Skocz do zawartości

Yastel

Użytkownik
  • Postów

    40
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana Yastel w dniu 17 Czerwca 2013

Użytkownicy przyznają Yastel punkty reputacji!

2 obserwujących

O Yastel

  • Urodziny 24.08.1975

Samochód

  • Model
    Audi A4 B6
  • Rocznik
    2002
  • Silnik
    Benzyna
  • Pojemność
    1800
  • Moc KM
    163
  • Nadwozie
    Avant

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Gliwice

Osiągnięcia Yastel

Newbie

Newbie (1/14)

3

Reputacja

  1. Ha, akurat do tego to mnie nie trzeba namawiać Sprawdzimy, zobaczymy jak działa. Dam znać! No i ten reset jeszcze mnie czeka kokojumbo, ciągle stosuję ten trick z pedałem gazu - sprawdza się fajnie. Tyle na teraz. Pozdrowienia
  2. No dobra, lecz gdy zwolnię to "PISZCZENIE" ustaje? Jest tak, czy to tylko moje wyobrażenie...? Pozdrowienia
  3. Ekstra jest ten o trick z prędkością . Muszę wypróbować ! Pozdrowienia
  4. Yastel

    Zaślepka

    Ha, dobre pytanie. Też takiej potrzebuję, podłączam się postu. Pozdrowienia
  5. Tu masz link: http://www.felgi.pl/artykul/szerokosc-felgi-i-odsadzenie-et-offset Bardzo fajnie i prosto podane info, wzory na obliczenie właściwego ET itd. Miałem takie gumy jak chcesz i ET 35 felgi. Wszystko było OK. Pozdrawiam
  6. Hej kokojumbo, wielkie dzięki za wsparcie. Zauważyłem jednak, że nie doczytałeś moich poprzednich postów zbyt dokładnie. Ale nieważne. Jest tak: 1. To wszystko zaczęło się dziać po awarii przepływomierza, który to został wymieniony na nowy w pierwszej kolejności. 2. Przepustnica była czyszczona wraz z wymianą świec na nowe w drugiej kolejności. 3. Teraz wyrównuję poziom przepustnicy Twoim trickiem. 4. Obroty nadal wariują na zimnym. 5. Inspekcja błędów wykazuje 0 błędów. Podsumowując: pozostaje odłączenie aku, hamowania i inne. Sam już nie wiem. Ps. Piwo masz u mnie i tak i siak. Pozdrowienia. Szkoda, że nie miałem tych instrukcji z PW wcześniej, zaoszczędziłbym parę złotych.
  7. Zrobiłem pierwszy sposób, tak jak pisał maurycy. Potwierdzam. Pilot działa. Dzięki.
  8. Jest tak. Zrobiłem ten Trick wyrównujący poziom przepustnicy i zadziałało !!! Zdziwiłem się. Taka prosta czynność. Generalnie teraz jest tak: 1. przy zapalaniu nadal mam problem ze stabilizacją obrotów. Po jakimś krótkim czasie wszystko wraca do normy. 2. moc tak jakby wróciła do normy - do 200km/h dochodzi jak wcześniej. Dalej nie wiem, ale jest jeszcze luz. 3. przede wszystkim odżył czwarty i piąty bieg, właśnie na nich czułem nagminnie brak mocy. Podsumowując, i tak chce auto posprawdzać we własnym zakresie. To nie jest jednak tak jak było. Gdy go kupiłem, pół roku temu to był jak igła. Zresztą opisałem sytuację poprzednio. Pozostaje mi zabawa z Vagiem. Niestety go nie mam, a wydatek dosyć spory no i nie potrafię go obsługiwać. Wszystkie filtry, olej i świece są nowe ( wymienione miesiąc temu). Jeżeli masz jakieś dodatkowe rady kokojumbo byłbym wdzięczny. Serdeczne dzięki za wsparcie PS: Drugi klucz od początku nie działał. Okazało się, że bateria padła. Wymieniłem i nic. Zastosuję dziś/jutro te zalecenia z podanego przez Ciebie linku. Jak będzie grało, spróbuję odpiąć aku. Napiszę jak poszło. Dzięki. OK. Sposób ekstra. Dzięki. Drugi klucz działa. Jeszcze aku. Dziś nie zdążę. Zobaczymy jutro/ pojutrze.
  9. Widzisz problem u mnie jest nieco głębszy. Pisałem o tym już na tym forum: http://www.auditimes.pl/topic/1665-spadek-mocy-silnika-18t/ Kwestia dotyczy odłączenia akumulatora: adamas napisał mi, że mogę rozkodować przy okazji szyby i kluczyki! Nie mam dostępu do Vaga, może kupię może nie. W każdym bądź razie nawet nie potrafię tego obsługiwać, a rozkodowanie czegokolwiek mi się nie uśmiecha. Generalnie jestem również amatorem w tej zabawie, poczekam zatem (zgodnie z Twoją radą) na post kogoś bardziej kompetentnego. Zresztą i tak czeka mnie ASO (myślę tutaj o mocy w moim audi) i to i dowiem się wtedy nieco więcej o przepustnicy. Tyle na teraz. Pozdrawiam PS: OK Jagoda#. Dzięki i sorry za kłopot.
  10. Dzięki. Dobrze, że ciągnąłem na siłę, hehe. Ale by byłooooo... Jak widać, nie mam niestety takiego rozwiązania. Cóż, w następnym Audi Pozdrowienia Jeszcze jedno, Trick: wyrównanie przepustnicy. Należy powtarzać co kilka tygodni, aby zadziałał? Czy należy powtarzać, aby utrzymać stan wyrównany?
  11. Bardzo fajne. Stokrotne dzięki za pracę i udostępnienie. Pozdro! OK. Byłem sprawdzić, piszę zatem raz jeszcze Trick: z lusterkiem i wstecznym nie działa! Trick: ze składaniem lusterek, nie mogę obrócić tej gałki o 180 stopni. Boję się, żeby jej nie uszkodzić. Pozdrowienia
  12. Kurczę, przecież wiesz, że nie potrafię hehe. Cóż, trudno, nie wydam dwóch koła na zabawkę do auta za dwie dychy. To nie jest A8 Co do kodu to dzięki, znów się czegoś dowiedziałem! Zobaczymy. A piwo, to jasne, jak najbardziej. Jak będę na pomorzu dam znać. Postawię skrzynkę za pomoc Pozdrawiam
  13. OK, lecz co da mi to oznaczenie? Poza tym, czy jedyną możliwością zdobycia Vaga jest jego kupno? Pewnie nie Dalej, przewód podłączeniowy: musi być oryginał? Na allegro są takie zestawy po 20, 30zł + program "typu" VAG. Jest to coś warte?
  14. Witam! Ogólnie jak w temacie. Szukam serwisu na terenie Śląska (najlepiej okolice Gliwic), sprawdzonego, rzetelnego, zdolnego do diagnozy stanu silnika z ukierunkowaniem na zjawisko "spadku mocy". Nie myślę o ASO w tym momencie, chociaż ostatecznie nie wykluczam. Proszę Was o propozycje Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie