Skocz do zawartości

Maadrian

Użytkownik
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Samochód

  • Model
    Audi A4 B6
  • Rocznik
    2002
  • Silnik
    Diesel
  • Pojemność
    1896
  • Moc KM
    131
  • Nadwozie
    Sedan

Profile Information

  • Lokalizacja
    Wschód-Południe

Osiągnięcia Maadrian

Newbie

Newbie (1/14)

1

Reputacja

  1. Fakt, jednak prywatnej stacji paliw jeszcze nie mam:) Wracając do tematu, czy ktość wykonał z powodzeniem taką operację plastyczną swojego audi a4 b6?
  2. Witam. Dzisiaj stojąc na skrzyżowaniu,zwróciłem uwagę na sedana A4 B6 2.5 tdi z dwoma końcówkami wydechu. Ciekawie to wygląda szczególnie zimą Nie była to wersja AWD (quattro). Zastanawiam się, czy wydech wersji z przednim napędem FWD 2.5tdi pasowałby do A4 B6 1.9tdi również os-ki FWD? Standardowo jak oglądałem tył sedana jest tam zaslepinoe miejsce na drugi wydech: Plastikowa płyta ochronną w miejscu, gdzie ewentualnie jest prawa puszka końcowego tłumika. Pytanie do forumowiczów: Czy taka przeróbka jest możliwa? Czy ktoś wykonywał podobną operację implantacji podwójnego wydechu do pojedyńczej wersji dieslowskiej? Pozdrawiam
  3. Witam. Problemu..nie ma:) Ten silnik w zasadzie jest taki sam jak silnik 2.0 ABK, stosowany od zamierzchłych czasów przez Audi min w Audi 80 2.0E. W aucie mojego ojca który jest pierwszym właścicielem:D Audi 80 2.oE od nowości, przy brzebiegu 290tys km apetyt na olej wynosił ok 800ml/1000km. Po remoncie tzw "góry" w tej chwili apetyt wynosi ok 50ml/1000km a silnik ma się świetnie. Nigdy nie pracował na LPG w tej chwili ma 339143km i nadal świetnie jeździ na oleju 10w40 Poprostu te silniki tak mają a rozsądnie użytkowane i zadbane bd jeździćnaprawdę długo.
  4. Maadrian

    sonda

    Witam. Oprę się na przykładzie jednego z moich aut: Bmw z silnikiem benzynowym. Podobny problem, wymiana sondy lambda i po ok 1500km problem powrócił. Rozwiązaniem doraźnym z którym absolutnie możan jeźdxić bez szkody dla silnika jest odłączenie przewodu masy od sondy. Poprostu przecinamy jedynie Jeden /najczęściej czarny / przewód izolujemy i jest w porządku. A wymiana jedynie na markowy i dedykowany model.
  5. Witam. Osobiście poruszam się wersją 130konną z 5 biegową skrzynią. Polecam z powodu spalania 4.6l/100km. 6 bieg jest nadbiegiem (tzw overdrive) stworzonym w celu oszczędzania paliwa przy dużych prędkościach. A w kwestii różnicy w budowie: osprzęt i rodzaje turbiny w połączeniu z elektroniką decydują o mocy danego egzemplarza.
  6. Witam. NIe trzeba korzystać z Vag i komputera pokładowego. W radiu w tym przypadku jes taktywna funkcja GALA. Jest to funkcja zwiększania siły dźwięku zależnie od prędkości.Dla radia Navigation Plus: W menu TONE wybieramy Lautstarke Setup i wybierajac GALA zmniejszamy suwakiem max w lewą stronę.I po problemie.
  7. Witam. Popieram przedmówców. Wszystkie żarówki typu Plus50% światła czy High Power zdecydowanie krócej świecą.Pseudo tuningowe niebieskie żarówki "xenon" na dodatek bardzo szybko powodują zmatowienie odbłysników. Przy wymianie trzeba uważać by nie dotknąć palcami bańki żarówki, to skraca żywotność z powodu zabrudzeń jakie zostaną na szkle. Z doświadczenia z poprzedniego auta polecam żarówki:Tungsram. cena adekwatna do b dobrej jakości.
  8. Jak kolega wyżej proponuję wymienić olej w skrzyni. Interwał wymiany wynosi 60tys km. Olej do skrzyni to WYŁĄCZNIE oleje z grupy ATF G 052 180 A2, G 052 190 A2. Polecam stronę: http://www.prnd.pl/porady/multitronic.htm tam znajdziesz wszystko. Na dodatek mój mechanik (emerytowany serwisant audi) się z tym zgadza więc polecam.
  9. Maadrian

    navigacja

    trzeba wejśc w menu nawigacji-ustawienia-i ostatnia pocja to wysunięcie płytu cd-rom z nawigacją (Einstellungen)
  10. Dzień Dobry.Do wyciągnięcia radja potrzebne są dwa klucze (płaskie blaszane o odpowiednim kształcie) dostępne na znanym portalu aukcyjnym. W podsufitce tuż nad szybatylną, znajduje się antena radiowa.Widoczne są tam styki które polecam oczyścić najmniejszym papierkiem ściernym oraz użyć jakiegośkontakt spray'u. Ewentualnie w bagażniku po prawej stronie(sedan) jest wzmacniacz sygnału radiowego am/fm TUNER. Jest umieszczony pod wzmacniaczem(mniejsza kostka blaszana).Polecam delikatnie wyjąć kabel ze wzmacniacza tunera i oczyścić wtyk oraz użyc kontakt spray'u. U mnie pomogło idziała bez zarzutu.
  11. Witam. Jestem szczęśliwym posiadaczem Audi A4 Quattro S-line 1.9tdi AWX. Przemieżam nim podlaskie,mazowieckie i lubelskie drogi . Pozdrawiam! !!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie