-
Postów
40 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
2
Ostatnia wygrana Yastel w dniu 17 Czerwca 2013
Użytkownicy przyznają Yastel punkty reputacji!
O Yastel
- Urodziny 24.08.1975
Samochód
-
Model
Audi A4 B6
-
Rocznik
2002
-
Silnik
Benzyna
-
Pojemność
1800
-
Moc KM
163
-
Nadwozie
Avant
Profile Information
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Gliwice
Osiągnięcia Yastel
Newbie (1/14)
3
Reputacja
-
Serwis godny polecenia - szukam - Śląsk
Yastel odpowiedział(a) na Yastel temat w Polecane i niepolecane warsztaty oraz sklepy
No I nic! -
Tips&Tricks czyli pomocne ciekawostki
Yastel odpowiedział(a) na kokojumbo temat w Audi A4 B6 (2000-2004)
Ha, akurat do tego to mnie nie trzeba namawiać Sprawdzimy, zobaczymy jak działa. Dam znać! No i ten reset jeszcze mnie czeka kokojumbo, ciągle stosuję ten trick z pedałem gazu - sprawdza się fajnie. Tyle na teraz. Pozdrowienia -
Tips&Tricks czyli pomocne ciekawostki
Yastel odpowiedział(a) na kokojumbo temat w Audi A4 B6 (2000-2004)
No dobra, lecz gdy zwolnię to "PISZCZENIE" ustaje? Jest tak, czy to tylko moje wyobrażenie...? Pozdrowienia -
Tips&Tricks czyli pomocne ciekawostki
Yastel odpowiedział(a) na kokojumbo temat w Audi A4 B6 (2000-2004)
Ekstra jest ten o trick z prędkością . Muszę wypróbować ! Pozdrowienia -
Ha, dobre pytanie. Też takiej potrzebuję, podłączam się postu. Pozdrowienia
-
Tu masz link: http://www.felgi.pl/artykul/szerokosc-felgi-i-odsadzenie-et-offset Bardzo fajnie i prosto podane info, wzory na obliczenie właściwego ET itd. Miałem takie gumy jak chcesz i ET 35 felgi. Wszystko było OK. Pozdrawiam
-
Hej kokojumbo, wielkie dzięki za wsparcie. Zauważyłem jednak, że nie doczytałeś moich poprzednich postów zbyt dokładnie. Ale nieważne. Jest tak: 1. To wszystko zaczęło się dziać po awarii przepływomierza, który to został wymieniony na nowy w pierwszej kolejności. 2. Przepustnica była czyszczona wraz z wymianą świec na nowe w drugiej kolejności. 3. Teraz wyrównuję poziom przepustnicy Twoim trickiem. 4. Obroty nadal wariują na zimnym. 5. Inspekcja błędów wykazuje 0 błędów. Podsumowując: pozostaje odłączenie aku, hamowania i inne. Sam już nie wiem. Ps. Piwo masz u mnie i tak i siak. Pozdrowienia. Szkoda, że nie miałem tych instrukcji z PW wcześniej, zaoszczędziłbym parę złotych.
-
Zrobiłem pierwszy sposób, tak jak pisał maurycy. Potwierdzam. Pilot działa. Dzięki.
-
Jest tak. Zrobiłem ten Trick wyrównujący poziom przepustnicy i zadziałało !!! Zdziwiłem się. Taka prosta czynność. Generalnie teraz jest tak: 1. przy zapalaniu nadal mam problem ze stabilizacją obrotów. Po jakimś krótkim czasie wszystko wraca do normy. 2. moc tak jakby wróciła do normy - do 200km/h dochodzi jak wcześniej. Dalej nie wiem, ale jest jeszcze luz. 3. przede wszystkim odżył czwarty i piąty bieg, właśnie na nich czułem nagminnie brak mocy. Podsumowując, i tak chce auto posprawdzać we własnym zakresie. To nie jest jednak tak jak było. Gdy go kupiłem, pół roku temu to był jak igła. Zresztą opisałem sytuację poprzednio. Pozostaje mi zabawa z Vagiem. Niestety go nie mam, a wydatek dosyć spory no i nie potrafię go obsługiwać. Wszystkie filtry, olej i świece są nowe ( wymienione miesiąc temu). Jeżeli masz jakieś dodatkowe rady kokojumbo byłbym wdzięczny. Serdeczne dzięki za wsparcie PS: Drugi klucz od początku nie działał. Okazało się, że bateria padła. Wymieniłem i nic. Zastosuję dziś/jutro te zalecenia z podanego przez Ciebie linku. Jak będzie grało, spróbuję odpiąć aku. Napiszę jak poszło. Dzięki. OK. Sposób ekstra. Dzięki. Drugi klucz działa. Jeszcze aku. Dziś nie zdążę. Zobaczymy jutro/ pojutrze.
-
Tips&Tricks czyli pomocne ciekawostki
Yastel odpowiedział(a) na kokojumbo temat w Audi A4 B6 (2000-2004)
Widzisz problem u mnie jest nieco głębszy. Pisałem o tym już na tym forum: http://www.auditimes.pl/topic/1665-spadek-mocy-silnika-18t/ Kwestia dotyczy odłączenia akumulatora: adamas napisał mi, że mogę rozkodować przy okazji szyby i kluczyki! Nie mam dostępu do Vaga, może kupię może nie. W każdym bądź razie nawet nie potrafię tego obsługiwać, a rozkodowanie czegokolwiek mi się nie uśmiecha. Generalnie jestem również amatorem w tej zabawie, poczekam zatem (zgodnie z Twoją radą) na post kogoś bardziej kompetentnego. Zresztą i tak czeka mnie ASO (myślę tutaj o mocy w moim audi) i to i dowiem się wtedy nieco więcej o przepustnicy. Tyle na teraz. Pozdrawiam PS: OK Jagoda#. Dzięki i sorry za kłopot. -
Tips&Tricks czyli pomocne ciekawostki
Yastel odpowiedział(a) na kokojumbo temat w Audi A4 B6 (2000-2004)
Dzięki. Dobrze, że ciągnąłem na siłę, hehe. Ale by byłooooo... Jak widać, nie mam niestety takiego rozwiązania. Cóż, w następnym Audi Pozdrowienia Jeszcze jedno, Trick: wyrównanie przepustnicy. Należy powtarzać co kilka tygodni, aby zadziałał? Czy należy powtarzać, aby utrzymać stan wyrównany? -
Tips&Tricks czyli pomocne ciekawostki
Yastel odpowiedział(a) na kokojumbo temat w Audi A4 B6 (2000-2004)
Bardzo fajne. Stokrotne dzięki za pracę i udostępnienie. Pozdro! OK. Byłem sprawdzić, piszę zatem raz jeszcze Trick: z lusterkiem i wstecznym nie działa! Trick: ze składaniem lusterek, nie mogę obrócić tej gałki o 180 stopni. Boję się, żeby jej nie uszkodzić. Pozdrowienia -
Kurczę, przecież wiesz, że nie potrafię hehe. Cóż, trudno, nie wydam dwóch koła na zabawkę do auta za dwie dychy. To nie jest A8 Co do kodu to dzięki, znów się czegoś dowiedziałem! Zobaczymy. A piwo, to jasne, jak najbardziej. Jak będę na pomorzu dam znać. Postawię skrzynkę za pomoc Pozdrawiam
-
OK, lecz co da mi to oznaczenie? Poza tym, czy jedyną możliwością zdobycia Vaga jest jego kupno? Pewnie nie Dalej, przewód podłączeniowy: musi być oryginał? Na allegro są takie zestawy po 20, 30zł + program "typu" VAG. Jest to coś warte?
-
Serwis godny polecenia - szukam - Śląsk
Yastel opublikował(a) temat w Polecane i niepolecane warsztaty oraz sklepy
Witam! Ogólnie jak w temacie. Szukam serwisu na terenie Śląska (najlepiej okolice Gliwic), sprawdzonego, rzetelnego, zdolnego do diagnozy stanu silnika z ukierunkowaniem na zjawisko "spadku mocy". Nie myślę o ASO w tym momencie, chociaż ostatecznie nie wykluczam. Proszę Was o propozycje Pozdrawiam