w Odpowiedzi
-
Dla wszystkich posiadaczy Audi A3 8V, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF: Instrukcja obsługi Audi A3 8V.pdf Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj.3 punkty
-
Witam Porcja nowych informacji. Do poprawnego działania informacji o statusie musimy mieć aktywny SOS za który odpowiada moduł telmatic 75. Moduł telmatic SOS z USA będzie działał w EU. Sprawa wygląda następująco musimy dostać się do modułu 75 i go wyjąc. U mnie znajdował się pod podłogą bagażnika bliżej tylnych foteli, jeżeli go tam nie ma to drugie miejsce pod tylna kanapa. 4K1 035 283 C z oznaczeniem NAR - rynek amerykański. Problem tkwi w chipie Esim - zwyczajnie musimy wymienić kartę SIM na Europejska która będzie logować się do sieci i przesyłać dane o pojeździe. (chip esim trzeba wylutować, wlutować nowe złącze na nano sim) Moduł pod względem odbioru zakresu również odbiera LTE, problem tkwi w simie który szuka sieci USA, wymiana na kartę EU rozwiązuje problem . Kupiłem kartę sim Tmobile normalna procedura zakładania karty i saldo musi być dodatnie. Moduł spowrotem do auta, kasowanie błędu SOS, ponowne uruchomienie pojazdu i lampeczka SOS świeci na zielono auto jest widoczne w sieci. Funkcja SOS jest dostępna. (brak błędów w komputerze, i na liczniku) Kilka fotek z całego procesu moduł pozostaje oryginalny tylko wymiana Sim3 punkty
-
Kody do wyłączenia komunikatów na starcie 5F-Information Electr. > Adaptation - 10 > ENG167432-MAS19887-RSE_configuration-Display info window for current privacy settings Disable profile selection: unit 5F - Adaptation > - Vehicle function list BAP: IAA PSO 0x52 msg bus > not activated IAA PSO 0x52 > not activated - Vehicle menu operation: Menu IAA PSO > not activated Menu IAA PSO clamp 15 off > not activated Menu IAA PSO over threshold high > not activated3 punkty
-
Przedstaw się nam! Napisz kilka słów o sobie, czym jeździsz, skąd jesteś itp. Po napisaniu posta powitalnego, otrzymasz dostęp do całej zawartości forum Klub Audi PL... Po otrzymaniu dostępu do forum, pochwal się koniecznie czym jeździsz! Możesz to zrobić w tym dziale: Pochwal się swoim Audi!2 punkty
-
Aby wyłączyć błąd dotyczący braku sieci: Wchodzimy w blok 5F (Multimedia), następnie Adaptacja, szukamy punktu „Konfiguracja funkcji telefonu”, następnie „Icon for data connection” i ustawiamy „Hide”. Jeśli ustawimy „Show”, to pojawia się… Po zakodowaniu restartujemy MMI. Przepraszam za mój polski. W trakcie nauki.2 punkty
-
Dla wszystkich posiadaczy Audi Q7, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF: Instrukcja_obsługi_Audi_Q7.pdf Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj.2 punkty
-
Cześć, Co do tej informacji o zacieraniu się silników Q5 sprowadzonych z USA , to jak już poprzednicy pisali trzeba podchodzić z dużym dystansem . Po pierwsze sprawdziłem ponad 50 VIN AUDI Q5 2.0 TFSI z USA w podanych rocznikach i w żadnym nie pojawi się informacja o akcji serwisowej na ten temat. Po drugie , kontaktowałem się ze znajomym , który blisko współpracuje z dilerami AUDI w USA , nie potwierdzili , że mają wymieniać silniki . Po trzecie , posiadam takie AUDI już nie pierwsze i ciągałem nimi różne cuda , skutery wodne do Chorwacji , ostatnim zrobiłem 90 tys w dwa lata i żadnych problemów . Po czwarte nie znamy historii pojazdu o którym mowa w filmie . To, że miało lekką szkodę nie znaczy , że silnik nie był uszkodzony ( uszkodzenia przy łapach i uchach w bloku silnika ) , miałem przypadki , że A5 , S5 lub Q5 sprowadzone po delikatnych uszkodzeniach posiadały uszkodzone mocowania silników lub mikropęknięcia bloków silnika , które wychodziły po przejechaniu 2-3 tyś kilometrów w trasie . Uszkodzenia takie nie powstają przy kolizji / wypadku , a przez wózkowych , którzy caterpilarmi przewożą auta i je ładują . Czasami uderzą widłami w silnik(tylną stronę silnika ) ładując od tyłu pojazd na lawetę( podnoszą za szybko widły przy podnoszeniu auta ) - info z własnego doświadczenia . A szkoda z przodu była minimalna , nawet chłodnice całe , a silnik do wymiany , albo niektórzy spawają te uchwyty . A na koniec , uważam , że jest to powiązane z tym preparatem aby go rozreklamować . Pozdrawiam Bartek2 punkty
-
Chciałem trochę uporządkować sprawy z Audi Connect. Tzn sam jestem z tych osób, które nie lubią, jak mają coś w aucie co jest niesprawne albo z czego nie mogą skorzystać. Stąd też drążenie sprawy w kilku kwestiach, w tym z Audi Connect. Nabywca Audi z USA lub w EU po zakupie samochodu, przy pomocy dealera ustawia siebie jako głównego użytkownika i loguje się do auta przez aplikację i w ramach tej usługi może po ustanowieniu indywidualnego pinu otwierać zdalnie auto i zamykać, sprawdzać stan paliwa i pewnie parę innych mało istotnych rzeczy. Może też skorzystać z funkcji FOD ( Functions on Demand), czyli dokupić sobie coś czego w aucie nie ma, np na jakiś czas albo na stałe, np mapę do nawigacji itd. Nabywca w USA robi to przez kartę eSim umiejscowioną w jednostce radia (tak to nazwijmy) udostępnioną przez amerykańską sieć Verizon, nabywca z EU przez kartę eSim udostępnioną przez firmę telekomunikacyjną z Irlandii - Cubic Telekom. I najważniejsze. Obydwie firmy ze sobą nie współpracują. Jedna ma bazę VIN aut z EU, a druga z USA. Nie można dopisać do bazy EU auta z USA i odwrotnie. Czym to skutkuje. Otóż , chcąc mieć dostęp do wszystkich funkcji jakie daje Ci fakt nabycia Audi z USA, to musi być to auto w zasięgu sieci firmy Verizon. Jeżeli nawet uda nam się kiedyś znaleźć jakiś sposób na jednorazowe połączenie z siecią Verizon, będąc w Europie, po to tylko aby aktywować Audi Connect, to musicie mieć świadomość, że funkcje jakie daje ta aplikacja są generalnie moim zdaniem dość skromne, a po przeniesieniu auta do Europy i po ewentualnym połączeniu, będą jeszcze bardziej niż skromne. Moim zdaniem otrzymamy tylko możliwość otwierania i zamykania auta, sprawdzanie stanu paliwa. Myślę, że funkcja lokalizacji samochodu, to już jest dodatkowo płatna, a z racji przeniesienia auta do Europy, pewnie nie będzie dostępna. Jakieś serwisy pogodowe też odpadną , bo są dodatkowo płatne. Generalnie odpadną funkcje FOD. Bo z amerykańskich w Europie nie skorzystamy, a Europejskich nigdy nie dostaniemy w ofercie, bo nie ma naszego Viny w bazie EU. Ja osobiście cały czas coś tam działam w kierunku uruchomienia Audi Connect, ale myślę, że korzyści z tego będzie naprawdę nie za dużo. Chociaż miło jakby działało. Mieszkasz w bloku na 10 piętrze i nie jesteś pewny czy zamknąłeś auto stojące z drugiej strony bloku. Aplikacją mógłbyś to sprawdzić. Tak jak pisał kolega wyżej - Johnu. Aplikacja myaudi dla aut z USA się trochę różni od tej z EU. Mam konto zarówno na jednej jak i na drugiej. W obydwu mam swój status potwierdzony przez dealera w Polsce jak i w USA. W Usa pracownik dealera założył mi nawet numer pin, który po zalogowaniu pierwszym mam sobie zmienić na inny. Problem jest tylko z ostatnim etapem połączenia. Póki co nie można go wykonać. Jak widzicie jest mnóstwo zachodu i póki co nic w efektach. Kolega Johnu, ma lepiej bo w jego aucie z 2019 roku jest slot na kartę sim. My w nowych rocznikach mamy tylko eSim. Podsumowując. Nie demonizujmy korzyści z Audi Connect. Najprawdopodobniej nie uda nam się połączyć audi z USA z aplikacją Audi Connect z EU, napewno jeżeli uda się kiedyś zrobić jakieś połączenie omijające firmę Verizon, to będzie można połączyć z Audi Connect z USA. Tak dla ciekawości, aplikacja myAudi EU pokazuje mi, że mam do odebrania aktualizację mapy, oczywiście USA/Canada/Meksyk, a aplikacja USA nic mi w tym zakresie nie pokazuje. Może się kiedyś uda. Uzupełnię tylko jako dodatek, że po zmianie radia na EU, mam w końcu RDS i nie muszę szukać ręcznie co 150 km mocniejszego sygnału. Pracuje nad radiem cyfrowym DAB, ale idzie ciężko. Po zmianie modułu SOS na europejski mam połączenie alarmowe. Wykonane i sprawdzone. Moduł europejski pobiera dane internetowe między innymi do radia cyfrowego DAB. Pewnie pobiera też inne rzeczy, ale to jeszcze przed nami.2 punkty
-
Dla wszystkich posiadaczy Audi A4 B6, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF. Podziękowania dla D&G Wersja dla szybkich łącz szybszych niż 1 Mbit/s: Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_str_1_60.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_str_61_120.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_str_121_177.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_str_178_239.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_str_240_304.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_str_305_369.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_str_372_421.pdf Wersja dla łącz 1 Mbit/s i wolniejszych, przygotowana przez użytkownika doomelek: Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_(str_1-50).pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_(str_51-110).pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_(str_111-170).pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_(str_171-230).pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_(str_231-300).pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_(str_301-360).pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_(str_361-421).pdf Dla wszystkich osób z wolnymi łączami internetowymi, zamieszczam skompresowaną wersję instrukcji przygotowaną przez użytkownika doomelek. Dzięki Paweł za włożoną pracę - pomogłeś wielu osobom! Skompresowana wersja instrukcji Audi A4 B6 dla najwolniejszych łącz: Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_skompresowana_wersja.pdf Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj.2 punkty
-
Dla wszystkich posiadaczy Audi Q5 FY, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF. Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj. Instrukcja obsługi Audi Q5 FY.pdf2 punkty
-
2 punkty
-
Ani to ani to. W Q5 FY masz quattro ultra czyli coś co działa odwrotnie niż haldex a wiec odłącza tylną oś w przypadku kiedy komputer uzna, że napęd nie jest konieczny.2 punkty
-
Dla wszystkich posiadaczy Audi Q3, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF: Instrukcja_obsługi_Audi_Q3.pdf Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj.2 punkty
-
Dla wszystkich posiadaczy Audi A6 C8, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF. Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj. Instrukcja obsługi Audi A6 C8.pdf2 punkty
-
Dla wszystkich posiadaczy Audi Q8, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF. Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj. Instrukcja obsługi Audi Q8.pdf2 punkty
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Witam serdecznie , w moim q5 przestało z dnia na dzień działać otwieranie i zamykanie klapy bagażnika gestem nogi pod zderzakiem. Wcześniej zdarzało się że nie chciał załapać i kilka razy musiałem machnąć żeby się otworzyła ale teraz już jest zero reakcji . Czy ktoś miał podobny problem i wie jak go rozwiązać ? Z góry dzięki za wszelkie info co można z tym zrobić1 punkt
-
1 punkt
-
tutaj jest stronka gdzie można sprawdzić akcje serwisowe. Swojego q5 nie widze. https://web.audiusa.com/recall/#1 punkt
-
Lampy masz 80A945075A i 076A. Oczywiście jest animacja. Masz takie samo wyposażenie jak w moim, prestige. Żeby mieć wyświetlenie na Haed Up podpowiedzi nawigacji, musisz sobie przerobić nawigację na europejską. Wtedy też będzie nawigacja na wirtualnym kokpicie. W załączniku masz listę swojego wyposażenia. document.pdf1 punkt
-
https://allegro.pl/oferta/regulacja-podlokietnika-audi-q5-fy-od-2017r-podlokietnik-regulowany-165990469241 punkt
-
Cześć. Trochę nowych wieści w sprawie radia europejskiego w aucie z USA. Z braku czasu ciągle zwlekam z tematem, ale zamierzam w grudniu wymienić jednostkę na europejską. Jednostkę już mam zakupioną i czeka. Z tego co wiem na dziś to w jednostce z Usa jest radio satelitarne, w Europie cyfrowe. Radia różnią się jedną wtyczką. W wersji z USa jest czarna, w wersji z EU jest niebieska. Żeby po zmianie radia na jednostkę EU było radio cyfrowe to oprócz kodowania, trzeba jeszcze dołożyć antenę do radia cyfrowego. Można dołożyć podobno antenę jakąś chińską na sztukę, żeby nie rozbierać auta, bo chyba to wiązałoby się z wymianą "rekina" na dachu na EU. Podejrzewam. Po takich zmianach jest radio cyfrowe i w końcu działa tzw RDS, czyli nie zanika sygnał po odjechaniu od nadajnika. Mankamentem jest to, że nie ma pictogramów poszczególnych stacji radiowych , tak jest to w aucie kupionym u dealera w EU. Bierze się to stąd, że treśći , między innymi pictogramy pobierane są przez połączenie internetowe, a ono jest realizowane przez moduł Sos. Zamierzam pokombinować i z radiem i z modułem Sos z Eu. Może też zadziała połączenie SOS, bo teraz mimo, że świeci się na zielono, nie działa. Najpewniej wydarzy to się w grudniu. Dam znać o efektach. Mam też prośbę, żebyście napisali, czy u Was po konwersji radia z USA na EU, też nie działa RDS, czyli przy długich trasach gubi sygnał i trzeba ręcznie szukać bliższego nadajnika. Podobno to wynika z tego że to jest z czymś tam połączone i nie da się tego rozdzielić itd. Dajcie znać proszę. Pozdrawiam1 punkt
-
Zieloną kontrolke masz ale SOS nie masz. Spróbuj zadzwonić przez SOS a się przekonasz. Jak zmienisz na jednostkę EU to wtedy będzie. Na 100% powiem jak zmienię. Brak czasu. Co do modułu od bramy przeszukaj moje poprzednie posty. Jest do ogarnięcia. Nic nie montujesz w aucie, dodatkowy nadajnik dodajesz do sterownika przy bramie. Działa bardzo fajnie. Szybki montaż.1 punkt
-
Ad 1 Mapy będą działały na jednostce ze stanów, tylko, ktoś za kasę musi Ci te mapy tam wgrać. ad2 Ustawiać możesz wszystko, jako gość. Auta z USA na rynku europejskim nie zarejstrujesz i odwrotnie. Póki co. Jedyna szansa, że ktoś stworzy jakąś możliwość, żeby jakoś się przez sieć zalogować do sieci w USA. I potwierdzić użytkownika głownego. To jest czynność jednorazowa, potem już by wszystko działało, aż do kolejnej zmiany głównego użytkownika. ad3 radia cyfrowego w jednostce z usa nie ma, oni tam mają satelitarne. Jednostka europejska ma radio cyfrowe. Ciągle jestem przed zmianą, mam jednostkę EU ale nie mam czasu. Karty esim nie zmienisz. W jednostce EU jest karta esim firmy Cubic Telecom, ale firma ta nie widzi Vin z usa i odwrotnie. Generalnie ich auta z usa nie interesują. ad4 moduł będzie działał jak do sterownika bramy dołożysz mały moduł kosztujący 200 parę złotych, który będzie wychwytywał innej częstotliwości nadawany przez Twoje audi. Jakby co służe pomocą tel. 6069238081 punkt
-
Nad tymi numerami Pxxxx nie zastanawiałem się, nie zwracałem uwagi więc nie mam zdania. Te 1230 mogłoby pasować do 30 grudnia jako daty wydania, ale to 1160 już tutaj nie pasuje no i oczywiście numer ten jest mniejszy, ale to wcale nie jest powiedziane, że większy ten numer to nowsze mapy, może to oznacza coś zupełnie innego albo np. mapy online mają swoją numerację a te pobierane swoją (inną). Może ktoś inny wie co to oznacza, ja tylko wymyślam na poczekaniu1 punkt
-
Dla wszystkich posiadaczy Audi A4 B9, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF. Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj. Instrukcja obsługi Audi A4 B9.pdf1 punkt
-
Kontrolka check engine może być związana z różnymi problemami, ale nie zawsze musi wskazywać na awarię silnika. Jeśli komputer nie wykazuje żadnych błędów, to może sugerować, że problem nie jest krytyczny. Problem z rozrusznikiem może być przyczyną, zwłaszcza jeśli występują trudności z uruchamianiem silnika. Jeśli rozrusznik nie działa prawidłowo, może to powodować niestabilne napięcie lub przerwy w zasilaniu, co może wpływać na pracę różnych czujników i układów elektronicznych w samochodzie. Możliwe przyczyny pojawienia się kontrolki to m.in.: czujniki, system emisji spalin, układ zapłonowy. Najlepiej jest monitorować, czy kontrolka zgaśnie sama. Czyli "jeździć i obserwować" - jak mówią na TVNTUR i BO.1 punkt
-
Witam Jestem mam nadzieje szczekliwym posiadaczem Audi Q7 lift1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
wszystkim, od miesiąca posiadam Audi A3 8L 1.8T 150km AUM1 punkt
-
Dla wszystkich posiadaczy Audi A6 C7, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF: Instrukcja_obsługi_Audi_A6_C7.pdf Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj.1 punkt
-
Witam, Kupiłem Audi a4 b7 2.0 tdi 2005r. z Francji. Czy może mi ktoś podpowiedzieć jak sprawdzić dane tego auto po numerze VIN? Czy jest ktos kto rozkodowuje te numery? Proszę o pomoc. Nr vin : WAUZZZ8E55A523479 Pozdrawiam Damian1 punkt
-
Mam takie same auto i miałem ten sam problem z olejem. Tylko że auto przez chwilę dymiło po uruchomieniu i przy dużych obrotach silnika. 1) Wymieniłem pierścienie na tłokach. Oryginalne pierścienie są trzyczęściowe i po 200000 km są zazwyczaj zapieczone i trzeba wymienić na pierścienie jedno częściowe nominały. 2) Wymieniłem uszczelniacze na trzonkach zaworów . Stare uszczelniacze były stwardniałe i przepuszczały olej do cylindrów. Uszczelniacze za małą dopłatą wymienią w firmie robiącej szlif głowicy. Żeby dobrać się do tłoków musisz częściowo rozebrać silni - zdjąć głowicę ,odkręcić miskę olejową i korbowody. tłoki z korbowodami wyciągniesz górą i założysz górą. Ja przy okazji zmieniłem panewki na korbowodach. Jeszcze trzeba zrobić honowanie cylindrów zabezpieczając dokładnie wał korbowy przed zabrudzeniem. Nie miałem dostępu do kanału ,to auto podniosłem na kobyłkach na wysokość 30 cm (jestem szczupły) i bez problemu wszystko zrobiłem. Mechanik za tą robotę chciał 3000 zł z wyciągnięciem silnika.1 punkt
-
Cześć, Posiadaczka audi a3 sportback Nic nie wiem, tylko jezdze Będę zagladać Pozdrawiam1 punkt
-
Witam wszystkich Marian z tej strony, Jestem świeżym posiadaczem Audi Q7 3.0 TDI 2008 z Krakowa1 punkt
-
zamienię pdf'a na dpf'a, Nie bić przetłumaczyć. Tam chyba jest - bo Audi stosowało już pod koniec lat 90-tych.1 punkt
-
Witam, długo mnie nie było a w między czasie co nieco się zmieniło. Światła przód, nie wymagają żadnych zmian (w modelu 2020). Światła tył, amerykańskie lampy sprzedałem a EU (ROW) kupiłem na Allegro i zakodowalem. Było dużo taniej niż przerabianie bo zostało mi 200zl w kieszeni:). Co do różnicy wtyczka gniazdo w tylnych lampach wystarczy nóż do tapet i krótka operacja na wtykach. A teraz trudniejsza część. W dniu wczorajszym wymieniłem stacje (czytnik MMI) na wersje europejska. Dzisiaj będę się bawił z kolegą i komputerem. Na dziendobry mogę powiedzieć, (bez kodowania) że działa radio DAB (miejsce anteny satelitarne trzeba dać antenę DAB (jest inna Fakra więc trzeba wymienić) a antena z SAT (Syrius) zostaję. Sam czytnik trzeba wkodowac też do samochodu. Działa też karta SIM w czytniku SIM bo jest europejska. Zadziała też SOS bo ma połączenie trzeba tylko kodować. Do rozwiązania pozostanie wymiana anteny bram i zakodowanie jej (można obejść kupując moduł do barmy ale to proteza bo co gdy mamy wiele bram albo sprzedamy samochód.... Cóż jak się uda będzie wszytko działać.... A, działa też LTE wewnętrzne AUDI więc mam nadzieję że zadziała też AudiConect . Ale to jutro. Moje Audi w USA pracowało z AT&T....a teraz nawet nie wiem ale po wymianie na wersje EU czytnika jest i dziala LTE wbudowane w MMI. Wrócę szybko jak coś się wyjaśni. (pisane na smartfonie) jutro poprawie błędy. przepraszam1 punkt
-
Witam ponownie ze względu że nikt nie pomógł musiałem sam się wziasc za tą usterkę ponieważ już się normalnie jeździć nie dało powodem w moim przypadku była pierdoła :) poprostu spadł wężyk od zaworka sterowania membrany tej co chyba zmienia długość dolotu czy coś i łapało lewe powietrze odkryłem to przypadkowo bo się tak ułożył wężyk że zaczęło delikatnie gwizdać i syczeć więc założyłem jazda próbna i eureka dla pewność zdjolem wężyk znów jazda próbna i objawy wrocily więc przyczyną był ten wężyk auto jak nowe nie szarpie przy puszczeniu sprzęgła czyli nieszczelność dolotu powoduje szarpanie przy puszczeniu sprzęgła!!!.pozdrawiam1 punkt
-
1 punkt
-
Wyposażenie w załączniku.... Takie rzeczy to tylko w Erze... BFB.pdf1 punkt
-
1 punkt
-
No no Panie Jeżu Szacuneczek za tak szybką odpowiedź i pomoc. Wieczorem sobie wszystko na spokojnie sprawdzę. Pozdrawiam1 punkt
-
Witam nazywam Rafal od roku jezdze audi A6C5 Avant w dieselku Obecnie przebywam poza granicami kraju mam nadzieje ze forum sie rozkreci i bedzie nas tutaj coraz wiecej pzdr1 punkt